Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 23 Cze, 2011 21:13
Skrypt na zapis i Map Slide
Autor Wiadomość
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Wto 21 Cze, 2011 22:11
Skrypt na zapis i Map Slide
Witajcie to znowu ja i tak, znowu mam problem ze skryptem i wyświetlaną nazwą lokacji :-/
Chodzi o to, że używam MapSlide i Systemu zapisu i wczytania.
MapSlide potrzebuje po nazwie lokacji informacji o położeniu mapy w przestrzeni (wiecie [MET 0 0 0 0] itp.).
Ale przy zapisanej grze jest nazwa lokacji a po niej właśnie ten [Met 0 0 0 0].
Proszę o usunięcie Met-u z nazwy lokacji po zapisie (żeby się nie wyświetlał).
Podobnie jak prosiłem W tym temacie.
Z góry dziękuję za pomoc.

Czyli zrobić z tego:
Spoiler:


To:
Spoiler:

________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 08:48
A próbowałeś skonfigurować w skrypcie 'Zapisu' to:
Kod:
MAP_NAME_TEXT_SUB = %w{}
  # Text that you want to remove from map name,
  # e.g. %w{[LN] [DA]} will remove text '[LN]' and '[DA]' from map name
________________________


 
 
 
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 21:52
Dzięki, próbowałem ale chodzi o to, aby nie pokazywało Met-a niezależnie od wartości (nieważne, czy będzie [Met 0 0 0 0], czy [Met 1 2 10 99]), a z tym mam problemy.

Chyba dałem sobie radę wpisałem tak:
Kod:
MAP_NAME_TEXT_SUB = %w{[Met ] 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20}

i narazie działa (założenie jest takie, że z jednej mapy nie można przejść w dwóch miejscach na tą samą, czyli nie będzie w "Mecie" dwa razy tej samej wartości innej niż zero.
Np.:
Dobrze:
[Met 0 0 0 0]
[Met 0 1 2 3]
Źle:
[Met 1 2 3 3])
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 22:17
Znajdź w skrypcie 'Neo Save System III' linijkę:
Kod:
MAP_NAME_TEXT_SUB.each_index do |i|
          @map_name[map_id].sub!(MAP_NAME_TEXT_SUB[i], '')
        end

zamień ją na:
Kod:
if @map_name[map_id].include?("MET")
          @map_name[map_id].scan(/\[MET (\d+) (\d+) (\d+) (\d+)\]/i)   
          ['MET ','[', ']', $1, $2, $3, $4].each {|i| @map_name[map_id].gsub!(i) {''} }
        end
________________________


 
 
 
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011 17:31
Ayene, jesteś super!
Jak zwykle miałaś rację.

Dla potrzeb własnych zmieniłem "MET" na "Met" (bo tak zapisuje mapy).
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene