Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Pon 21 Mar, 2011 20:31
Kroniki Angrilith
Zabawę z Makerem zacząłem niedawno.
Ale widzę że program ma naprawdę wielkie możliwości.
Postanowiłem spróbować zrobić swój projekt.
Przedstawiam zapowiedź projektu
Kroniki Angrilith
który na 100% się ukaże, ale nie tak szybko,
ze względu na czas.
Myślę że na wakacje będzie gotowy (może wcześniej)
FABUŁA
Nie opiszę całej fabuły bo to tak jakby opowiedzieć komuś film a potem kazać mu go oglądać...
Newether
To najdalej na wschód wysunięta część Angrilith.
Dzięki rządom króla Maliha panuje w niej porządek i spokój.
Kwitnie handel,ludzie żyją w dostatku.
Wszyscy są szczęśliwi a najbardziej sam król gdyż królowa wydała mu na świat niespodziankę w postaci
bliźniaków, chłopca i dziewczynki.
Szczęście to nie trwało długo gdyż pewnego dnia, żądny władzy dowódca wojsk Nasir postanawia
podstępnie objąć władzę w Newether i wraz z podległym mu wojskiem przeprowadza zamach na króla i
jego rodzinę.
Ale coś poszło nie tak....
Dzieci ocalały.
Ktoś ochronił je wynosząc z pogrążonego w bitwie zamku.
Minęło już 20 lat od tych wydarzeń, o dzieciach byłego króla zaginęły wszelakie słuchy...
W Newether zapanował chaos i brutalne rządy Nasira.
Nic już nie było tak jak wcześniej....
Masz Bohater zostaje złapany na targu jak kradnie i od razu wtrącony do więzienia.
Strażnicy odbierają mu wszystko co ma przy sobie, w tym amulet który ma odkąd pamięta.
Na pomoc przybywa jego opiekun, tajemniczy mag.
uwalnia młodziaka i razem teleportują się do wieży maga.
(I tu zaczynamy my)
Po tych wydarzeniach główny bohater dowiaduje się że ma siostrę Nimue,
którą adoptowała daleka rodzina ów maga.
Oczywiście główny bohater nic nie wie o tym kim naprawdę jest.
Postanawia odszukać siostrę.
Podczas wyprawy czekają go przeróżne przygody....
Zapraszam do oglądnięcia trailerze z pierwszych minut gry w którym jest zawarta ta fabuła (jej
Jako ze gra ma dopisek Saga 1 i podtytuł, planowane są kolejne części o ile projekt ten spotka się z
uznaniem po jego wydaniu.
Pierwsza część ma się zakończyć......a nie powiem jak bo to bez sensu....
Cechy Gry:
Spoiler:
1. Widok walki - Sideview + ATB
2. Party - KCG_LP (walczyć można 6 naraz)
3. System rozdawania punktów (Staty same nie rosną z lvl na lvl)
4. Max lvl 999 (nie oznacza to że taki lvl zdobędziemy w 1 części)
5. Wybór klasy postaci jednej z 9 (Wojownik, Palladyn, Zabójca, Mnich, Elementarysta, Nekromanta,
Kleryk, Tancerz Wojny, Łowca)
6. Nowe skille, unikalne dla każdej klasy (niektóre tylko po nauczeniu z ksiąg lub za złożone
questy)
7. Monster-Album
8. Full window (do wyboru na początku)
9. Nauka profesji, górnictwo, metalurgia, alchemia, kowalstwo, krawiectwo co daje nam możliwość
robienia samemu poty i ekwipunek. Itemki z opcjami.
10. Jest 11 slotów ekwipunki postaci. Można nosić jednocześnie:
-broń
-broń/tarczę
-Hełm
-Pancerz/Szatę
-Pelerynę
-Pas
-Rękawice
-Buty
-Amulet
-2x Pierścień
11. ogromna baza danych uzbrojenia (około 300 samych broni)
W planach:
-System dnia i nocy
-Tło Walki
Na pewno nie będzie:
- system dobry,neutralny,zły
- napakowanej grafiki otoczenia (gra ma być grywalna a nie oglądalna)
(będę dopisywał zmiany)
Bohaterowie w Demie
Screenshoty
Spoiler:
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Wto 22 Mar, 2011 18:22, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Pon 21 Mar, 2011 21:33
Powiem szczerze. Wow. Oglądnąłem demko i bardzo mi się podobało. Widać też że miałeś pomysł a pomimo tego (jak sam napisałeś) że od niedawna masz RPG Makera, nieźle ci idzie. Daje 8/10
________________________ WygrajGry.pl http://wygrajgry.pl/ref/228569 Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:
Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted
Pierwsze zastrzeżenie - dlaczego "Saga I"? Powinna być "Część I", saga to określenie zbioru owych części.
Drugie zastrzeżenie - połowa po polsku, połowa po angielsku? Co jest?
Trzecie - nieco oklepana fabuła. Wiadomo już kim jest główny bohater.
Czwarte - gdy przekupa woła straże, to nie powinien on czasem uciekać? No bo tak to przeważnie bywa, ze do lochów trafic nikt nie chce...
Piąte - "Jak się wyśpisz zejdź do mnie. W szafie znajdziesz ubranie, potem zejdź do mnie". Jak na mój gust wystarczyłoby raz.
Szóste - Sratau-matau-bum? Co to za zaklęcie? Wysil się nieco i skleć coś w stylu "Merendivo Destructo!"...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 18:10
Jakbyś zauważył jet to zapowiedź!!!
Więc nie czepiaj się błędów językowych, bo wszystko jest dopracowywane.
Jest jak powinno być czyli SAGA a nie CZĘŚĆ
Nie wiem co masz na myśli połowa po ang połowa po polsku? Dla mnie jest po polsku, nie wiem gdzie ty tam widzisz angielski poza tym na ekranie po zakończonej walce. Jak już wspomniałem jest to zapowiedź, po prosty jeszcze nie zostało to przetłumaczone.
Czasem szybko coś pisząc lub przerabiając zdażają sie takie wpadki jak w:
Angius napisał/a:
Piąte - "Jak się wyśpisz zejdź do mnie. W szafie znajdziesz ubranie, potem zejdź do mnie". Jak na mój gust wystarczyłoby raz.
W ponad 90% gier typu RPG wiadomo kim jest bohater. Piszesz że oklepana fabuła? A znasz całą?
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Tak, to jest zapowiedź. A ja mówię co mi się w niej nie podoba, by sama gra była lepsza.
Ach... Czyli będzie "Saga I", w niej "Część I", "Część II", etc, potem "Saga II", tak? IMO lepiej byłoby nazwać to "Część I" lub "Księga I" a w niej "Rozdział I", etc. Bo Sagą można mianować całą serię takich gier.
Pół na pół choćby na screenie http://images39.fotosik.p...659fe891med.jpg .
"To level"? O ile mi wiadomo, po polsku to brzmi "Do poziomu".
Można mieć wpadkę, owszem, a ja ją wytknąłem, byś ją poprawił. Bo w finalnej wersji przecież wpadek nie chcemy, czyż nie?
W 90% gier wiadomo kim jest, ok. Ale czy na prawdę jedyną sensowną postacią jest "Syn króla, któremu jako jedynemu cudem udało się przeżyć i którego mistrzem jest Wielki Mag Sr*tau-Matau-Bum, który uczy go sztuki Niszczenia Dmuchnięciem"? Nie można stworzyć głównego bohatera jako myśliwego, który gonił zwierzynę i zabłądził w lesie? Jako rybaka którego łódź zniosło?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 18:39
Może ja też się wypowiem
Ogólnie zastrzeżeń do fabuły nie mam. Nie jest przesądzone, kim jest główny bohater, równie dobrze może nic go nie łączyć z rodziną królewską A 'fakty', które poznaje są mu zaszczepione przez szalonego naukowca... a nie sory to już było... wróć...
równie dobrze może to być gra pozorów, bo zwolennicy króla chcą ocalić prawdziwych potomków i wciągają w intrygę jakiegoś chłoptysia. Coście tak uczepili się rzekomej logiki w fabule? Przecież nie ma nigdy jakiegoś wzorca, a możliwości jest ogrom.
'Przekupa' nie musi uciekać, może mieć heroiczną głupotę... w końcu to jedna z cech charakteru, która może go odróżniać od tła Normalna osoba do lochów pewnie trafić nie chce, ale czy ktoś jest w stanie stwierdzić, czy on jest normalny
Wszystko jest w jak najlepszym porządku i zmierza dobrą drogą. Skoro napisałeś, że są błędy, oznacza to, że jesteś świadomy, więc nie widzę sensu wytykać pomyłek językowych i takie tam
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 18:46
Każdy ma prawo do swojej wypowiedzi i szanuję to.
Właśnie o tym oknie pisałem. Jest w trakcie tłumaczenia (przerabiania)
Na ironię bohater nie będzie jakimś DMUCHAJĄCYM NISZCZYCIELEM.
Co do wpadek to masz rację...
Chyba nakręcę inne demo...Jak tylko porobię troszkę map i uporam się z tekstami.
W tym bardziej zależało mi na pokazaniu intra (wstępu).
Mógłby ktoś w końcu skomentować je.
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum