Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 10:44
System VX - Stukoczące Kopytka
Autor Wiadomość
Drawestien 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 127
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 21:07
Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami).
Ocena:
6/10
 
 
Cairax 




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 14
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 05:03
TO DOPRAWDY W SZOKU :shock: JESTEM !!!
Lartarin napisał/a:
To był eksperyment behawioralny, jak widać... ^^


:-? Założenia behawioryzmu:

* jakkolwiek kierunek ten nie neguje występowania zjawisk psychicznych, twierdzi, że są one swoistymi, ubocznymi efektami działania mózgu, których nie da się skutecznie badać metodami naukowymi, gdyż są one niedostępne obserwacji, :-|

* dlatego, jeśli psychologia ma być rzetelną nauką, musi się ograniczyć do mierzalnych, jasno zdefiniowanych eksperymentów, w których ludzi poddaje się działaniu określonych bodźców i obserwuje się ich określone reakcje na te bodźce. :-/

... miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania...


Gra robi duże wrażenie ale trudno wystawiać jej ocenę na podstawie dema.
Świetna rozrywka :jupi: , zwaliło mnie z nóg, gra nawet w full screenie wygląda na drogą komercyjną produkcje wielu grafików i informatyków. A to przecież zrobiły zaledwie dwie czy trzy osoby o szerokiej palecie zainteresowań, każdą kolejną gierką pokazują swój ogromny potencjał, utalentowanie, intelekt, estetyka budzi to wszystko podziw i podcina skrzydła słabiakom którzy tworzą kicz kupę itd :-PP .

OGÓLNIE:
to zręcznościówka więc na początku było mi ciężko trafić w te fantastyczne kuleczki.
Pograłem na razie z 20 minut odkryłem już dwa puzzle z początku wydawało mi się że coś źle działa ale to jednak ja źle wciskałem. Poza tym zmieniłem postać na celniejsza i efekt już dostrzegłem co świadczy o tym że gra jest naprawdę dopracowana szczegółowo a efekciarstwo to tylko ogromny bonus do eleganckiego pomysłu na grywalną grę !!!
taka gra naprawdę ma prawo wyjść w pełnej wersji ale płatnej więc na miejscu twórców poczekałbym z premierą na propozycje wydawców, producentów czy sponsorów twórca "tetrisa" czy "pang'a" może tez nic nie zarobił przy okazji zarobili być może później jacyś cwaniacy na czyimś pomyśle. Wiadomo że na kokosy nie ma co liczyć ale jako gra na telefon np. mogłaby zrobić sezonową furorę mógłbym przysiąc jakbym znał się na tym biznesie lepiej ale jako projektant wiem że wcześniej trzeba zastanowić się co naszymi pomysłami będzie dalej się działo patenty i prawa autorskie kosztują. Czasem przypadek sprawia że pieniądze leża na ulicy i żeby je podnieść nie trzeba zatłuc drugiego bejzbolem jak w GTA !!!

MUZYKA:
muzyka oprócz "motywu Gianny Sisters" jest aqrat nie dla mojego mózgu :-x
ale mogę ją wyciszyć i zapuścić swojego winampa (a efekty pasują nawet do ciężkiego rapu ("Enter the Wu-Tang" to klasyka samplowana dźwiękami z chińskich filmów karate ;-> ).
efekty dzwiękowe rewelka !!!
Słuchaj DarknessXIII :?: o co ci chodzi z tą muzyczna grą?? może jeszcze nie doszedłem do jakiegoś etapu który ty widziałeś nie sądzę że rytm muzyki ma wpływ na kulki tępo i ktoś tam jeszcze chciał żeby postać tańczyła ??? o co chodzi z tym krzesłem ???
ehhh dobra czesław przestań jakie krzesła.
SaE gratki ale pomyśl o wszystkich gatunkach muzycznych może im większa różnorodność tym więcej zainteresuje ludzi i urozmaici grę (może nawet już tak jest przecież słyszałem zaledwie mała część gry więc sorki jak się czepiam może to też behawior z tym eN'Synku najsamprzód ehh.)

GRAFIKA:
bez komentarza myślę że wszystkich wbiło w ziemie. A ja mniemałem że jestem jakimś tam plastykiem że mam pojęcie przy tym projekcie wymiękam gratulacje grafikom tej gry :faja:

RESZTA:
trudno mi odnieść się do całej reszty od menu począwszy a na przygodzie skończywszy
może za wcześnie w ogóle wrzuciłem te swoje spostrzeżenia ale naprawdę pozytywnie mnie gra zaskoczyła chociaż z początku miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania w temacie popchnęło !!

CAŁOŚĆ to hicior to banger poprostu.. :evil: mord kruka... poszła kosa i plama krwi na betonie !!!
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 10:14
Cytat:
Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami).
Najprawdopodobniej dzieje się tak, ponieważ masz uruchomionych równolegle jeszcze kilka programów. To tylko komputer, i bez względu na moc, w takich okolicznościach może się spóźnić ^^.
Pewnie filmik był już widziany, ale daję go na dowód, że wszystko działa poprawnie. Lekko w niektórych momentach przycina, ponieważ był nagrywany w 30 klatkach animacji.

Dziękujemy za komentarze i czekamy na kolejne ^^.
________________________

 
 
 
RiK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Zawiercie
Wysłany: Pon 21 Mar, 2011 21:02
Ja tylko zwrócę uwagę na nazwę tematu, bo może to mylić co niektórych, albo może to wywołać "mały chaos", że tak powiem :P
________________________
Piszę poprawnie, po polsku
Jeśli Ci pomogłem Gość, to wciśnij :-)



 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 17:01
Im mniejszy chaos wywoła, tym większe będzie zaskoczenie... (Nie, nie, to bez sensu ^^)
Wracając do tematu, to muszę napisać, że zabieg jest celowy, i z pełną premedytacją zrealizowany ^^.
________________________

 
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 11:52
Rozwalił mnie komentarz Cairaxa lol i dziwi jednocześnie, że nie jest testerem gry bo widać zrobiłby to z pełnym zaangażowaniem ^^
I jak można mieć cokolwiek do utworu NSync, to najlepsza ich piosenka o.O
Co do rożnych gatunków muzycznych to najlepiej byłoby żeby każdy mógł przy wyborze stejdża wybrać sobie jeden z 20 tracków ^^ No i jest wyjście drugie - wejść do folderu z muzyką i podmienić ją na swoją ^^
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Rambo 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 35
Skąd: Wietnam
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 08:56
Nieźle, horror pełną gębą :lol: . Nie patrząc jednak na to, demo jest lekkie, łatwe i przyjemne. Czekam na więcej plansz, a N'Sync jakoś mnie nie odstrasza. Czołem
________________________

 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Wto 29 Mar, 2011 11:57
Tak czekałem na System VX.A TU!!!!To ne jest nawet RPG.Jestem bardzo zawiedziony ;-(
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Nhadala 




Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 197
Skąd: Klam
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 21:44
Pograłam i czas na ocenę :-P

Cóż już przy samych testach stwierdziłam, że jak gra wyjdzie to wreszcie coś dla mnie, a nie tylko chodzenie i bicie stworków :-D jak tak chcecie to połowa gier na necie- jak nie większ ilość wam to oferuje - czeka na was :-) Muzyka świetna "N Sync - Tearin' Up My Heart" na pierwszej planszy to nie przesada :-D i choć powiem, że prosta to na moim superaśnym kompie nie mogę do tej pory jej przejść ;-) jak zmieniam stacjonarke to pewnie się uda :-P i jakoś nie narzekam jak po raz xxx słucham tej samej piosenki :-)

Co do eksperymentu i bardzo dobrze, że się daliście nabrać :-P dla każdego coś nowego i wreszcie ukazanie, że ludzie potrafią tworzyć nie tylko gry z banalną fabułą jak o jest w większości liniówek, a coś zaskakująco śmiesznego, jak ma to miejsce tutaj, a jak się nie podoba to za kratki i resocjalizować się, a może muzyka w celi owego wspomnianego zespołu was nawróci :-P Brawa dla stajni Tag Team za udaną gierę :-D Vicia rządzi ^^
________________________

 
 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 17:12
Ach kolejny projekt TagTeam i kolejny zachwyt świetne wykorzystanie grafiki i możliwości rpg maker VX oraz efektowne a nie zamulające skrypty dodające uroku sam pomysł jest już na fali tak trzymajcie ! macie wielkiego + i motywacje do dalszego tworzenia
5/5
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 00:19
Czekam na pełniaka z bajerami.

Menusy, title itp. animacje i efekty bardzo profesjonalne. Sama gra dla mnie fana zręcznościówek spoko.

Chcę pełniaka.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 21:51
Prace wstrzymane na czas świąt, za dużo obowiązków :aww: Po majówce zostaną wznowione :->

Od czasu wydania dema udało się zrobić:
- pełny tutorial,
- wszystkie plansze w treningu,
- zapowiedź,
- tryb 'survival', choć myślimy nadal nad nazwą,
- poziom trudności,

Zostały prace nad trybem przygody, rozmowy między postaciami, nowe intro przewodnie, autorzy i jeszcze kilka bajerów... ale to już niespodzianka :->
________________________


 
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 17:36
Hejo! Wróciłem na forum i zobaczyłem ten oto projekt! Grafa itp. niezłe ale grywalnośc.... gorsza. Klikanie strzałek to nie jest to co ja lubię. Wolałbym jakieś rpg. Zabierzcie się za System XP 2.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Józek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 13
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011 22:43
Grafa wywalona w kosmos. Starzy grali i sie podobało :-D
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 12:38
Chciałam tylko ogłosić, że gupji SeIVoth wciągnął mnie 'siłą' w swój projekt, przez co nie mam na razie czasu na Stukotki. Niemniej jeszcze w tym miesiącu prace zostaną wznowione... tym razem raczej na pewno ;-)
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene