Tytuł: Kable II - Bractwo Wilków
Opis: Kolejna część gry, ta zrobiona zarówno dla Kabla, jak i użytkowników Ultima Forum. Humor w grze się dużo nie zmienił, być może nieco przesadziłem z emotkami w wiadomościach, ale reszta jest podobnie. Do projektu 'wepchnąłem' wiele znakomitości, między innymi takie sławne postacie jak Ja, Kable, czy Noruj.
Nie wszyscy mają jakieś wielkie role, ale projekt miał być w miarę krótki. ;)
Fabuła: Od pokonania Ayene minęło wiele dni. Wszyscy żyli szczęśliwie, słonko świeciło, trawka rosła, batoniki schodziły po niesamowicie niskich cenach...
Wszystko to minęło pewnego dramatycznego dnia, w ciągu którego zamek został napadnięty przez pokaźną grupkę Konradów. Niezwykle rozgarnięty Kejbyl od razu wpadł na pomysł - "Ktoś musi za tym stać!". I wyruszył na walkę z tym "bucem".
Grafiki: Tak jak w przypadku jednej części, stworzone, znalezione, przerobione, przeżute, pogryzione, wyplute i w ogóle...mimo wszystko część udana.
Postęp: 99%
Nie jestem pewien, czy wyłapałem wszystkie błędy.
Proszę o zgłaszanie ich, będzie update. ^^
Błędy: Nie ma niewidzialnych klocków, są niewielkie 'lagi' na większych mapach, właściwie to na jednej...nie powinno to jednak odebrać radochy z gry.
Termin Ukończenia: Gotowe!
CREDITS:
Ni ma, szczegółowe Creditsy w samej grze. ;)
A skryptów nie dam, bo moje. :I
SCREENY:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
W razie problemów z mechaniką gry - śmiało pisać.
Jest kilka kodów które mogą uratować tyłek.
Download
WERSJA ZAWIERA RTP!!!
Jestem ciekaw jak wam pójdzie.
I mam nadzieję że się spodoba
Nie ma solucji
Albo dam...żeby zaoszczędzić wszystkim stresu.
SOLUCJA:
Spoiler:
Więzienie
Spoiler:
Musisz podejść do wejścia do celi...
Dom RPU
Spoiler:
Potrzebujesz klucza do otworzenia szafy, jeżeli go nie masz(a nie masz ) to musisz go poszukać. Po pierwsze wyjdź na dwór, weź łopatę znajdującą się po prawej stronie domu, za drzewskiem. Użyj łopaty na dziurze, kilka domów na lewo. Znajdziesz klucz, którym otworzysz szafkę.
Wejście do Domu (Przywódca Wilczego Bractwa Wilków)
Spoiler:
Idziesz na prawo i przeskakujesz oszukańczym skokiem przeszkody, razem z RPU.
Labirynt
Spoiler:
Aby w ogóle przejść labirynt, trzeba użyć zdolności RPU do kontroli czasu. Wystarczy wejść w menu i z niej skorzystać. :I
Żeby kolce zniknęły, musisz przełączyć trzy dźwignie.
To tyle, nie ma innych zagadek, prócz kilku ukrytych dodatków. ^^
Aloha!
Uroczyście oświadczam, że przeszłam Kejbyla 2 ^^.
Gra jest na standardowo nizinnym poziomie, ale czego można było się spodziewać... ^@^ ... Dla mnie "bompa" ^@^!
Jedyne nad czym ubolewam... no może nie jedyne. ^^
Szkoda, że nie zrobisz z tego trylogii... Stworzyłeś sobie mnóstwo motywów, a na Ultimie panuje bezkrólewie (sialalalalala ^^). Dodatkowo relacja z bazy tajnej organizacji... której nazwy nie wspomnę, żeby nie psuć zabawy.
Tak czy inaczej, gra nie zawiodła moich oczekiwań ^^.
Polecam ją wszystkim na raz, i każdemu z osobna. ^@^
Pozdrowionka
O i musiałem gre od nowa rozpoczynać bo w labiryncie jest błąd.
Gdy przełączysz dźwignie i przegrasz to ta dźwignia jest w dole a kolce nie znikają >:I
Mimo tego fajna jest :D.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum