Zamknięty przez: CrasheR Sob 23 Kwi, 2011 19:25 |
Blokowanie |
Autor |
Wiadomość |
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 22:28
|
|
Blokowanie
|
Hej.
Mam problem. Nagle z niewiadomego mi powodu postać zaczęła chodzić po ścianach.
W Passage mam wyraźnie ustawione na wszystkich ścianach i dachach "X", ale mimo to błąd dalej występuje. Dotyczy to TYLKO ścian. Postać nie ma ustawionego THROUGH.
Miał może ktoś coś takiego? |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 23:24
|
|
|
A w czystym projekcie masz ten sam problem? Używasz jakiś skryptów? |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 23:28
|
|
|
To co Ayene napisała, żeby było łatwiej możesz też komuś podesłać projekt. Mimo wszystko - nie, nie miałem tego bez powodu. x/ |
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 15:02
|
|
|
Włączam dzisiaj komputer, za jakiś czas projekt i samo się naprawiło 0.0
Posrany ten program : P |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 15:09
|
|
|
Błąd powrócił Odblokowuję temat :P |
________________________
|
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 16:41
|
|
|
Tak właśnie.
Błąd powrócił i już nie jest taki łaskawy i nie chcę się sam usunąć (Czelioss twierdzi, że się to samo naprawi, ale coś nie chce mi się w to wierzyć)
Ayene:
Używam skryptów, ale praktycznie wszystkie dodałem zaraz jak zaczynałem robić grę.
Mam skrypt na :
menu w stylu ff9
Ikona złotej monety w Menu
Avatary podczas walki
swiatlo
Podświetlenie przeciwnika podczas walki
Minigame Bull's Eye
Minigame Input Match
Tło walki
HP/MP PRZECIWNIKÓW POPRAWIONE PRZEZ OZZMA
Unoszące się nazwy zdarzeń
W czystym projekcie błąd się nie pojawia. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 19:02
|
|
|
Możesz zrobić kopię projektu, wycinać kolejno skrypty i sprawdzać, który Tobie cosik psuje. Odrzucam podejrzenia co do menu. Jest to raczej taki spryt, który może mieszać w klasie 'Game_Map' może... światło?! Choć to pewnie sam Sprite.
A jesteś pewien, że nie używasz CTRL? Może się zaciął. W teście gry jest tak samo, jak po uruchomieniu wprost przez plik Game.exe?
Ewentualnie, jak coś to służę pomocą z projektem. Jeśli nie sprawi to problemu, to wyślij mi spakowany na PW. Wiem, że skuteczność takiej pomocy jestem kilkukrotnie większa |
________________________
|
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 13:11
|
|
|
Też o tym pomyślałem i sprawdziłem i w projekcie i przez game.exe. Błąd nadal występuje.
Zrobiłem też kopie i wyrzucałem skrypty, wygląda na to, że to nie ich wina, bo nawet jak już nie było żadnych, to błąd nadal był( po zrestartowaniu komputera także).
Tak więc wysyłam ci projekt i mam nadzieje, że coś poradzisz, bo z takim błędem nie będę mógł wydać gry. : [ |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 15:37
|
|
|
Heh, wydaje mi się, że wiem, co może być przyczyną. Jeśli faktycznie, to jest to zdecydowanie błąd programu.
Wejdź w TileB i na samej górze w lewym górnym rogu jest pusty kwadracik. Zmień jego przechodniość na gwiazdkę i powinno śmigać Daję screena w razie czego
Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 15:50
|
|
|
Niech cię Bóg pobłogosławi : *! |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011 19:25
|
|
|
Nom to znów zamykam. :P |
________________________
|
|
|
|
|