Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:19
Wrota Zapomnienia
Autor Wiadomość
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
  Wysłany: Sob 05 Lut, 2011 16:38
Wrota Zapomnienia
NA POCZĄTEK:

Wrota Zapomnienia to mój drugi projekt który pokazuję na tej stronie. Poprzedni "Krwawe Ostrza" nie spodobał się większości z was, więc trochę go przerobiłem, spakowałem i na jakiś czas postanowiłem sobie od niego odpocząć. Tak więc wziąłem się za nowy projekt i jest nim właśnie "Wrota Zapomnienia". Będzie to projekt znacznie różniący się od poprzedniej mojej gry, bo nie będzie to rasowy RPG, za to będzie łączył kilka gatunków przede wszystkim przygodowa, siekanka, trochę RPG, jakieś zagadki logiczne i mini gry.

FABUŁA:

Grę rozpoczynamy prologiem, mało co z początku wiadomo, bo jesteśmy dzieckiem znalezionym w lesie i przygarniętym przez wodza pewnej tajemniczej osady. Niczego nie pamiętamy (tylko imię bo wpisujemy gdy nas o nie zapyta). Przez prolog jesteśmy dzieckiem, wykonujemy kilka zadań (taki samouczek, bo zapoznajemy się z osadą, sterowaniem, walką itp.) Później odbywa się rytuał i zostajemy wraz z innym uczniem (Altonem) przyjęci do osady. Wybieramy tylko charakter.

Później jest już Akt 1. Zaczynamy prawdziwe szkolenie, uczymy się czarów, walki i strzelania z łuku. Po przetrenowaniu kilku konkurencji jesteśmy gotowi aby wybrać klasę (są: wojownik, mag, łotrzyk). W zależności kogo wybierzemy, weźmiemy udział w różnych konkurencjach na zawodach. Później idziemy na zadanie, a następnie na ostateczną próbę. Zostajemy wraz z towarzyszami wysłani na wyspę. Mamy ją zbadać, tam czeka nas niespodzianka. Gdy wracamy otrzymujemy pieczęć i jesteśmy gotów jako dojrzały młodzieniec wyruszyć w podróż. Musimy za wszelką cenę dowiedzieć się kim jesteśmy i odnaleźć swoje prawdziwe przeznaczenie, którym będzie...
... za dużo już o fabule :-P . O fabule wolę abyście dowiadywali się wraz z przechodzeniem gry.

ŚWIAT GRY:
Kraina w której mieszkamy to kraina Zguby. Jest tu cesarstwo, kilka księstw i królestw ludzi, oraz królestwo orków, którzy starają się od wieków zagarnąć ziemie ludzi. Nie ma elfów, niziołków, krasnoludów ani gnomów. Wyginęły na skutek gwałtownej zmiany klimatu na ziemi. Przetrwali tylko ludzie i orkowie, oraz pojedyncze sztuki elfów.

BOHATEROWIE:

Ty (imię wpisujemy sami):
Płeć (prawdopodobnie mężczyzna, może będzie wybór)
Charakter (sami wybieramy)
Rasa: Człowiek
Klasa (sami wybieramy)
Grafika bohatera dorosłego zależy od noszonej zbroi
http://img46.imageshack.us/i/posplstwo.png/

Alton
Płeć: mężczyzna
Charakter: dobry
Rasa: Człowiek
Klasa: wojownik (paladyn)
Opis: Alton pochodzi z zamożnej rodziny, jego ojciec jest paladynem. Nienawidzi rycerzy, a przede wszystkim swojego ojca, od dziecka choć wie, że sam się nim stanie. To twój kolega z osady, później się rozstaniecie bo jego zadaniem będzie wyruszyć na krucjatę.
http://img145.imageshack.us/i/altona.png/

Ivelios
Płeć: mężczyzna
Charakter: neutralny
Rasa: Człowiek
Klasa: łotrzyk
Opis: Ivelios zanim trafił do osady był zwykłym rabusiem. Został przygarnięty i po kilku latach stał się przewodnikiem grupy, do której ty sam należałeś. To jeden z najlepszych uczniów i przyjaciel dowódcy, traktuje go jak ojca.
http://img220.imageshack.us/i/iveliosa.png/

Verna:
Płeć: kobieta
Charakter: neutralny
Rasa: Człowiek
Klasa: mag
Opis: Verna dawniej była członkinią obozu buntowników na zachodzie. W tragiczny sposób zostaje zniszczony jej azyl. Oddziały osady zabrały ją ze sobą. Teraz trenuje magię i jest obiecującym jej adeptem.
http://img573.imageshack.us/i/verna.png/

Tom:
Płeć: mężczyzna
Charakter: neutralny
Rasa: Człowiek
Klasa: wojownik
Opis: Kolejny uczeń w Osadzie. To przewodnik grupy czerwonych i kolega Iveliosa, a także jeden z najsilniejszych uczniów.
http://img7.imageshack.us/i/czerwonyszef.png/

Redgar:
Płeć: mężczyzna
Charakter: neutralny
Rasa: Człowiek
Klasa: wojownik
Opis: Dawniej rycerz, mieszkał w spaniałym zamku. Z jakiegoś powodu utracił swój statut. Postanowił więc utworzyć osadę w której chciał wyszkolić wspaniałych wojowników aby mogli lepiej radzić sobie w życiu. Utworzył Osadę zwaną Zapomnienie. Dzięki niemu przez całe dzieciństwo miałeś dach nad głową.
http://img135.imageshack.us/i/actor1.png/

Holg:
Płeć: mężczyzna
Charakter: zły
Rasa: Człowiek
Klasa: wojownik (barbarzyńca)
Opis: Holg to prawdziwy twardziel. Większość życia przeżył na północy wśród barbarzyńskich plemion. Teraz zaś wykorzystuje swoją siłę aby obijać pyski w karczmach za pieniądze. Mimo że jest silny to wcale nie głupi, był jednym z generałów wśród barbarzyńców.
http://img43.imageshack.us/i/holg.png/

Xervin:
Płeć: mężczyzna
Charakter: zły
Rasa: Wampir
Klasa: łotrzyk
Opis: Mroczny charakter, a jednak pomaga dobrym ludziom. Dzięki swojej mrocznej naturze posiada nadludzkie moce. Jest super szybki, bardzo silny i posiada ogromną energię magiczną i życiową. Jest PRAWIE niepokonany. Ma młodszego brata i siostrę
którym stara się pomagać w trudnych czasach.
http://img37.imageshack.us/i/vampireguy1.png/

Aramill:
Płeć: mężczyzna
Charakter: neutralny
Rasa: Elf
Klasa: łotrzyk (tropiciel)
Opis: Jeden z przedstawicieli niedobitków czyli elfów, oraz dawniej najlepszy tropiciel w swojej wiosce. Teraz siedzi zamknięty w więzieniu i czeka na wyrok śmierci. To przydatny sojusznik tak więc warto mieć go w drużynie.
http://img199.imageshack.us/i/actor3y.png/

Jaina:
Płeć: kobieta
Charakter: dobry
Rasa: Elf
Klasa: mag (druid)
Opis: Siostra Aramilla. Ta druidka mieszka na wolności wśród buntowników, którzy ją chronią przed śmiercią lub więzieniem. Stara się nie opuszczać obozu, tak właśnie zrobił jej brat i skończył w więzieniu czekając na śmierć.
http://img138.imageshack.us/i/aktor.png/

Quarion:
Płeć: mężczyzna
Charakter: dobry
Rasa: człowiek
Klasa: mag
Opis: Nikt nic o nim nie wie. Ile ma lat, skąd się wziął. Wiadomo tylko tyle, że lepiej mu nie podskakiwać, ponieważ posiada tak wielką energię magiczną jakiej świat jeszcze nie widział wśród ludzkiej rasy.
http://img543.imageshack.us/i/bluemage.png/

To jeszcze nie wszyscy bohaterowie. Pojawi się jeszcze kilku w miarę rozwoju projektu.
A teraz kilku najemników:

NAJEMNICY:

Zetriv:
Płeć: mężczyzna
Charakter: zły
Rasa: człowiek
Klasa: łotrzyk (zabójca)
http://img214.imageshack.us/i/evilha.png/

Timir:
Płeć: mężczyzna
Charakter: neutralny
Rasa: człowiek
Klasa: mag
http://img824.imageshack.us/i/ewil.png/

Paweł:
Płeć: mężczyzna
Charakter: dobry
Rasa: człowiek
Klasa: wojownik (rycerz)
http://img593.imageshack.us/i/people4.png/

Uruk:
Płeć: mężczyzna
Charakter: zły
Rasa: Ork
Klasa: wojownik (barbarzyńca)
http://img535.imageshack.us/i/rtpkaihenn19.png/

SKRYPTY:

Użyłem już ponad 40 różnych skryptów i planuje dodać jeszcze kilka. Nie będę pisał jakie skrypty użyłem, sami zobaczycie ja zagracie w demo.

MUZYKA:

Muzykę którą użyłem w grze rozpoznacie na pewno bo pochodzi ze znanych RPG:

FABLE
TES IV: OBLIVION
TES III: MORROWIND
WIEDŹMIN
DIABLO II

GRAFIKA:

Zobaczycie w demie, ale najważniejsze to, że użyłem niektóre potwory z RPG MAKER XP, zastosowałem inne Tilesety, kilka postaci stworzyłem sam.

SCREENY:

http://img26.imageshack.u...0513090904.jpg/
Strona Tytułowa

http://img218.imageshack....0512530319.jpg/
Koniec Gry

http://img833.imageshack....0513111105.jpg/
Wrota Piekieł

http://img705.imageshack....0513123426.jpg/
Wyspa

http://img546.imageshack....0513042241.jpg/
http://img821.imageshack....0513043268.jpg/
Wioska

http://img809.imageshack....0512485468.jpg/
Inny Wymiar

http://img809.imageshack....0512430233.jpg/
Sala Dowódcy

http://img838.imageshack....0513100543.jpg/
Piwnica

http://img217.imageshack....0513004365.jpg/
Podziemia

To na razie tyle. Demo już blisko!
 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Sob 05 Lut, 2011 17:51
Cóż..
1. Gra po polsko-angielsku? Zdecyduj się na jeden język albo wybór, a nie wymieszany.
2. Mapping jest niezgorszy. Bywały gorsze, ale tu tragedii nie ma (choć są błędy pokroju zbroja 2x większa od postaci albo drogowskaz na środku ścieżki itd.)
3. Fabuły nie oceniam, bo jej zasadniczo nie ma (co innego jej zarys lub wstęp - tu jest tradycyjnie, czyli to, co zwykle w tego typu grach).
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Sob 05 Lut, 2011 20:04
Czyżbyś chciał mnie oślepić swoimi mapami?? Fabułę opisuje się tak, by to była jakaś historia, jakieś opowiadanie, a nie gadasz od rzeczy gdzie zaczynamy. Muzyczki no nie lubię przynajmniej połowy :-D . Aha i zrób polską wersję!! No chyba, że jesteś anglikiem.
Przepraszam, że tak surowo ocenię ale temat mnie omdlił!!
Teraz sedno sprawy:
Fabuła: 0/10 nie oceniam
Opis: 3/10 O ile czytałem dobre.
Skrypty: 0/10 chociaż 40 nie podanych.
Mapy: 1/10 postarałbyś się!!
Postacie:4/10 żeś opisał.
A teraz:
0+3+0+1+4=8, a 6 to będzie niestety 16/100 %. Byś popatrzył na inne tematy i nie pisz aż tyle!!
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
loloxx1477 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 10
  Wysłany: Sro 09 Lut, 2011 21:25
Ale wy głupi jesteście nie zrobicie lepszej gry, a gadacie jakbyście byli jakimiś specjalistami. :-x
________________________
Grafika to nie wszystko...

Liczy się gra.
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011 21:39
loloxx1477 po 1 nie mów, że jesteśmy głupi. Po 2 możemy zrobić lepsze gry od tej zobacz np. na Cres Amulet Elfa lub moje Tale Of Arethium. To są dwa najbardziej popularne projekty na Vx'a.
Co do zapowiedzi może być.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 10:58
Imiona Aramill i Redgar są ściągnięte z D&D (gry rpg).
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Wto 15 Lut, 2011 14:35
hmmm...
Krytyka, krytyka, krytyka. No dobra, spoko, przyzwyczajony jestem :-) ,ale może dałby mi ktoś jakąś dobrą radę, pomógł??? Chyba tę grę pokazuję także po to, co nie???
Demo już mam ale skoro na razie się gierka nikomu nie podoba, to nie wiem czy jest sens już ją wrzucać?

Co do imion ściągniętych z dnd czy to coś złego, wkurzającego albo coś? Bo nie rozumiem tego komentarza. Poza tym niektóre z tych właśnie imion są prawdziwe, albo były już gdzieś wykorzystane. Te imiona które ŚCIĄGNĄŁEM z DND to nie tylko Aramill i Redgar.

ZMIANA W MUZYCE: usunąłem wszystkie muzyczki z OBLIVIONA i dorzuciłem BALDUR'S GATE'a
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 15 Lut, 2011 15:00
INRE, zasadniczo nie ma co brać czyichś słów za bardzo do siebie. Wiem, co możesz czuć, sama spotkałam się kiedyś z podobnymi uwagami i wiem, że nie są one ani zachęcające, ani specjalnie pomocne. Wrzuć demo, na pewno znajdzie się kilka opinii pozytywnych. Lepiej już na tym etapie zacząć wdrażać pewne korekty (chociażby przy niepoprawnych skryptach/zdarzeniach), niż później przegrzebywać cały projekt w poszukiwaniu błędu. Najlepiej będzie, jak uznasz użytkowników za pre-testerów, wprowadzisz jakieś udoskonalenia wedle życzenia, kierując się ich "uwagami", a i tak w ostateczności zrobisz swoje :aww: Nie ma się co zniechęcać ;-) Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Wto 15 Lut, 2011 15:55
Mapki nie są złe, są bardziej na + niż na -, tylko troche za duże je robisz moim zdaniem.
Fabuła... też mi się podoba.
Więc czekam na Demo :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Wto 15 Lut, 2011 16:06
INRE napisał/a:
Krytyka, krytyka, krytyka. No dobra, spoko, przyzwyczajony jestem :-) ,ale może dałby mi ktoś jakąś dobrą radę, pomógł???
Czy wszystko trzeba palcem pokazać i jeszcze latarką zaświecić?
Cytat:
1. Gra po polsko-angielsku? Zdecyduj się na jeden język albo wybór, a nie wymieszany.
2. Mapping jest niezgorszy. Bywały gorsze, ale tu tragedii nie ma (choć są błędy pokroju zbroja 2x większa od postaci albo drogowskaz na środku ścieżki itd.)
3. Fabuły nie oceniam, bo jej zasadniczo nie ma (co innego jej zarys lub wstęp - tu jest tradycyjnie, czyli to, co zwykle w tego typu grach).
1. Wywal napis 'equipment' albo go spolszcz. Inna sprawa, że ten element HUDa graficznie odstaje stylowo od pozostałych.
2. Poszukaj innych tilesetów lub zmień te, dając zbroję wielkości bohaterów, a nie 2x większe od nich (no chyba, że to wszystko niziołki są), drogowskaz ustaw obok drogi, a nie na niej.
3. Po prostu mam nadzieję, że to, co tu napisałeś to nie 'fabuła', a zajawka i że scenariusz gry masz gdzieś spisany.
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 03 Lip, 2011 19:10
Dwa ciekawsze i lepsze projekty(mówię o grach użytkownika INRE, )
na tym forum(w dziale VX), a wszyscy tylko negatywne opinie piszą.Szkoda
bo bym sobie zagrał.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 03 Lip, 2011 19:44
Cytat:
Grę rozpoczynamy prologiem, mało co z początku wiadomo

Ty, Heniek, jakie jaja! Prologiem zaczął! No ja nie mogę!
Bo zazwyczaj grę zaczynamy od epilogu, nieprawdaż? No i zazwyczaj wszystko jest wiadome od początku. A tutaj coś nowego! Zaczynamy nie wiedząc, co się wydarzy! I zaczynamy od... Wprowadzenia! Wow! Cóż za innowacja!
Cytat:
jesteśmy dzieckiem znalezionym w lesie i przygarniętym przez wodza pewnej tajemniczej osady

Porywający, świeży niczym tygodniowa makrela początek... Taaak, to się liczy w grze...
Tak a'propos:
Cytat:
bo jesteśmy dzieckiem
Przez prolog jesteśmy dzieckiem

Nie widzę sensu powtarzania informacji.
Cytat:
Później jest już Akt 1

No toś mnie zaskoczył! Myślałem, że po prologu powinien być... No siódmy conajmniej, albo i ósmy!
Cytat:
Mamy ją zbadać, tam czeka nas niespodzianka.

Weeee! Kocham niespodzianki! Wyskoczy troll z tortem urodzinowym? Czy przyjdzie tatuś bohatera z klockami lego? Bo z takimi sytuacjami mi się słowo "niespodzianka" kojarzy.
Cytat:
Gdy wracamy otrzymujemy pieczęć i jesteśmy gotów jako dojrzały młodzieniec wyruszyć w podróż. Musimy za wszelką cenę dowiedzieć się kim jesteśmy i odnaleźć swoje prawdziwe przeznaczenie, którym będzie...

- Heniek, ty kupiłeś se to Fejbyl jedynkę?
- Nie, za droga...
- To patrz, ten tu na forum, klona zrobił! Se pogramy za free!

Żeby nie było, sam się wzoruję na wielu grach, ale żeby tak zrzynać fabułę..? Słowo w słowo, łącznie z treningiem przez trzy okresy, otrzymaniem pieczęci... No, fakt, połączone z makrelowym elementem zaniku pamięci.
Cytat:
Mroczny charakter, a jednak pomaga dobrym ludziom. Dzięki swojej mrocznej naturze posiada nadludzkie moce

MHrochny charakter, a jednak mHrochnie pomaga dobrym ludziom, dzięki swojej mHrochnej naturze posiada mHrochne nadludzkie mHrochne zdolności...
Reszty postaci nawet nie czytałem, za dużo tego...
Cytat:
Użyłem już ponad 40 różnych skryptów i planuje dodać jeszcze kilka. Nie będę pisał jakie skrypty użyłem, sami zobaczycie ja zagracie w demo.

- Zrobiłem super grę! 40 skryptów czaisz!
- Ej, Heniek, ja dałem 50!
- Dobra, ja te 20 dorzucę!!
- Nie przebijesz mnie, ja mam już 112!
- Ty, a działa ci ta gra..?
- No właśnie się tnie... I coś się tam żre ze sobą...

Nie liczy się ilość, a jakość. Co z tego, że masz 40 skryptów, skoro nie wykorzystasz potencjału przeszło połowy? Marnotrawstwo zasobów - potem gry nie da się odpalić na kompie słabszym niż 4GHz i 8GB RAMu...
Poza tym - wypuścisz otwarte demo? Bo części skryptów inaczej się zobaczyć nie da... Wiesz, te antylagi wszystkie, etc...

Screeny...
Wioska 1: Drogowskaz lepiej wyglądałby w kącie tworzonym przez dwie ścieżki, dom obok łysego transwestyty jest zbyt wąski
Jak już wspominali, zbroja 2x wyższa od człowieka...
Piwnica: Pani Perspektywa patrząc na skrzynki zrobiła piruet z podwójnym saltem i walnęła głową w klon pajęczyny wiszący obok drugiej indentycznej.
Podziemia: W podziemiach nic nie widać, a gracz zlewa się z podłogą. Za to w piwnicy jaśniutko jakby był tam cały rząd okien!
HUD ekwipunku nijak nie pasuje. Cały ekran jest nawalony HUD-ami jak ruski żołnierz gorzałą...
Widać, że chciałeś wrzucić tam każdy skrypt jaki nawinął ci się na ekran komputera... Radzę przeczytać Skrypty w grach, wiele błędów opisanych tam popełniłeś.

Cóż, jeśli poprawisz opisane błędy, może wyjść nawet niezgorsza gra, biorąc pod uwagę dość wysoki poziom mappingu i wolność (przynajmniej na początku) rozwoju postaci.[/i]
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 09:32
Cytat:
Ty, Heniek, jakie jaja! Prologiem zaczął! No ja nie mogę!
Cytat:

No toś mnie zaskoczył! Myślałem, że po prologu powinien być... No siódmy conajmniej, albo i ósmy!
Cytat:
Weeee! Kocham niespodzianki! Wyskoczy troll z tortem urodzinowym? Czy przyjdzie tatuś bohatera z klockami lego? Bo z takimi sytuacjami mi się słowo "niespodzianka" kojarzy.
Cytat:
- Heniek, ty kupiłeś se to Fejbyl jedynkę?
- Nie, za droga...
- To patrz, ten tu na forum, klona zrobił! Se pogramy za free!


:lol:

jedna buźka, a mówi tak wiele...
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 11:22
Ja bym usunął kilka skryptów... Co za dużo to niezdrowo.
Fabuła? Tak jak reszta wspomniała, fabuły tutaj nie ma, a wprowadzenie jakkolwiek by tego nie nazwać jest źle przedstawione. Nie przedstawia się "prologu" w sposób taki jak podałeś "jesteśmy dzieckiem, a potem to już młodzieńcem i walczymy z pro goblinami buahaha i będziemy pro na wieki bo my to koksy i nq" Tylko przykładowo: "Kiedy byłeś dzieckiem, przygarnął cię wódź całkiem nieznanej ci dotąd osady." Czyż nie krótko, lepiej i na ocenę?... Tamto co tam powypisywałeś tego nie można nazwać fabułą, a streszczeniem.
W mapach nie wiem czy są błędy czy nie... Nie patrze na wszystko. Zobaczyłem tylko piwnice i podziemia. Piwnica, rozumiem, że jest tam lampka gdzieś na ścianie która oświetla całość? Bardzo źle! Oczywiście reszta jest ok, ale dodaj troszkę ciemności by naprawdę to wyglądało na klimatyczną grę.

"Bohaterów" ci nie ocęnie, bo z nimi przesadziłeś... Nie uważasz, że lepiej podać 1 czy 2 ew. 3 i resztę poznać w grze?

No co do skryptów jeszcze... Zamiast "charakteru" dałbym equipment(gdzieś na forum widziałem po polsku takie okno) To, do czegokolwiek ma służyć(chodzi o to na dolnym środku) wygląda zbędnie i jeśli to osobny skrypt to jest zbędny, jeśli z którymś to bym usunął to okieneczko. A minimapę dałbym na miejsce equipment. I by było chociaż trochę więcej widoczności. Bo gracze wolą podziwiać mapy niż hudy i byle co nawalone na mapie.
Mój komentarz ma na celu ci pomóc, nie skrytykować, więc przemyśl to.
Cytuję: Ale wy głupi jesteście nie zrobicie lepszej gry, a gadacie jakbyście byli jakimiś specjalistami. :-x
Mów za siebie;p
________________________

 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sob 09 Lip, 2011 14:57
Ehhh.... Od pół roku poprawiam swój projekt i tak sobie myślę, że nie potrafię dobrze zapowiedzieć gry, testuję, zmieniam, usuwam, dodaję i biorę pod uwagę wasze wskazówki (Także robienie sobie jaj z tego projektu - nie mam tego za złe, każdy ocenia jak chce).

Chciałoby się zacząć zapowiedź od początku z czystym kontem... ale trudno żyjemy dalej
:-) .

Wprowadziłem wiele istotnych zmian w grze, przede wszystkim skryptów jest o wiele mniej.

- Hud ten z ABS na dole amunicja, umiejętności itd., a na górze życie bohaterów. (nie ma mini mapy, bo według mnie nie pomaga ona w niczym) (nie ma charakteru bo nie będziemy go wybierać, zamiast tego wprowadziłem wybór patrona, z początku zmieniający trochę statystki ale później już bardziej istotny) (nie ma wytrzymałości - nie, bo nie, po prostu jest to nie potrzebne) (nie ma też nieszczęsnego dla mnie equipment)

- Zastosowałem Ring Menu, jak dla mnie git w grach akcji

Ważne też jest to, że nie planuję robić gry drużynowej, częściej będziemy sterować jednym (swoim) bohaterem, choć przez początek gry jest inaczej, a nasi towarzysze się przydadzą.

Nie posiadam aktualnie internetu i dlatego screeny wstawię kiedy indziej. (Zastanawiam się czy nie wrzucić za jakiś czas dema bo planowałem to na sam początek wakacji - Jestem na razie zadowolony z jakości gry, więc "Czemu nie?" Są jednak błędy których nie umiem jeszcze poprawić lub nie mogę, ale nie będę się żalił i chyba dam sobie z nimi rade.

Mam nadzieję, że sama gra wypadnie lepiej niż jej zapowiedź. (Chyba gorzej być nie może :-P )

_____________________


Kilka nowych screenów:

Farma
Spoiler:


Karczma
Spoiler:


Las
Spoiler:


Mury miasta
Spoiler:


Zajazd
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene