Prosiłbym o przerobienie skrypt z wyświetlaniem nazw zdarzeń na mapie tak żeby gdy się pokona potwora(używam skryptu na walkę w czasie rzeczywistym) nazwa zdarzenia znikała.
Dam pomógł.
def change?
if @enemy.actor.dead? or @enemy.in_battle == false
dispose
return false
end
return true if @old_x != @enemy.screen_x-(self.bitmap.width/2)
return true if @old_y != @enemy.screen_y
end
def change?
if @enemy.actor.dead? or @enemy.in_battle == false
dispose
return false
end
return true if @old_x != @enemy.screen_x-(self.bitmap.width/2)
return true if @old_y != @enemy.screen_y
end
def dispoes
self.bitmap.dispose
self.dispose
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Scene_Map < Scene_Base
alias requiem_sbabs_enemyhp_smap_start start
alias requiem_sbabs_enemyhp_smap_update update
alias requiem_sbabs_enemyhp_smap_terminate terminate
def start
requiem_sbabs_enemyhp_smap_start
@enemys_hp = {}
@enemys_name = {}
end
def update
requiem_sbabs_enemyhp_smap_update
for event in $game_map.events.values
if event.in_battle
if event.boss == true
@boss_hud = Requiem_BossBar.new(event.id,@spriteset.viewport3) if @boss_hud == nil and !event.actor.dead?
@boss_hud.update if @boss_hud != nil and !event.actor.dead?
@boss_hud.dispose if @boss_hud != nil and event.actor.dead?
@boss_hud = nil if @boss_hud != nil and event.actor.dead?
else
if $game_player.in_range?($game_player,event,5)
next if event.show_bar or event.object == true or event.puzzle == true or Requiem_SBABS::Show_Enemies_HP_Bars == false
@enemys_hp[event.id] = Requiem_EnemyHPBars.new(event,@spriteset.viewport3)
event.show_bar = true
@enemys_name[event.id] = Enemy_Name.new(event,@spriteset.viewport3)
event.show_name = true
elsif event.show_bar and @enemys_hp[event.id] != nil
@enemys_hp[event.id].dispose if !@enemys_hp[event.id].disposed?
@enemys_hp[event.id] = nil
event.show_bar = false
@enemys_name[event.id].dispose if !@enemys_name[event.id].disposed?
@enemys_name[event.id] = nil
event.show_name = false
end
end
end
end
for bar in @enemys_hp.values
next if bar.nil? or bar.disposed?
bar.update
end
for name in @enemys_name.values
next if name.nil? or name.disposed?
name.update
end
end
def terminate
requiem_sbabs_enemyhp_smap_terminate
@boss_hud.dispose if @boss_hud != nil
@boss_hud = nil
for bar in @enemys_hp.values
next if bar.nil? or bar.disposed?
bar.dispose
end
for name in @enemys_name.values
next if name.nil? or name.disposed?
name.dispose
end
for event in $game_map.events.values
if event.in_battle
event.show_bar = false
end
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum