Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 25 Lut, 2011 21:12
Komenda z Ruby Pilne!
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
  Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 12:44
Komenda z Ruby Pilne!
Siema, otoz chce zrobic cos takiego, zeby np. z eventa 1 mozna bylo wlaczyc self switcha eventa 2.
Znalazlem w Intrpreterze o selfie i to jest tak:
Kod:
key = [@map_id, @original_event_id, @params[0]]
      $game_self_switches[key] = (@params[1] == 0)

Nie wiem tylko co ma byc na miejscu tego params 0 i 1.
Nie chce mi sie tego robic np. na przelaczniku, bo wole oszczedzac :)
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 12:56
No to masz podane, co się składa na co...
Kod:
key = [@map_id, @original_event_id, @params[0]]

podstaw wartości:
@map_id - id mapy
@original_event_id - id zdarzenia
@params[0] - przełącznik "A", "B" itd.
A zmienną
Kod:
$game_self_switches[key]

ustaw na 'true'.
________________________


 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 13:48
Dziala, musialem jeszcze wywolac Scene_Map, zeby sie pokazalo. Dzieki. Do zamkniecia.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 13:49
Coś takiego:
Kod:
#szukamy na aktualnej mapie eventa o nazwie "EV002"
for event in $game_map.events.values
  if event.event.name == "EV002"
    @get_id = event.event.id
    #przerywamy pętlę, bo już nam nie potrzebna
    break
  end
end

#jeśli event istnieje to go modyfikujemy
if @get_id > 0
  #ustalamy o jaką mapę, id eventu i self switch nam chodzi
  key = [$game_map.map_id,@get_id,"A"]
  #ustalamy, czy jest włączony (true), czy nie (false)
  $game_self_switches[key] = true
end

#odświeżamy dane mapy
$game_map.refresh


Edit: trochę spóźniony =p
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene