Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 09 Maj, 2011 08:07
System walki\luk
Autor Wiadomość
Azux 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 87
  Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 17:16
System walki\luk
Uzywam systemu walki tego lecz mam problem (byc moze banalny)gdyz nie wiem jak zrobic aby postac trzymajaca luk nie podchodzila do potwora z nim lecz strzelala z daleka. Mam animacje strzalu w bazie danych.
________________________
Spoiler:


Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3%
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 17:53
Poszukaj w skrypcie (Configuration)
Weapon Graphic Settings lub Throwing Weapon Graphic Settings
Tam to ustawisz.
________________________

 
 
 
Azux 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 87
Wysłany: Sro 20 Kwi, 2011 19:09
niezabardzo wiem co tutaj zmienic ;/
animacja dziala (jak podchodzi to naciaga cieciwe i strzela)...ale podchodzi;/
kozystając z tematu mam jeszcze pytanie jak zrobic aby zmienic animacje walki potwora(animacje gdy atakuje i trafia)
Jest ktos kto by potrafil zmienic ten skrypt ? :)
________________________
Spoiler:


Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3%
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene