Przesunięty przez: Seivoth Sob 02 Cze, 2012 10:44 |
System VX - Stukoczące Kopytka |
Autor |
Wiadomość |
Drawestien
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 127
|
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 21:07
|
|
|
Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami).
Ocena:
6/10 |
|
|
|
Cairax
Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 05:03
|
|
|
TO DOPRAWDY W SZOKU JESTEM !!!
Lartarin napisał/a: | To był eksperyment behawioralny, jak widać... ^^ |
Założenia behawioryzmu:
* jakkolwiek kierunek ten nie neguje występowania zjawisk psychicznych, twierdzi, że są one swoistymi, ubocznymi efektami działania mózgu, których nie da się skutecznie badać metodami naukowymi, gdyż są one niedostępne obserwacji,
* dlatego, jeśli psychologia ma być rzetelną nauką, musi się ograniczyć do mierzalnych, jasno zdefiniowanych eksperymentów, w których ludzi poddaje się działaniu określonych bodźców i obserwuje się ich określone reakcje na te bodźce.
... miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania...
Gra robi duże wrażenie ale trudno wystawiać jej ocenę na podstawie dema.
Świetna rozrywka , zwaliło mnie z nóg, gra nawet w full screenie wygląda na drogą komercyjną produkcje wielu grafików i informatyków. A to przecież zrobiły zaledwie dwie czy trzy osoby o szerokiej palecie zainteresowań, każdą kolejną gierką pokazują swój ogromny potencjał, utalentowanie, intelekt, estetyka budzi to wszystko podziw i podcina skrzydła słabiakom którzy tworzą kicz kupę itd .
OGÓLNIE:
to zręcznościówka więc na początku było mi ciężko trafić w te fantastyczne kuleczki.
Pograłem na razie z 20 minut odkryłem już dwa puzzle z początku wydawało mi się że coś źle działa ale to jednak ja źle wciskałem. Poza tym zmieniłem postać na celniejsza i efekt już dostrzegłem co świadczy o tym że gra jest naprawdę dopracowana szczegółowo a efekciarstwo to tylko ogromny bonus do eleganckiego pomysłu na grywalną grę !!!
taka gra naprawdę ma prawo wyjść w pełnej wersji ale płatnej więc na miejscu twórców poczekałbym z premierą na propozycje wydawców, producentów czy sponsorów twórca "tetrisa" czy "pang'a" może tez nic nie zarobił przy okazji zarobili być może później jacyś cwaniacy na czyimś pomyśle. Wiadomo że na kokosy nie ma co liczyć ale jako gra na telefon np. mogłaby zrobić sezonową furorę mógłbym przysiąc jakbym znał się na tym biznesie lepiej ale jako projektant wiem że wcześniej trzeba zastanowić się co naszymi pomysłami będzie dalej się działo patenty i prawa autorskie kosztują. Czasem przypadek sprawia że pieniądze leża na ulicy i żeby je podnieść nie trzeba zatłuc drugiego bejzbolem jak w GTA !!!
MUZYKA:
muzyka oprócz "motywu Gianny Sisters" jest aqrat nie dla mojego mózgu
ale mogę ją wyciszyć i zapuścić swojego winampa (a efekty pasują nawet do ciężkiego rapu ("Enter the Wu-Tang" to klasyka samplowana dźwiękami z chińskich filmów karate ).
efekty dzwiękowe rewelka !!!
Słuchaj DarknessXIII o co ci chodzi z tą muzyczna grą?? może jeszcze nie doszedłem do jakiegoś etapu który ty widziałeś nie sądzę że rytm muzyki ma wpływ na kulki tępo i ktoś tam jeszcze chciał żeby postać tańczyła ??? o co chodzi z tym krzesłem ???
ehhh dobra czesław przestań jakie krzesła.
SaE gratki ale pomyśl o wszystkich gatunkach muzycznych może im większa różnorodność tym więcej zainteresuje ludzi i urozmaici grę (może nawet już tak jest przecież słyszałem zaledwie mała część gry więc sorki jak się czepiam może to też behawior z tym eN'Synku najsamprzód ehh.)
GRAFIKA:
bez komentarza myślę że wszystkich wbiło w ziemie. A ja mniemałem że jestem jakimś tam plastykiem że mam pojęcie przy tym projekcie wymiękam gratulacje grafikom tej gry
RESZTA:
trudno mi odnieść się do całej reszty od menu począwszy a na przygodzie skończywszy
może za wcześnie w ogóle wrzuciłem te swoje spostrzeżenia ale naprawdę pozytywnie mnie gra zaskoczyła chociaż z początku miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania w temacie popchnęło !!
CAŁOŚĆ to hicior to banger poprostu.. mord kruka... poszła kosa i plama krwi na betonie !!! |
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 10:14
|
|
|
Cytat: | Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami). | Najprawdopodobniej dzieje się tak, ponieważ masz uruchomionych równolegle jeszcze kilka programów. To tylko komputer, i bez względu na moc, w takich okolicznościach może się spóźnić ^^.
Pewnie filmik był już widziany, ale daję go na dowód, że wszystko działa poprawnie. Lekko w niektórych momentach przycina, ponieważ był nagrywany w 30 klatkach animacji.
Dziękujemy za komentarze i czekamy na kolejne ^^. |
________________________
|
|
|
|
RiK
Preferowany:
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Pon 21 Mar, 2011 21:02
|
|
|
Ja tylko zwrócę uwagę na nazwę tematu, bo może to mylić co niektórych, albo może to wywołać "mały chaos", że tak powiem :P |
________________________ Piszę poprawnie, po polsku
Jeśli Ci pomogłem Gość, to wciśnij
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 17:01
|
|
|
Im mniejszy chaos wywoła, tym większe będzie zaskoczenie... (Nie, nie, to bez sensu ^^)
Wracając do tematu, to muszę napisać, że zabieg jest celowy, i z pełną premedytacją zrealizowany ^^. |
________________________
|
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 11:52
|
|
|
Rozwalił mnie komentarz Cairaxa lol i dziwi jednocześnie, że nie jest testerem gry bo widać zrobiłby to z pełnym zaangażowaniem ^^
I jak można mieć cokolwiek do utworu NSync, to najlepsza ich piosenka o.O
Co do rożnych gatunków muzycznych to najlepiej byłoby żeby każdy mógł przy wyborze stejdża wybrać sobie jeden z 20 tracków ^^ No i jest wyjście drugie - wejść do folderu z muzyką i podmienić ją na swoją ^^ |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
Rambo
Preferowany:
Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Wietnam
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 08:56
|
|
|
Nieźle, horror pełną gębą . Nie patrząc jednak na to, demo jest lekkie, łatwe i przyjemne. Czekam na więcej plansz, a N'Sync jakoś mnie nie odstrasza. Czołem |
________________________
|
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Wto 29 Mar, 2011 11:57
|
|
|
Tak czekałem na System VX.A TU!!!!To ne jest nawet RPG.Jestem bardzo zawiedziony |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
Nhadala
Pomogła: 12 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 197 Skąd: Klam
|
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 21:44
|
|
|
Pograłam i czas na ocenę
Cóż już przy samych testach stwierdziłam, że jak gra wyjdzie to wreszcie coś dla mnie, a nie tylko chodzenie i bicie stworków jak tak chcecie to połowa gier na necie- jak nie większ ilość wam to oferuje - czeka na was Muzyka świetna "N Sync - Tearin' Up My Heart" na pierwszej planszy to nie przesada i choć powiem, że prosta to na moim superaśnym kompie nie mogę do tej pory jej przejść jak zmieniam stacjonarke to pewnie się uda i jakoś nie narzekam jak po raz xxx słucham tej samej piosenki
Co do eksperymentu i bardzo dobrze, że się daliście nabrać dla każdego coś nowego i wreszcie ukazanie, że ludzie potrafią tworzyć nie tylko gry z banalną fabułą jak o jest w większości liniówek, a coś zaskakująco śmiesznego, jak ma to miejsce tutaj, a jak się nie podoba to za kratki i resocjalizować się, a może muzyka w celi owego wspomnianego zespołu was nawróci Brawa dla stajni Tag Team za udaną gierę Vicia rządzi ^^ |
________________________
|
|
|
|
FireBlade
Preferowany:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 04 Kwi 2010 Posty: 243 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 17:12
|
|
|
Ach kolejny projekt TagTeam i kolejny zachwyt świetne wykorzystanie grafiki i możliwości rpg maker VX oraz efektowne a nie zamulające skrypty dodające uroku sam pomysł jest już na fali tak trzymajcie ! macie wielkiego + i motywacje do dalszego tworzenia
5/5 |
________________________ "Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"
"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"
"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."
DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
|
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 00:19
|
|
|
Czekam na pełniaka z bajerami.
Menusy, title itp. animacje i efekty bardzo profesjonalne. Sama gra dla mnie fana zręcznościówek spoko.
Chcę pełniaka. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 21:51
|
|
|
Prace wstrzymane na czas świąt, za dużo obowiązków Po majówce zostaną wznowione
Od czasu wydania dema udało się zrobić:
- pełny tutorial,
- wszystkie plansze w treningu,
- zapowiedź,
- tryb 'survival', choć myślimy nadal nad nazwą,
- poziom trudności,
Zostały prace nad trybem przygody, rozmowy między postaciami, nowe intro przewodnie, autorzy i jeszcze kilka bajerów... ale to już niespodzianka |
________________________
|
|
|
|
FilipsO
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 236 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 17:36
|
|
|
Hejo! Wróciłem na forum i zobaczyłem ten oto projekt! Grafa itp. niezłe ale grywalnośc.... gorsza. Klikanie strzałek to nie jest to co ja lubię. Wolałbym jakieś rpg. Zabierzcie się za System XP 2. |
________________________ 89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
Moja Gra MMORPG Erathia:
|
|
|
|
Józek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 13
|
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011 22:43
|
|
|
Grafa wywalona w kosmos. Starzy grali i sie podobało |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 12:38
|
|
|
Chciałam tylko ogłosić, że gupji SeIVoth wciągnął mnie 'siłą' w swój projekt, przez co nie mam na razie czasu na Stukotki. Niemniej jeszcze w tym miesiącu prace zostaną wznowione... tym razem raczej na pewno |
________________________
|
|
|
|
|