Zamknięty przez: Ayene Sro 13 Kwi, 2011 14:27 |
Wyłączenie skryptu podczas pobytu na jednej z map. |
Autor |
Wiadomość |
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 16:21
|
|
Wyłączenie skryptu podczas pobytu na jednej z map.
|
Witam, czy jest możliwe wyłączenie skryptów podczas pobytu na mapie nr.1 a już na 2 będą? |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 17:45
|
|
|
Jeśli masz w skrypcie że przełącznik np 0005:Coś jest na on i to włącza skrypt to ustaw ten przełącznik na 1 mapie a na drugiej już go wyłącz i będzie git. |
________________________
|
|
|
|
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:14
|
|
|
Mogę poprosić o jakieś dokładniejsze instrukcję? |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:38
|
|
|
Bez skryptu, o którym mowa, nie mamy możliwości ci pomóc :). Owszem, da się wyłączyć skrypt, ale tylko jeśli skrypt posiada taką możliwość - jeśli nie, zazwyczaj można ją dość łatwo zaimplementować edytując kilka linijek. |
|
|
|
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 18:43
|
|
|
Jest to skrypt Walki na Mapie, a dokladnie Requiem SBABS7 |
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 09:03
|
|
|
ja po prawdzie pierwszy raz słyszę o tym aby dodany skrypt do gry można było usunąć?
Wiem że w niektórych istnieje możliwość ich konfiguracji. Np: dzień i noc. Ale w takich z zmianą systemu walki? Raczej się nie da? Bo jakby nie było to jest skrypt który zmienia nam cały system walki. A więc możliwość przeskakiwania z nowego na stary podczas gry jest raczej nie możliwy? |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 14:54
|
|
|
Raczej chodziło mi o to, że mam prolog i jest on czarną mapką. I gdy klikam start to widać hud tego skryptu |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011 17:26
|
|
|
Link. Daj link do skryptu w postaci tekstowej / dema, cokolwiek.
W skrypcie powinna być konfiguracja ukrywania huda (za pomocą np. przełącznika); ale bez kodu przed oczami trudno cokolwiek wskazać. |
|
|
|
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 10:34
|
|
|
hmm... choliwcia przeleciałem cały skrypt i nie widzę możliwości schowania Huda? Nie wiem? Poszukam jeszcze, ale po prawdzie konfiguracja skryptów to nie moja mocna stronka :) |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 09:31
|
|
|
Niko, jeśli używasz 'Requiem_ABS_8' (post Maniaka) to wejdź w skrypty, znajdź 'Requiem HUD' i edytuj linijkę:
Kod: | OnOff_Switch = 0 # Switch ID that show or hide the HUD |
Wpisz zamiast '0' id przełącznika i aktywuj go na mapie, na której HUD ma być włączony (domyślnie bowiem, jeśli jest na OFF, więc HUDa nie widać) |
________________________
|
|
|
|
|