Zamknięty przez: Ayene Pią 25 Lut, 2011 21:12 |
Komenda z Ruby Pilne! |
Autor |
Wiadomość |
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 12:44
|
|
Komenda z Ruby Pilne!
|
Siema, otoz chce zrobic cos takiego, zeby np. z eventa 1 mozna bylo wlaczyc self switcha eventa 2.
Znalazlem w Intrpreterze o selfie i to jest tak:
Kod: | key = [@map_id, @original_event_id, @params[0]]
$game_self_switches[key] = (@params[1] == 0) |
Nie wiem tylko co ma byc na miejscu tego params 0 i 1.
Nie chce mi sie tego robic np. na przelaczniku, bo wole oszczedzac :) |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 12:56
|
|
|
No to masz podane, co się składa na co...
Kod: | key = [@map_id, @original_event_id, @params[0]] |
podstaw wartości:
@map_id - id mapy
@original_event_id - id zdarzenia
@params[0] - przełącznik "A", "B" itd.
A zmienną
Kod: | $game_self_switches[key] |
ustaw na 'true'. |
________________________
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 13:48
|
|
|
Dziala, musialem jeszcze wywolac Scene_Map, zeby sie pokazalo. Dzieki. Do zamkniecia. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 13:49
|
|
|
Coś takiego:
Kod: | #szukamy na aktualnej mapie eventa o nazwie "EV002"
for event in $game_map.events.values
if event.event.name == "EV002"
@get_id = event.event.id
#przerywamy pętlę, bo już nam nie potrzebna
break
end
end
#jeśli event istnieje to go modyfikujemy
if @get_id > 0
#ustalamy o jaką mapę, id eventu i self switch nam chodzi
key = [$game_map.map_id,@get_id,"A"]
#ustalamy, czy jest włączony (true), czy nie (false)
$game_self_switches[key] = true
end
#odświeżamy dane mapy
$game_map.refresh |
Edit: trochę spóźniony =p |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
|