Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 13 Kwi, 2011 14:27
Wyłączenie skryptu podczas pobytu na jednej z map.
Autor Wiadomość
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 16:21
Wyłączenie skryptu podczas pobytu na jednej z map.
Witam, czy jest możliwe wyłączenie skryptów podczas pobytu na mapie nr.1 a już na 2 będą?
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 17:45
Jeśli masz w skrypcie że przełącznik np 0005:Coś jest na on i to włącza skrypt to ustaw ten przełącznik na 1 mapie a na drugiej już go wyłącz i będzie git.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:14
Mogę poprosić o jakieś dokładniejsze instrukcję?
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:38
Bez skryptu, o którym mowa, nie mamy możliwości ci pomóc :). Owszem, da się wyłączyć skrypt, ale tylko jeśli skrypt posiada taką możliwość - jeśli nie, zazwyczaj można ją dość łatwo zaimplementować edytując kilka linijek.
 
 
 
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:43
Jest to skrypt Walki na Mapie, a dokladnie Requiem SBABS7
 
 
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 09:03
ja po prawdzie pierwszy raz słyszę o tym aby dodany skrypt do gry można było usunąć?

Wiem że w niektórych istnieje możliwość ich konfiguracji. Np: dzień i noc. Ale w takich z zmianą systemu walki? Raczej się nie da? Bo jakby nie było to jest skrypt który zmienia nam cały system walki. A więc możliwość przeskakiwania z nowego na stary podczas gry jest raczej nie możliwy?
________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 14:54
Raczej chodziło mi o to, że mam prolog i jest on czarną mapką. I gdy klikam start to widać hud tego skryptu
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 17:26
Link. Daj link do skryptu w postaci tekstowej / dema, cokolwiek.

W skrypcie powinna być konfiguracja ukrywania huda (za pomocą np. przełącznika); ale bez kodu przed oczami trudno cokolwiek wskazać.
 
 
 
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 18:26
http://www.ultimateam.pl/...er=asc&start=45 Tu jest link do skryptu POST Maniaka
 
 
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 10:34
hmm... choliwcia przeleciałem cały skrypt i nie widzę możliwości schowania Huda? Nie wiem? Poszukam jeszcze, ale po prawdzie konfiguracja skryptów to nie moja mocna stronka :)
________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 09:31
Niko, jeśli używasz 'Requiem_ABS_8' (post Maniaka) to wejdź w skrypty, znajdź 'Requiem HUD' i edytuj linijkę:
Kod:
OnOff_Switch = 0 # Switch ID that show or hide the HUD

Wpisz zamiast '0' id przełącznika i aktywuj go na mapie, na której HUD ma być włączony (domyślnie bowiem, jeśli jest na OFF, więc HUDa nie widać) :->
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene