Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: Ayene Pią 08 Kwi, 2011 21:15 |
napisy końcowe |
Autor |
Wiadomość |
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 11:48
|
|
napisy końcowe
|
witam. pobrałem ze stronki skrypt mianowicie napisy końcowe a oto i on
Kod: |
#==============================================================================
# Autor: MiDas Mike
# Tłumaczenie i poprawki: Ayene
# www.ultimateam.pl
#==============================================================================
# Umieść skrypt nad Main
#==============================================================================
# By wywołać napisy wpisz:
# $scene = Scene_Credits.new
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla napisy końcowe (tzw. Credits)
#==============================================================================
# KONFIGURACJA
# Czcionka
CREDITS_FONT = "Times New Roman"
# Wielkość czcionki
CREDITS_SIZE = 24
# Kolor konturu
CREDITS_OUTLINE = Color.new(0,0,127, 255)
# Kolor cienia
CREDITS_SHADOW = Color.new(0,0,0, 100)
# Kolor wypełnienia
CREDITS_FILL = Color.new(255,255,255, 255)
# Nazwa obrazka, który ma się wyświetlać w tle
CREDITS_BACK = "title"
#==============================================================================
class Scene_Credits
# Początek edycji tekstu
# poniżej wpisz tekst, który ma się wyświetlać
CREDIT=<<_END_ # <- nie usuwaj tego
Tytuł Gry
~ Reżyser ~
Ayene
---------------
~ Skrypty ~
Ayene
---------------
~ Grafika ~
Ayene
---------------
~ Dźwięk i muzyka ~
Ayene
---------------
~ Mapy ~
Ayene
---------------
~ Fabuła ~
Ayene
---------------
~ Testerzy Beta ~
Ayene
---------------
~ Szczególne podziękowania ~
Dziękuję Twórcy niniejszego skryptu :P
---------------
~ Strona wsparcia ~
http://www.ultimateam.pl
---------------
_END_
# Koniec edycji
#==============================================================================
def main
@sprite = Sprite.new
@backgroundList = [CREDITS_BACK]
@backgroundGameFrameCount = 0
@backgroundG_BFrameCount = 3.4
@sprite.bitmap = Cache.system(@backgroundList[0])
credit_lines = CREDIT.split(/\n/)
credit_bitmap = Bitmap.new(640,32 * credit_lines.size)
credit_lines.each_index do |i|
line = credit_lines[i]
credit_bitmap.font.name = CREDITS_FONT
credit_bitmap.font.size = CREDITS_SIZE
x = 0
credit_bitmap.font.color = CREDITS_OUTLINE
credit_bitmap.draw_text(0 + 1,i * 32 + 1,640,32,line,1)
credit_bitmap.draw_text(0 - 1,i * 32 + 1,640,32,line,1)
credit_bitmap.draw_text(0 + 1,i * 32 - 1,640,32,line,1)
credit_bitmap.draw_text(0 - 1,i * 32 - 1,640,32,line,1)
credit_bitmap.font.color = CREDITS_SHADOW
credit_bitmap.draw_text(0,i * 32 + 8,640,32,line,1)
credit_bitmap.font.color = CREDITS_FILL
credit_bitmap.draw_text(0,i * 32,640,32,line,1)
end
@credit_sprite = Sprite.new(Viewport.new(0,25,640,380))
@credit_sprite.bitmap = credit_bitmap
@credit_sprite.z = 9998
@credit_sprite.oy = -430
@frame_index = 0
@last_flag = false
Audio.me_stop
Audio.bgs_stop
Audio.se_stop
Graphics.transition
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@sprite.dispose
@credit_sprite.dispose
end
def last?
return (@frame_index >= @credit_sprite.bitmap.height + 480)
end
def last
if not @last_flag
@last_flag = true
@last_count = 0
else
@last_count += 1
end
if @last_count >= 300
$scene = Scene_Map.new
end
end
def cancel?
if Input.trigger?(Input::C)
$scene = Scene_Title.new
return true
end
if Input.trigger?(Input::B)
$scene = Scene_Title.new
return true
end
return false
end
def update
@backgroundGameFrameCount = @backgroundGameFrameCount + 1
if @backgroundGameFrameCount >= @backgroundG_BFrameCount
@backgroundGameFrameCount = 0
@backgroundList = @backgroundList << @backgroundList[0]
@backgroundList.delete_at(0)
@sprite.bitmap = Cache.system(@backgroundList[0])
end
return if cancel?
last if last?
@credit_sprite.oy += 1
end
end |
A chodzi mi oto. Chce w skrypcie umieścić swoje napisy. Tyle że trochę tego jest i gdy odpalam projekt wyskakuje mi błąd, który niknie gdy usunę część napisów. Dlatego. Co zrobić aby można było zwiększyć ilość napisów końcowych. Bo chciałem dodać np: Map Desing, Animation Desing itp, tyle że się nie mieści |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 12:02
|
|
|
Może masz jakiś błąd w składni? Nie powinno być problemu z długością. Podaj dokładną treść błędu albo wklej screenshota. |
________________________
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:13
|
|
|
tym razem wyskakuje mi
SCRIPT ' Napisy Końcowe ' line 168: SYNTAXERROR OCCURRED
Czytałem że trzeba usunąć ewentualną spację po end. Ale gdy to robię dalej wyskakuje błąd. Gdy usuwam całkiem linijkę 168 to to samo wyskakuje tyle że nie line 168 tylko line 167. Nie wiem co jest? Dawniej nie miałem takich problemów z tym skryptem. dawałem i działało. |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:32
|
|
|
A co masz w 168 linijce? |
________________________
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:53
|
|
|
co mam w 168 linijcie?
167 end
168 end |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 20:32
|
|
|
Wyślij mi na PW, cały ten kod, który powoduje u Ciebie błąd, bo inaczej nie dojdziemy do tego, co jest źle. |
________________________
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 21:13
|
|
|
temat można zamknąć. Że tak powiem wkurzyłem się i znalazłem podobny skrypt. Wkleiłem i działa. Więc tego puki co nie używam. |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|