Używam Menu z dodatkami (MOG Menu) z poprawkami od naszej ulubionej moderatorki i Map Slide (jest na Forum).
Czy można by sprawić, by w nazwie lokacji nie wyświetlał się nawias z Map Slide?
Lub jeśli nie da rady, to usunąć nazwę lokacji.
Bardzo proszę o pomoc.
Oto oba skrypty:
Spoiler:
MOG MENU z usuniętym zapisem
Spoiler:
Kod:
##################################################
# Mog Basic Menu Plus V 1.0 #
##################################################
# By Moghunter
# korekta SaE
##############
#==============================================================================
# NOTE: Tylko najnowsza wersja jest wersją obslugiwaną.
#
# v1.1
# - naprawiony bug z wielkością mapy
# - dodano jakąś opcję przesówania krawędzi
#==============================================================================
#==============================================================================
#
# Aby "przewijać" w nazwie mapy wpisujemy:
# Nazwę mapy [MET ID_Mapy_Dolnej ID_Mapy_Lewej ID_Mapy_Prawej ID_Mapy_Górnej] np.:
# Wyspa [MET 1 2 3 4]
# Jeśli ma nie przewijać wpisujemy ID 0 (zero)
#==============================================================================
class Game_Map
#--------------------------------------------------------------------------
# Map Name (New)
#--------------------------------------------------------------------------
def map_name
return load_data("Data/MapInfos.rvdata")[@map_id].name
end
end
class Game_Character
#--------------------------------------------------------------------------
# Public Instance Variables (New)
#--------------------------------------------------------------------------
attr_accessor :real_x
attr_accessor :real_y
end
class Game_Player < Game_Character
#--------------------------------------------------------------------------
# Determine if Same Position Event is Triggered (Mod)
#--------------------------------------------------------------------------
alias ow_mapslide_game_player_ceth check_event_trigger_here unless $@
def check_event_trigger_here(triggers)
if $game_temp.no_trigger
$game_temp.no_trigger = false
return false
end
ow_mapslide_game_player_ceth(triggers)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Processing of Movement via input from the Directional Buttons (Mod)
#--------------------------------------------------------------------------
alias ow_mapslide_game_player_move_by_input move_by_input unless $@
def move_by_input
return unless movable?
return if $game_map.interpreter.running?
if self.x == 0 or self.x == ($game_map.width - 1) or self.y == 0 or
self.y == ($game_map.height - 1) and OW_MAP_SLIDE::MAP_EDGE
dir = $game_player.direction
map_id = [0] * 9
$game_map.map_name.scan(/\[MET (\d+) (\d+) (\d+) (\d+)\]/i)
map_id[2] = $1.to_i if self.y == ($game_map.height - 1)
map_id[4] = $2.to_i if self.x == 0
map_id[6] = $3.to_i if self.x == ($game_map.width - 1)
map_id[8] = $4.to_i if self.y == 0
if map_id[dir] == 0
ow_mapslide_game_player_move_by_input
return
end
x = $game_player.x
y = $game_player.y
new_map = load_data(sprintf("Data/Map%03d.rvdata", map_id[dir]))
case dir
when 2; y = 0
when 4; x = (new_map.width - 1)
when 6; x = 0
when 8; y = (new_map.height - 1)
end
$game_player.reserve_transfer(map_id[dir], x, y, dir)
else
$game_temp.no_trigger = false
ow_mapslide_game_player_move_by_input
end
end
end
class Spriteset_Map
#--------------------------------------------------------------------------
# Public Instance Variables (New)
#--------------------------------------------------------------------------
attr_accessor :tilemap
attr_accessor :picture_sprites
end
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011 11:40
Jeśli wyrzuci ten fragment, to wyskoczy błąd - usunąłby w końcu nowo dodane okno 'Window_Mapname'.
Żeby nie wyświetlało tych komentarzy w nazwie mapy... może spróbuj zamienić fragment:
Kod:
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rvdata")
$mpname[@map_id].name
end
na:
Kod:
def mpname
mpname = load_data("Data/MapInfos.rvdata")
nn = mpname[@map_id].name
if nn.include?("MET")
nn.scan(/\[MET (\d+) (\d+) (\d+) (\d+)\]/i)
['MET ','[', ']', $1, $2, $3, $4].each {|i| nn.gsub!(i) {''} }
end
return nn
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum