Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Temple Of Lies
Autor Wiadomość
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 16:00
Nie chodziło mi o ocenę lokacji tylko o płynność gry!

@Darkonix
Woda będzie "pływać", nie chciało mi się teraz jej robić.
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 16:12
Mam pewne pytanie to jedna mapka czy jest więcej? No i mapka dobra jest klimatyczna ale skąd ty te tilesety bierzesz?!
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 16:57
Ale chodziło Ci płynnie czy nie? A dlaczego miałoby być więcej niż jedna? Jedna jest.
Tilesety biorę ze stron, różnych.
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:14
Jak czytam te opisy i posty, to nie mogę pozbyć się wrażenia, że robisz grę na VX tylko dlatego, że wiesz, że robiąc nawet przeciętną grę łatwo można odnieść sukces. : P
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:30
Otóż drogi Noruju, ja nigdy bym się nie skalał robiąc przeciętną grę. A Świątynię robię dla przyjemności. Musiałem mieć małą odskocznię od Anti. Zresztą sam zagrasz i ocenisz czy jest przeciętna.
 
 
godlo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 30
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:55
A ja nie rozumiem czemu obrażasz projecty innych twórców mówiąc, że wszytkię jakie wyszły są słabe. I myślisz, że twój project jest fajny bo co znalazłeś jakąś grafikę z chinskiej strony zrobiłeś mapkę i świecisz? Grafika to nie wszystko a w twoim wykonaniu widać, że patrzysz na grafikę. Mi się mapki nie podobają bo są ponure i nic więcej. Fabułą nawet nawet ciekawa ale mówiąc, że inne projecty są denne to zobaczymy jak twój project a uwierz jest kilka fajnych produkcji na VX.
________________________
Robię nowy project
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 19:57
Skończmy te dywagacje. To czy mój projekt jest fajny i lepszy od innych okaże sie po wydaniu gierki. Zaczekajmy z oceną do tego czasu.
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 10:04
Robienie mapek w stylu XPka w Vxsie jest bardzo trudne i praco chłonne, VX jest stworzony do kwadratowych mapek, takich jak byly za czasów NESA. :-P A przecież każda gra wyróżnia się od innych ( nie mówię teraz o standardowych RTP-ówkach ) i jednemu się spodoba ta, a jednemu inna ) Nie każdy wymaga od zwykłej gierki na VX mega cudu. Bo ludzie wiedzą że jest dosyć trudno na nim coś grywalnego stworzyć. :P Dla mnie to jest dziwne, jak włączam grę na rpg makerze, która ma wszystko na glanc tip-top, od takich gier są gry komercyjne, robione przez masę profesjonalistów.
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 18:39
Gra zapowiada się fajnie grafika dobra, ale ja nie patrze na grafikę może i jest dobra ale trzeba pamiętać o innych szczegółów np. Bronie, Przedmioty, Zadania, Muzyka puki co gra zapowiada się dobrze ale do ogólnej oceny wstrzymam się do pełnej wersji bądź dema.
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Wto 29 Mar, 2011 07:06
Nie mogę sie doczekać :-o
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 08:32
Trzeba będzie jeszcze trochę poczekać na Świątynię. Myślałem, że prace pójdą szybko i gładko, przeliczyłem się. Dopiero zakończyłem mapować 1 lokację. (las miedzy domem Janderra , a Cloven) Do zakończenia mam jeszcze Cloven i kilka innych map. Menu, walkę, dziennik i parę innych graficznych drobiazgów już skończyłem robić.

Cóż, trzeba czekać...
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 20:44
Demko " Temple Of Lies®"


Po wielu dniach jako takiej pracy, udało mi się sklecić wystarczająco dużo materiału na demko. Poniżej znajdziecie informacje na jego temat. Miłej lektury.

Informacje techniczne:
- waga demka 27 Mb.
- długość gry, do 25 minut.


Informacje różne:

- Demko zawiera jedną lokację(od domu Janderra do Cloven).
- Prezentuje ono ogólną wizję gry.
- Wszystkie teksty w dzienniku, dialogi czy myśli Janderra mogą ulec zmianie. Intro także.
- W prezentacji niema uwzględnionych wszystkich "smaczków", które pojawią się w lokacji lasu. Dojdą nowi przeciwnicy, przedmioty do odnalezienia itp. itd.
- Walki jeszcze nie są zoptymalizowane. Przeciwników "rozrzuciłem" na chybił-trafił.
- W lokacji znajduje się wejście do jaskini, trzeba mieć bystry wzrok by je wypatrzyć.
- Aby dostać się przez most do Cloven trzeba mieć 2 level. Rozdaje się punkty.
- Muzycznie także może się zmienić, końcowego utworu demka na pewno nie będzie. :-)
- Mogą wystąpić drobne błędy, nie wiem jakie, ale mogą.


Inne:

- Należy wyłączyć opcję Reduce Screen Flickering po naciśnięciu F1.
- Należy skopiować czcionki z folderu do Windows\Fonts.


Dobra, więcej grzechów nie pamiętam :-P
W razie wątpliwości proszę pytać i pisać.

Podsumowanie!

Cóż, starałem się jak mogłem. Jeszcze wiele rzeczy można usprawnić i uczynić lepszymi.
Mam nadzieję, że Świątynia przynajmniej w nikłym stopniu Was zaciekawi i sprawi, że będziecie czekać na pełną wersję. Na dole link do demka. Na razie.


Link do Demka:!!!

http://www.mediafire.com/...amx3jd6c0r1dir6
________________________
Ostrzę tępy nóż...
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 07:22
Od razu pobiorę jak wrócę ze szkoły :-D
A co do gry to mapki w stylu XP to hipermaperkolosowysuper pomysł.XD
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 08:24
Sciagam, zaraz ocenię.

+Wypasiona grafika, nawet na Xpku trudno taką zrobić.
+Mało błedów ort (Parę razy był bład: Niema a piszę się Nie ma :-P
+Dużo klimatu
+Dobra muzyka
+Oddech Bohatera w lesie
+Brak randomowych walk, zazwyczaj mi nie przeszkadzają ale w tej grze
były by nie do zniesienia.
+Ładne menu

-Zbyt Trudne Walki! No zesz, bez przesady! Przecie to początek gry!
( Przez to nie przeszedłem całego dema )
-Nie da się biegać, bo na Shifcie jest dziennik :cry:
-Bardziej mi to wygląda na Horror niż na rpg
-Nie zmieniony Game over
-Minimalnie zbyt ciemno
-Avki nie pasują do Charsetów- chodzi mi o tych ludzi przy ognisku.

Ocena:
Grafika: 10/10
Muzyka 9+/10
Historia: 8/10
Walki: 6/10

Ogółem Ocena: 8+/10

Dalej czekam na pełniaka, chociaż proszę o zrobienie easy mode :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 09:36
TeraJa ^^
Mroczny klimat od razu rzuca się na oka i "ce" je "powydrapowywać". Muzyka jest świetna, gratki. Widać również, że dużo pracy włożyłeś w grafikę, jednak nie robi ona na mnie większego wrażenia. Przez większość gry prawie nic nie widać. Ofkors rozumiem, że jest noc, ale żeby coś dostrzec 3eba mrużyć oka... Klatki animacji bujają się między 20 a 30, co wskazuje na "masakriozę" procesów. Na szczęście nic się nie tnie (kreff ^^ buhaha). Po wejściu w menu przeraziłam się, i to nie pozytywnie. HP-ki MP-ki i inne ...ki wyglądają bardzo niechlujnie, fuu! Całe zaś tło przypomina zużyty papier toaletowy. Sorka, ale takie wrażenie. "Poszedłam" ludkiem z brodą, przez most chciałam przejść, a tu walka! Stworek jakiś myślę sobie, co nie wie co czyni. Dwa takie cosie, w bardzo średnio wyglądającej oprawie graficznej mnie zaatakowały. Widoczność wtedy jakby troszkę się poprawiła, ale głowy nie dam. Kilka razy atak poszedł w ich kierunku, i nawet specjala użyłam. Spostrzegłam się jednak, że mniej niż 10 HP-ka mi zostało. Użyłam soczków, tych lepszych co 10 obrażeń regenerują. Myślę sobie, drinknę i w następnej rundzie wykończę choć jednego. A tu szok! Bestia zadaje mi 20 obrażeń :lol: . Nic już nie mam do dodania, pora zasiąść do śniadania. Czytała Krystyna Czubówna ^@^.

PS Wiem, że w pełniaku będzie lepiej.
Pozdrowionka ^^
________________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene