Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Abbys (Demo) |
Zagrasz w pełną wersje ( prosze o odpowiedzi tych którzy grali w demo) |
Na 100% |
|
18% |
[ 3 ] |
Raczej tak! |
|
6% |
[ 1 ] |
Może... |
|
50% |
[ 8 ] |
Kategorycznie nie! |
|
25% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 16 |
Wszystkich Głosów: 16 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Asuda
Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 0
|
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 01:44
|
|
Abbys (Demo)
|
Opis:
Założenia :
Abbys to pierwsza konkretna gra którą zdecydowałem się stworzyć, będę budował ją regularnie z dużym rozmachem. Buduję ją na podstawowych zasobach RPGVX co może nie przyciągnąć was pod względem grafiki. Gwarantuję jednak doskonałą grywalność dzięki dobrej fabule, Questach, oraz zbalansowanym systemie walki - nie polegającym na klikaniu "Atak,Atak'Atak" czy "Spell,Spell,(...)"
Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście.
Fabuła:
Gra przedstawia historie pewnego wampirzego klanu, w której wcielamy się w młodego wampira Vedgara, który jest najmłodszym wchodzącym w skład rady Klanu. Celu istnienia klanu na początku nie znamy gdyż temat ten nie jest poruszany w wersji Demo, lecz mogę zdradzić iż, utworzono go by całkowicie zdominować ludzkie Imperium. Lecz jak się potem okazuje, jego założyciele zostali wciągnięci w pewną intrygę, jaką jest eksterminacja ogólnego zła, którą zaplanowała kilka set lat wcześniej potężna istota zwana Etress, spotykamy ja kilkukrotnie pod różnymi postaciami.
Przechodząc grę naszym zadaniem jest odkryć cel Etress, która przez ponad połowę gry, jest tylko marginesem fabuły, dopiero w dalszej części, możemy zauważyć jaki wpływ miała na wszystko co się już wydarzyło, i czego byliśmy częścią.
Wersja Demonstracyjna:
Posiada na prawde drobne błędy, które zostaną na dniach naprawione (błędy typu brak oświetlenia pochodni)
http://www.2shared.com/file/yXu6wwBL/Abbys.html
Screany:
W przypadku chęci przybliżenia screan'ów polecam otwieranie ich w nowych kartach ;)
Czas wydania:
-Bliżej nieznany
Czas ukończenia wersji Demonstracyjnej:
-http://www.2shared.com/file/yXu6wwBL/Abbys.html
PS.
Skromne Screany, gdyż demo trwa od 30 do 60 minut, i nie chciał bym zepsuć zabawy zainteresowanym.
Proszę oczywiście o komentarze, i wskazówki ;)
Pozdrawiam : Asuda ;) |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 13:21
|
|
|
klimat odepchnął mnie od dema, muzyka niedobrana(praktycznie jej nie ma) nudno się gra. Popracuj nad klimatem.. |
________________________
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 13:52
|
|
|
Asuda napisał/a: | Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście.
|
Masz rację, a nawet nie: jakoś mnie nie przekonałeś nawet do pobrania dema... Mógłbyś chociaż dać screeny w spoilery, pokazać menu i bardziej zachęcić do pobrania. |
________________________
|
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 14:08
|
|
|
Grałem w demko na innym forum, i muszę powiedzieć że mnie nim zniechęciłeś. Ale i tak zagram w pełną wersję aby zobaczyć, czy jest poprawa |
________________________ Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
|
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
pokecath
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 103
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 15:13
|
|
|
6/10
Jest trochę błędów(bugów) np.murek nie ma ustawionego blokowania.
Grałem ,ale umarłem i nie chciało mi się jeszcze raz zaczynać.
Co do fabuły średnio na jeża.
I nie wiem czemu gdy walczę klikam ciągle "atak","atak","atak" jak miało tak nie być |
________________________ Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało. |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 15:53
|
|
|
Ja najpierw radzę zająć się opanowaniem Maker'a, a dopiero później twierdzić iż: "zrobię super gierkę z wieloma skryptami, które zachęcą do gry i nie będą kolidiowiać ze sobą". |
________________________
|
|
|
|
Asuda
Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 0
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 17:46
|
|
|
Powiem tak, wiele rzeczy już zmieniłem, z fabuły w sumie w demie nic nie ma, więc i ukazać jej nie mam jak.
Ktoś się przyczepił do mapek, i nie wiem co z nimi nie tak, mało obszerna wypowiedź ogólnie. Ja może nie będę nic reklamował tylko polecę drugie demo które ukarze się do końca czerwca, może bardziej was zauroczy klimatem jak i grywalnością. |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011 18:48
|
|
|
Mapki nie są złe w przeciwieństwie do tego jakie masz plany po 30-90 minutowym tworzeniu gry. |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 16:50
|
|
|
Cytat: | będę budował ją regularnie z dużym rozmachem. |
No i se ten, będę ją tak se robił codzień, nie? No i rozmach będzie, że ten, no, Wiedźminy i te inne Wowy to się schowac mogą, nie?
Rozumiem, że rozmach ma polegać na tym, że będzie 2000 mapek na podstawowym RTP, a do tego 500 questów i walki z bossami, które mogą zająć nawet kilka dni?
Cytat: | Gwarantuję jednak doskonałą grywalność dzięki dobrej fabule, Questach, oraz zbalansowanym systemie walki |
No i ogólnie to zaj*biście będzie, questów tam nawalę i ten, fabułę o wampirach, bo to teraz tr00 i c00l jest, nie? Te tam zmierzchy i inne. A poza tym, to taki mhrok trochę jakby, nie? No...
Grywalnością jak rozumiem też przebijesz wszystkie znane dotychczas gry... Każdy kto raz przysiądzie się do tej gry, będzie siedział nad nią całymi dniami odkrywając meandry fabuły, wypełniając questy poboczne, eksplorując świat, a gdy skończy, będzie chciał ja przejśc jeszcze raz, i jeszcze, i jeszcze!
Sorry, ale... Nie.
Cytat: | Myślę ,że gra nawet w wersji Demo może stać się nawiązaniem do wielu dyskusji, jak ją przejść lub jak zdobyć przedmiot czy też jaki przedmiot wybrać na Queście. |
I czaisz, ten, no będą gadać o niej! Bo przeca to ja ją robię, nie? No i na tym, no, RTP podstawowym, ale co tam! Powiedziałem im, że ten, no będzie kłestów pełno i będą dyskutować, czaisz? No, może i fanpejdże jakieś powstaną, albo i recenzja w CD-A, widzisz to?
Przerost ambicji widzę... Mało jest gier rewolucyjnych w RM-ie, niewiele więcej rewelacyjnych. A twoja kroi się co najwyżej przeciętnie... Dlatego przyhamuj nieco, dobrze radzę.
Cytat: | polecę drugie demo które ukarze się do końca czerwca, może bardziej was zauroczy klimatem jak i grywalnością. |
No i zauroczeni będą! Zobaczysz, bo to ta fabuła o wampach, taka mhrochna i zagadkowa, nie? I te kłesty, i grywalnośc będzie, no a jak! Przecież ten, Tomek, kojarzysz typa? No ten z pierwszej C, no, mówił, ze zarabista jest i sam by nie zrobił takiej, to grywalna musi być, nie?
Och, tak, zauroczysz nas! Wsiąkniemy w ten świat, który ma swoją historię, w którym żadne drzewo nie rośnie bez powodu, w którym każdy ork ma rodzinę i swoją historię, a menel może nam godzinami opowiadać o tym, jakie kiedyś pędził życie! |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Asuda
Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 0
|
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 18:31
|
|
|
Masz rację , w ogóle zepsułeś mi moja całą %#?* grę! Nie wiem jaki hakier Ci powiedział ,ze drzewa mają swoje znaczenie, i że rosną, i że wszystko w ogóle na zmierzchu jedzie, wampiry się świecą w słońcu i w ogóle miliard questów jest, jaaa, teraz to mi się nie opłaca gry robić, opowiedz jeszcze cos o mojej super %#?* fabule którą pewnie też pięknie wymyślisz nic o niej nie wiedząc, ale co ty ja Ciebie proszę, toc ty medium duchowe i czytasz w myślach. Jej podziwiam takich ludzi jak ty pełen szacun, da się dać Ci jakieś punkty za pomoc na tym forum?
Edit: No dodałem Ci tego, no punkta pomocy no ! |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 18:39
|
|
|
Eee?
Wybacz, ale nie zrozumiałem chyba sensu twojego ataku...
Napisałem tylko, co myślę o takim wywyższaniu swojej gry jaka to ona nie jest super i jak to ona nie wciągnie gracza, bo o tym, czy jest grywalna, czy nie - wybacz - nie ty decydujesz, tylko potencjalny odbiorca. Dlatego nie wjeżdżaj na mnie za to, że wytknąłem ci ego przerastające pojemność serwera na którym stoi to forum...
A jeśli masz coś do mnie osobiście, zapraszam na priv, nie będę zaśmiecał forum fechtunkiem na słowa...
Ach... To "pomógł" jest zbędne... Rozumiem, że chciałeś się popisać zdolnością ironizowania, ale to nie na tym polega, uwierz. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011 09:45
|
|
|
Do zdecydowanych plusów zaliczyłabym:
- ciekawa stylistyka wypowiedz (użycie czasu zaprzeszłego)i i towarzyszący im 'humor',
- pomoc w postaci kryształów,
- poukrywane w rożnych miejscach przedmioty,
- zarys mechaniki, realiów itd.
Do poprawki:
- ortografia ('żadki', 'klontwa') i interpunkcja,
- czasami tekst nie mieści się w oknie,
- za duże lokacje (na słabszych komputerach będzie lagować),
- nie można wejść do domu prze torach (S-E),
- battlersy przeciwników.
Całkiem zabawne:
- 'wampirzy miecz'
- umiejętność wyliczania bohaterów, kto i o ile jest starszy (o 160 lat, o 80 lat),
- kilkusetletni wampir ma połowę żywotności po walce w wilkiem
Niestety nie jestem w stanie napisać więcej, gdyż zginęłam w lesie Mam nadzieję, że choć w części rozważysz moje propozycje poprawek. Demo mi się podobało. Czekam na więcej Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
Mantiq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 48
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011 17:20
|
|
|
Małe pytanko:
Czy gra posiada system dnia i nocy?
Topic:
Gra jest fajna,zaczekam na pełną wersję(O ile ją zrobisz ).
PS.Zarzucić na jakiś inny hosting(np. Mediafire) bo mi nie działa.
Pozdro |
|
|
|
Asuda
Dołączył: 03 Cze 2011 Posty: 0
|
Wysłany: Czw 09 Cze, 2011 01:53
|
|
|
Oczywiście rozważam wszelakie propozycje zmian, błędy mam już w 100% naprawione, a gra jest obecnie dłuższa, zagłębiamy się bardziej w strukturę klany oraz odkrywamy pierwszą z wielu intryg (wątek fabularny - start!) Co do battlersów, to w wielu przypadkach będziemy walczyli z napotkanymi BN'ami, dlatego też w taki sposób to rozwiązałem, wilki oczywiście osłabiłem. Niezła spostrzegawczość bo : Vegard ma około 200 lat.
Gra w pełnej wersji wyjdzie raczej w sierpniu w połowie lub na końcu.
W grze istnieje możliwość założenia własnego klanu który będzie zajmował się dowolną funkcją która będziemy mogli wybrać z listy.
W zależności od wyboru mamy dostęp do niektórych specjalnych lokacji, postaci czy przedmiotów.
Wprowadzam też swego rodzaju zwierzchnictwo, klan w zależności od tego jaką będzie spełniał funkcje będzie otrzymywał zlecenia, bądź sam założyciel zleci misję któremuś ze swoich podwładnych, a tego wybieramy my. Może on wykonać misję lub nie, kiedy mu się udaje zyskuje doświadczenie czy różne przedmioty, będzie możemy też na bieżąco zmieniać skład swojej drużyny.
Mam nadzieję ,że tych kilka newsów zachęci do czekania i w ogóle brania tej gry na poważnie.
Na dniach wstawię poprawioną wersję demo, bez żadnych błędów.
Dziękuję za komentarze, i proszę o kolejne sugestie zmian czegokolwiek ;)
Ps. Gra posiada system dnia i nocy, w wersji demo zmienia się pora dnia w zależności od pokonanych kratek(pól/kroków) w obecnej wersji pora dnia zmienia się co 10 minut.
Ps2. Proszę się nie zrażać faktem iż Vegard jest wampirem a włóczy się w dzień po lesie, bo jest to później wyjaśnione. |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|