Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Abbys (Demo)

Zagrasz w pełną wersje ( prosze o odpowiedzi tych którzy grali w demo)
Na 100%
18%
 18%  [ 3 ]
Raczej tak!
6%
 6%  [ 1 ]
Może...
50%
 50%  [ 8 ]
Kategorycznie nie!
25%
 25%  [ 4 ]
Głosowań: 16
Wszystkich Głosów: 16

Autor Wiadomość
Asuda 



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 0
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 01:44
Abbys (Demo)
Opis:

Założenia :
Abbys to pierwsza konkretna gra którą zdecydowałem się stworzyć, będę budował ją regularnie z dużym rozmachem. Buduję ją na podstawowych zasobach RPGVX co może nie przyciągnąć was pod względem grafiki. Gwarantuję jednak doskonałą grywalność dzięki dobrej fabule, Questach, oraz zbalansowanym systemie walki - nie polegającym na klikaniu "Atak,Atak'Atak" czy "Spell,Spell,(...)"
Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście.

Fabuła:
Gra przedstawia historie pewnego wampirzego klanu, w której wcielamy się w młodego wampira Vedgara, który jest najmłodszym wchodzącym w skład rady Klanu. Celu istnienia klanu na początku nie znamy gdyż temat ten nie jest poruszany w wersji Demo, lecz mogę zdradzić iż, utworzono go by całkowicie zdominować ludzkie Imperium. Lecz jak się potem okazuje, jego założyciele zostali wciągnięci w pewną intrygę, jaką jest eksterminacja ogólnego zła, którą zaplanowała kilka set lat wcześniej potężna istota zwana Etress, spotykamy ja kilkukrotnie pod różnymi postaciami.
Przechodząc grę naszym zadaniem jest odkryć cel Etress, która przez ponad połowę gry, jest tylko marginesem fabuły, dopiero w dalszej części, możemy zauważyć jaki wpływ miała na wszystko co się już wydarzyło, i czego byliśmy częścią.

Wersja Demonstracyjna:
Posiada na prawde drobne błędy, które zostaną na dniach naprawione (błędy typu brak oświetlenia pochodni)

http://www.2shared.com/file/yXu6wwBL/Abbys.html

Screany:













W przypadku chęci przybliżenia screan'ów polecam otwieranie ich w nowych kartach ;)

Czas wydania:
-Bliżej nieznany

Czas ukończenia wersji Demonstracyjnej:
-http://www.2shared.com/file/yXu6wwBL/Abbys.html

PS.
Skromne Screany, gdyż demo trwa od 30 do 60 minut, i nie chciał bym zepsuć zabawy zainteresowanym.

Proszę oczywiście o komentarze, i wskazówki ;)
Pozdrawiam :
Asuda ;)
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 13:21
klimat odepchnął mnie od dema, muzyka niedobrana(praktycznie jej nie ma) nudno się gra. Popracuj nad klimatem..
________________________

 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 13:52
Asuda napisał/a:
Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście.

Masz rację, a nawet nie: jakoś mnie nie przekonałeś nawet do pobrania dema... Mógłbyś chociaż dać screeny w spoilery, pokazać menu i bardziej zachęcić do pobrania.
________________________
 
 
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 14:08
Grałem w demko na innym forum, i muszę powiedzieć że mnie nim zniechęciłeś. Ale i tak zagram w pełną wersję aby zobaczyć, czy jest poprawa :-P
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 22:12
nie rób map na "chama" tylko z wyobraźnią.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
pokecath 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 103
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 15:13
6/10
Jest trochę błędów(bugów) np.murek nie ma ustawionego blokowania.
Grałem ,ale umarłem i nie chciało mi się jeszcze raz zaczynać.
Co do fabuły średnio na jeża.
I nie wiem czemu gdy walczę klikam ciągle "atak","atak","atak" jak miało tak nie być :evil: :!:
________________________
Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało.
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 15:53
Ja najpierw radzę zająć się opanowaniem Maker'a, a dopiero później twierdzić iż: "zrobię super gierkę z wieloma skryptami, które zachęcą do gry i nie będą kolidiowiać ze sobą".
________________________
 
 
 
 
Asuda 



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 0
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 17:46
Powiem tak, wiele rzeczy już zmieniłem, z fabuły w sumie w demie nic nie ma, więc i ukazać jej nie mam jak.
Ktoś się przyczepił do mapek, i nie wiem co z nimi nie tak, mało obszerna wypowiedź ogólnie. Ja może nie będę nic reklamował tylko polecę drugie demo które ukarze się do końca czerwca, może bardziej was zauroczy klimatem jak i grywalnością.
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 18:48
Mapki nie są złe w przeciwieństwie do tego jakie masz plany po 30-90 minutowym tworzeniu gry.
________________________
 
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 16:50
Cytat:
będę budował ją regularnie z dużym rozmachem.

No i se ten, będę ją tak se robił codzień, nie? No i rozmach będzie, że ten, no, Wiedźminy i te inne Wowy to się schowac mogą, nie?
Rozumiem, że rozmach ma polegać na tym, że będzie 2000 mapek na podstawowym RTP, a do tego 500 questów i walki z bossami, które mogą zająć nawet kilka dni?
Cytat:
Gwarantuję jednak doskonałą grywalność dzięki dobrej fabule, Questach, oraz zbalansowanym systemie walki

No i ogólnie to zaj*biście będzie, questów tam nawalę i ten, fabułę o wampirach, bo to teraz tr00 i c00l jest, nie? Te tam zmierzchy i inne. A poza tym, to taki mhrok trochę jakby, nie? No...
Grywalnością jak rozumiem też przebijesz wszystkie znane dotychczas gry... Każdy kto raz przysiądzie się do tej gry, będzie siedział nad nią całymi dniami odkrywając meandry fabuły, wypełniając questy poboczne, eksplorując świat, a gdy skończy, będzie chciał ja przejśc jeszcze raz, i jeszcze, i jeszcze!
Sorry, ale... Nie.
Cytat:
Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście.

I czaisz, ten, no będą gadać o niej! Bo przeca to ja ją robię, nie? No i na tym, no, RTP podstawowym, ale co tam! Powiedziałem im, że ten, no będzie kłestów pełno i będą dyskutować, czaisz? No, może i fanpejdże jakieś powstaną, albo i recenzja w CD-A, widzisz to?
Przerost ambicji widzę... Mało jest gier rewolucyjnych w RM-ie, niewiele więcej rewelacyjnych. A twoja kroi się co najwyżej przeciętnie... Dlatego przyhamuj nieco, dobrze radzę.
Cytat:
polecę drugie demo które ukarze się do końca czerwca, może bardziej was zauroczy klimatem jak i grywalnością.

No i zauroczeni będą! Zobaczysz, bo to ta fabuła o wampach, taka mhrochna i zagadkowa, nie? I te kłesty, i grywalnośc będzie, no a jak! Przecież ten, Tomek, kojarzysz typa? No ten z pierwszej C, no, mówił, ze zarabista jest i sam by nie zrobił takiej, to grywalna musi być, nie?
Och, tak, zauroczysz nas! Wsiąkniemy w ten świat, który ma swoją historię, w którym żadne drzewo nie rośnie bez powodu, w którym każdy ork ma rodzinę i swoją historię, a menel może nam godzinami opowiadać o tym, jakie kiedyś pędził życie!
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Asuda 



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 0
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 18:31
Masz rację , w ogóle zepsułeś mi moja całą %#?* grę! Nie wiem jaki hakier Ci powiedział ,ze drzewa mają swoje znaczenie, i że rosną, i że wszystko w ogóle na zmierzchu jedzie, wampiry się świecą w słońcu i w ogóle miliard questów jest, jaaa, teraz to mi się nie opłaca gry robić, opowiedz jeszcze cos o mojej super %#?* fabule którą pewnie też pięknie wymyślisz nic o niej nie wiedząc, ale co ty ja Ciebie proszę, toc ty medium duchowe i czytasz w myślach. Jej podziwiam takich ludzi jak ty pełen szacun, da się dać Ci jakieś punkty za pomoc na tym forum?

Edit: No dodałem Ci tego, no punkta pomocy no !
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 18:39
Eee?
Wybacz, ale nie zrozumiałem chyba sensu twojego ataku...
Napisałem tylko, co myślę o takim wywyższaniu swojej gry jaka to ona nie jest super i jak to ona nie wciągnie gracza, bo o tym, czy jest grywalna, czy nie - wybacz - nie ty decydujesz, tylko potencjalny odbiorca. Dlatego nie wjeżdżaj na mnie za to, że wytknąłem ci ego przerastające pojemność serwera na którym stoi to forum...
A jeśli masz coś do mnie osobiście, zapraszam na priv, nie będę zaśmiecał forum fechtunkiem na słowa...

Ach... To "pomógł" jest zbędne... Rozumiem, że chciałeś się popisać zdolnością ironizowania, ale to nie na tym polega, uwierz.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011 09:45
Do zdecydowanych plusów zaliczyłabym:
- ciekawa stylistyka wypowiedz (użycie czasu zaprzeszłego)i i towarzyszący im 'humor',
- pomoc w postaci kryształów,
- poukrywane w rożnych miejscach przedmioty,
- zarys mechaniki, realiów itd.

Do poprawki:
- ortografia ('żadki', 'klontwa') i interpunkcja,
- czasami tekst nie mieści się w oknie,
- za duże lokacje (na słabszych komputerach będzie lagować),
- nie można wejść do domu prze torach (S-E),
- battlersy przeciwników.

Całkiem zabawne:
- 'wampirzy miecz' :aww:
- umiejętność wyliczania bohaterów, kto i o ile jest starszy (o 160 lat, o 80 lat),
- kilkusetletni wampir ma połowę żywotności po walce w wilkiem :aww:

Niestety nie jestem w stanie napisać więcej, gdyż zginęłam w lesie :-P Mam nadzieję, że choć w części rozważysz moje propozycje poprawek. Demo mi się podobało. Czekam na więcej ;-) Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011 17:20
Małe pytanko:
Czy gra posiada system dnia i nocy?

Topic:
Gra jest fajna,zaczekam na pełną wersję(O ile ją zrobisz :aww: ).

PS.Zarzucić na jakiś inny hosting(np. Mediafire) bo mi nie działa.

Pozdro
 
 
Asuda 



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 0
Wysłany: Czw 09 Cze, 2011 01:53
Oczywiście rozważam wszelakie propozycje zmian, błędy mam już w 100% naprawione, a gra jest obecnie dłuższa, zagłębiamy się bardziej w strukturę klany oraz odkrywamy pierwszą z wielu intryg (wątek fabularny - start!) Co do battlersów, to w wielu przypadkach będziemy walczyli z napotkanymi BN'ami, dlatego też w taki sposób to rozwiązałem, wilki oczywiście osłabiłem. Niezła spostrzegawczość bo : Vegard ma około 200 lat.
Gra w pełnej wersji wyjdzie raczej w sierpniu w połowie lub na końcu.
W grze istnieje możliwość założenia własnego klanu który będzie zajmował się dowolną funkcją która będziemy mogli wybrać z listy.
W zależności od wyboru mamy dostęp do niektórych specjalnych lokacji, postaci czy przedmiotów.
Wprowadzam też swego rodzaju zwierzchnictwo, klan w zależności od tego jaką będzie spełniał funkcje będzie otrzymywał zlecenia, bądź sam założyciel zleci misję któremuś ze swoich podwładnych, a tego wybieramy my. Może on wykonać misję lub nie, kiedy mu się udaje zyskuje doświadczenie czy różne przedmioty, będzie możemy też na bieżąco zmieniać skład swojej drużyny.
Mam nadzieję ,że tych kilka newsów zachęci do czekania i w ogóle brania tej gry na poważnie.
Na dniach wstawię poprawioną wersję demo, bez żadnych błędów.
Dziękuję za komentarze, i proszę o kolejne sugestie zmian czegokolwiek ;)

Ps. Gra posiada system dnia i nocy, w wersji demo zmienia się pora dnia w zależności od pokonanych kratek(pól/kroków) w obecnej wersji pora dnia zmienia się co 10 minut.
Ps2. Proszę się nie zrażać faktem iż Vegard jest wampirem a włóczy się w dzień po lesie, bo jest to później wyjaśnione.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene