Temple Of Lies |
Autor |
Wiadomość |
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 16:00
|
|
|
Nie chodziło mi o ocenę lokacji tylko o płynność gry!
@Darkonix
Woda będzie "pływać", nie chciało mi się teraz jej robić. |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 16:57
|
|
|
Ale chodziło Ci płynnie czy nie? A dlaczego miałoby być więcej niż jedna? Jedna jest.
Tilesety biorę ze stron, różnych. |
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:14
|
|
|
Jak czytam te opisy i posty, to nie mogę pozbyć się wrażenia, że robisz grę na VX tylko dlatego, że wiesz, że robiąc nawet przeciętną grę łatwo można odnieść sukces. : P |
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:30
|
|
|
Otóż drogi Noruju, ja nigdy bym się nie skalał robiąc przeciętną grę. A Świątynię robię dla przyjemności. Musiałem mieć małą odskocznię od Anti. Zresztą sam zagrasz i ocenisz czy jest przeciętna. |
|
|
|
godlo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 14:55
|
|
|
A ja nie rozumiem czemu obrażasz projecty innych twórców mówiąc, że wszytkię jakie wyszły są słabe. I myślisz, że twój project jest fajny bo co znalazłeś jakąś grafikę z chinskiej strony zrobiłeś mapkę i świecisz? Grafika to nie wszystko a w twoim wykonaniu widać, że patrzysz na grafikę. Mi się mapki nie podobają bo są ponure i nic więcej. Fabułą nawet nawet ciekawa ale mówiąc, że inne projecty są denne to zobaczymy jak twój project a uwierz jest kilka fajnych produkcji na VX. |
________________________ Robię nowy project |
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 19:57
|
|
|
Skończmy te dywagacje. To czy mój projekt jest fajny i lepszy od innych okaże sie po wydaniu gierki. Zaczekajmy z oceną do tego czasu. |
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 10:04
|
|
|
Robienie mapek w stylu XPka w Vxsie jest bardzo trudne i praco chłonne, VX jest stworzony do kwadratowych mapek, takich jak byly za czasów NESA. A przecież każda gra wyróżnia się od innych ( nie mówię teraz o standardowych RTP-ówkach ) i jednemu się spodoba ta, a jednemu inna ) Nie każdy wymaga od zwykłej gierki na VX mega cudu. Bo ludzie wiedzą że jest dosyć trudno na nim coś grywalnego stworzyć. :P Dla mnie to jest dziwne, jak włączam grę na rpg makerze, która ma wszystko na glanc tip-top, od takich gier są gry komercyjne, robione przez masę profesjonalistów. |
________________________ Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
|
|
|
|
patrick451
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 46 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 18:39
|
|
|
Gra zapowiada się fajnie grafika dobra, ale ja nie patrze na grafikę może i jest dobra ale trzeba pamiętać o innych szczegółów np. Bronie, Przedmioty, Zadania, Muzyka puki co gra zapowiada się dobrze ale do ogólnej oceny wstrzymam się do pełnej wersji bądź dema. |
________________________ <b>Nie mam pojęcia co zrobić</b> |
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Wto 29 Mar, 2011 07:06
|
|
|
Nie mogę sie doczekać |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 08:32
|
|
|
Trzeba będzie jeszcze trochę poczekać na Świątynię. Myślałem, że prace pójdą szybko i gładko, przeliczyłem się. Dopiero zakończyłem mapować 1 lokację. (las miedzy domem Janderra , a Cloven) Do zakończenia mam jeszcze Cloven i kilka innych map. Menu, walkę, dziennik i parę innych graficznych drobiazgów już skończyłem robić.
Cóż, trzeba czekać... |
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 20:44
|
|
|
Demko " Temple Of Lies®"
Po wielu dniach jako takiej pracy, udało mi się sklecić wystarczająco dużo materiału na demko. Poniżej znajdziecie informacje na jego temat. Miłej lektury.
Informacje techniczne:
- waga demka 27 Mb.
- długość gry, do 25 minut.
Informacje różne:
- Demko zawiera jedną lokację(od domu Janderra do Cloven).
- Prezentuje ono ogólną wizję gry.
- Wszystkie teksty w dzienniku, dialogi czy myśli Janderra mogą ulec zmianie. Intro także.
- W prezentacji niema uwzględnionych wszystkich "smaczków", które pojawią się w lokacji lasu. Dojdą nowi przeciwnicy, przedmioty do odnalezienia itp. itd.
- Walki jeszcze nie są zoptymalizowane. Przeciwników "rozrzuciłem" na chybił-trafił.
- W lokacji znajduje się wejście do jaskini, trzeba mieć bystry wzrok by je wypatrzyć.
- Aby dostać się przez most do Cloven trzeba mieć 2 level. Rozdaje się punkty.
- Muzycznie także może się zmienić, końcowego utworu demka na pewno nie będzie.
- Mogą wystąpić drobne błędy, nie wiem jakie, ale mogą.
Inne:
- Należy wyłączyć opcję Reduce Screen Flickering po naciśnięciu F1.
- Należy skopiować czcionki z folderu do Windows\Fonts.
Dobra, więcej grzechów nie pamiętam
W razie wątpliwości proszę pytać i pisać.
Podsumowanie!
Cóż, starałem się jak mogłem. Jeszcze wiele rzeczy można usprawnić i uczynić lepszymi.
Mam nadzieję, że Świątynia przynajmniej w nikłym stopniu Was zaciekawi i sprawi, że będziecie czekać na pełną wersję. Na dole link do demka. Na razie.
Link do Demka:!!!
http://www.mediafire.com/...amx3jd6c0r1dir6 |
________________________ Ostrzę tępy nóż... |
|
|
|
krakoman
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 50
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 07:22
|
|
|
Od razu pobiorę jak wrócę ze szkoły
A co do gry to mapki w stylu XP to hipermaperkolosowysuper pomysł.XD |
________________________
Gość,do roboty,a nie opisy czytać! |
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 08:24
|
|
|
Sciagam, zaraz ocenię.
+Wypasiona grafika, nawet na Xpku trudno taką zrobić.
+Mało błedów ort (Parę razy był bład: Niema a piszę się Nie ma
+Dużo klimatu
+Dobra muzyka
+Oddech Bohatera w lesie
+Brak randomowych walk, zazwyczaj mi nie przeszkadzają ale w tej grze
były by nie do zniesienia.
+Ładne menu
-Zbyt Trudne Walki! No zesz, bez przesady! Przecie to początek gry!
( Przez to nie przeszedłem całego dema )
-Nie da się biegać, bo na Shifcie jest dziennik
-Bardziej mi to wygląda na Horror niż na rpg
-Nie zmieniony Game over
-Minimalnie zbyt ciemno
-Avki nie pasują do Charsetów- chodzi mi o tych ludzi przy ognisku.
Ocena:
Grafika: 10/10
Muzyka 9+/10
Historia: 8/10
Walki: 6/10
Ogółem Ocena: 8+/10
Dalej czekam na pełniaka, chociaż proszę o zrobienie easy mode |
________________________ Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 09:36
|
|
|
TeraJa ^^
Mroczny klimat od razu rzuca się na oka i "ce" je "powydrapowywać". Muzyka jest świetna, gratki. Widać również, że dużo pracy włożyłeś w grafikę, jednak nie robi ona na mnie większego wrażenia. Przez większość gry prawie nic nie widać. Ofkors rozumiem, że jest noc, ale żeby coś dostrzec 3eba mrużyć oka... Klatki animacji bujają się między 20 a 30, co wskazuje na "masakriozę" procesów. Na szczęście nic się nie tnie (kreff ^^ buhaha). Po wejściu w menu przeraziłam się, i to nie pozytywnie. HP-ki MP-ki i inne ...ki wyglądają bardzo niechlujnie, fuu! Całe zaś tło przypomina zużyty papier toaletowy. Sorka, ale takie wrażenie. "Poszedłam" ludkiem z brodą, przez most chciałam przejść, a tu walka! Stworek jakiś myślę sobie, co nie wie co czyni. Dwa takie cosie, w bardzo średnio wyglądającej oprawie graficznej mnie zaatakowały. Widoczność wtedy jakby troszkę się poprawiła, ale głowy nie dam. Kilka razy atak poszedł w ich kierunku, i nawet specjala użyłam. Spostrzegłam się jednak, że mniej niż 10 HP-ka mi zostało. Użyłam soczków, tych lepszych co 10 obrażeń regenerują. Myślę sobie, drinknę i w następnej rundzie wykończę choć jednego. A tu szok! Bestia zadaje mi 20 obrażeń . Nic już nie mam do dodania, pora zasiąść do śniadania. Czytała Krystyna Czubówna ^@^.
PS Wiem, że w pełniaku będzie lepiej.
Pozdrowionka ^^ |
________________________
|
|
|
|
|