Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
HUD PŻ/PM/PD - 22.01.2011.r
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 31 Sty, 2011 11:35
Sprawdźcie teraz, czy działa (edytowałam pierwszy post) :->
________________________


 
 
 
Killerczyc 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 199
Skąd: (Brak info.)
Wysłany: Wto 01 Lut, 2011 06:26
Jako że nikt nie opowiedział to ja to zrobię :D
Skrypt działa bez zarzutu - powinnaś edytować dział "Lista gotowych skryptów"
:mrgreen:
________________________
Szukam kogoś do grania ze mną w Minecraft Multiplayer przez Hamachi - coś więcej w temacie
 
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 16:07
Wszystko działa pięknie.Dzięki za skrypt :-D
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 14:10
Co zrobić, aby skrypt działał dopiero od pewnego momentu gry?
Na przykład: na początku gry nie widać, chodzimy od domku do domku, opuszczamy tą wioską i już przez całą grę od tego momentu widać hud?
Jeszcze jeden problem - nie widać tego niebieskiego gdy postać ma punkty magii.
________________________


 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 14:42
Trzeba by edytować skrypt i wprowadzić przełącznik na włączenie. W ogóle przydałaby się jakakolwiek konfiguracja, choćby położenia, bo nie jest to jasno wyróżnione w skrypcie.
Co do paska MP - na pewno nazwałaś grafiki dobrze?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 16:00
Może Ayene coś zaradzi? Bo ja tam się nie znam, ale coś popróbuję.
Nazwy są dobrze napisane.
Wcześniej dawałam # przed tymi trzema linijkami bo były z nimi problemy.
To dzięki nim wszystko powinno być ok:

jeszcze linijka 65 się knoci.
________________________


 
 
 
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 16:10
Super skrypt.
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 16:18
Dobra, już naprawiłam. Bohater nie może mieć 0 MP, ale z tym sobie poradzę.
________________________


 
 
 
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 13:45
Powiesz jak to zrobiłaś że jest od pewnego momentu? Bo ja z skryptami jestem do tyłu a by mi się przydało :->
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011 11:51
Dałoby się przenieść te paski na prawy-dolny róg ekranu?
________________________



 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011 12:16
Pozmieniaj te linijki, one odpowiadają za położenie X,Y
Kod:
self.x = +5+4#0-7
self.y = -5-3#-1-23
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011 12:59
Działa, ale mam jeszcze 1 pytanie. Da radę zmienić kierunek umykania HP i MP?
Chciałbym aby HP,MP schodziły w prawą stronę.
________________________



 
 
 
Aruka21 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 129
Skąd: Samo dno piekieł.
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 13:14
Czy istnieje możliwość aby hud się nie zmieniał położeniem a napisy były trochę niżej ?
________________________
Mój aktualny projekt: Edeon
Oto link:http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73129#73129

Zyska Sławę Królem Będzie,
Kto Się Uświadomi We Śnie,
Kto Zdobędzie Szczyt W Błękicie,
Będzie Tym Co Jest Na Szczycie.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 22:41
Aruka21, żeby nie zmieniał się położeniem? Co masz na myśli?
Jeśli chodzi o przesunięcie napisów to w skrypcie jest trochę do edytowania... ogólnie to wszystkie te zmienne 'hprect', 'hprect2', 'sprect', 'sprect2' itd., by przesunąć napisy w dół edytuj np.:
Kod:
hprect = Rect.new(4+1+5+4-15, 5+3+1, self.bitmap.width - 8, 32)

zmień wartość '5+3+1' na wyższą (może być to stała liczba np. 20) i obserwuj w grze przesunięcie napisu w górę/dół. To samo tyczy się:
Kod:
hprect2 = Rect.new(4+5+4-15, 5+3, self.bitmap.width - 8, 32)

i wartości '5+3'...

CrasheR, by zmienić kierunek znajdź:
Kod:
hpbar_rect = Rect.new(0,0,hpbarwidth,hpbarheight)   
    self.bitmap.blt(19+2,15,hpbar,hpbar_rect)

i zamień na:
Kod:
hpbar_rect = Rect.new(hpbarwidth-hpbar.width,0,hpbar.width,hpbarheight)
    self.bitmap.blt(24,18,hpbar,hpbar_rect)

następnie:
Kod:
mpbar_rect = Rect.new(0,0,mpbarwidth,mpbarheight)
    self.bitmap.blt(19+2,32,mpbar,mpbar_rect)

zmień na:
Kod:
mpbar_rect = Rect.new(mpbarwidth-mpbar.width,0,mpbar.width,mpbarheight)
    self.bitmap.blt(24,35,mpbar,mpbar_rect)

Podmień grafiki HP i MP na poniższe:

________________________


 
 
 
ReyosPL 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 35
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 11 Wrz, 2011 18:28
U mnie wszytsko działa
________________________
Gość Patrz w dół.

Aktualnie pracuję nad
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene