Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Sob 15 Wrz, 2012 00:04
Pytanie o kompatybilność skryptu.
Autor Wiadomość
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 00:11
Pytanie o kompatybilność skryptu.
Witam
Nie jestem pewien co do mojego pytania, ale czy można zrobić skrypt kompatybilny do RPG makera i VX o tej samej "działalności"? Pytam się, ponieważ nie zobaczyłem jeszcze skryptu który byłby do tego zdolny. z pytaniem zgłaszam się do ludzi o dobrej wiedzy na temat Ruby.
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam. :->

Ps. Jeżeli nie piszę w dobrym temacie to proszę o przeniesienie.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Dżoj 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 53
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 11:32
Zawsze jak Ayene dodaje skrypt piszę Kompatybilność i już wiesz czy działa czy nie
________________________

 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 12:51
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi tu o pytanie czy jest skrypt który działa do "dwóch" makerów o tej samej działalności. Np., że dodam se do XP i VX ten sam skrypt nic nie zmieniam i on działa w dwóch makerach.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 18:32
Jest taki skrypt... http://www.ultimateam.pl/...p?p=20727#20727 ;-) Jakby się poszukało, to pewnie jeszcze by się kilka znalazło ;-)
________________________


 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 18:54
Hehe.. Dobre, że działa na tym i na tym.. W sumie to jakby to na logikę wziąć to Ruby.. To.. Ruby :-D
Tylko trzeba odpowiednio przypisać zmienne.. Mam rację?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 20:48
Dziękuje za szczerą odpowiedź. Jakby co taki sposób robienia skryptów mnie zaciekawił, dlatego dałem ten temat.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene