Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Angius
Pią 01 Lip, 2011 13:39
Skrypt na Nazwę Lokacji i Map Slide
Autor Wiadomość
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 23:49
Skrypt na Nazwę Lokacji i Map Slide
Więc chodzi mi znowu o ten nieszczęsny MET z MapSlide.
Problem jest prawie taki sam jak W tym Temacie , tylko dotyczy STMN Revolution Mode .
Czyli, chciałbym pozbyć się wyświetlania MET-u, niezależnie czy będzie [Met 0 0 0 0], [Met 0 4 11 92], czy jakkolwiek inaczej.

Z góry dziękuję.

Ps.Naprawdę sory, za te problemy, ale serio próbuje sobie radzić i tylko w ostateczności piszę na forum.
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 28 Cze, 2011 11:03
Znajdź w 'STMN Revolution Mode' linijkę:
Kod:
name.gsub!(/\\V\[([0-9]+)\]/i) { $game_variables[$1.to_i] }

i po niej dodaj:
Kod:
if name.include?("MET")
      name.scan(/\[MET (\d+) (\d+) (\d+) (\d+)\]/i)   
      ['MET ','[', ']', $1, $2, $3, $4].each {|i| name.gsub!(i) {''} }
    end
________________________


 
 
 
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Wto 28 Cze, 2011 11:40
Ayene, jesteś nie zastąpiona.
Znów pomagasz mi-głupiemu użytkownikowi niemogącemu dać nic w zamian za pomoc.
Jesteś wspaniała. :przytul:
Naprawdę postaram się nie mieć więcej problemów z MET-em. :shock:
W każdym razie nie w najbliższym czasie. :-P
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 00:26
Otwieram, bo nie chcę zakładać kolejnego tematu... Co należy dodać, by usuwało znaczniki [JDN], [TDN] oraz [WDN]? Muszę je dodawać w skrypcie czasu :-/
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 08:28
Znajdź:
Kod:
NOT_SHOW_MAPS= []

po nim dodaj:
Kod:
NOT_SHOW_TAGS = ['[JDN]','[TDN]','[WDN]']

następnie znajdź:
Kod:
name.gsub!(/\\V\[([0-9]+)\]/i) { $game_variables[$1.to_i] }

po nim dodaj:
Kod:
MAPWINDOW::NOT_SHOW_TAGS.each {|i| name.gsub!(i) {''} }
________________________


 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 14:38
Hmm... Powinno działać, niestety coś mi się żre i nazwa lokacji wogóle się nie wyświetla :/
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 19:28
A bez powyższej korekty wszystko działa?
________________________


 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 19:30
Właśnie nie... I nie mam za bardzo pomysłu, co może się żreć, bo nie mam chyba nic, co ingerowałoby w wyświetlanie...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 30 Cze, 2011 19:39
Jest... Spory, ale może da radę zhostować na Mediafire :)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011 08:54
Przerzuć skrypt z nazwą lokacji pod skrypt w Minimapą. Pamiętaj, że lokacja nie pojawia się na pierwszej mapie (tej po starcie) ;-)
________________________


 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011 13:39
Dzięki, Ayene, jesteś wielka :mrgreen:
//Zamykam
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene