Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 06 Lip, 2011 08:04
Przerobienie skryptu
Autor Wiadomość
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011 11:43
Przerobienie skryptu
witam pracuje na rpg makerze vx ale jest mi potrzebny skrypt z tego tematu:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4984

można by go przerobić pod vx ? jeśli tak pomóżcie z góry dziękuje
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011 12:24
Zamień skrypt z HUD-em Ekwipunku na poniższy:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG HUD Equip V1.1 VX           
# Autor XP: Moghunter         
# Przełożone na VX przez Ayene (mam nadzieję, że będzie 'śmigać' :P
#==============================================================================
if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 380 # współrzędna x
  EQPMAPY = 270 # współrzędna y
 
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5 
 
  # Okno
  EQPMAPSKIN = "Window"
 
  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window 
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    draw_icon(item.icon_index, x+12, y+8)
  end

  def draw_mequip(x, y)
    mequip = Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x, y, mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 200)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = Cache.system(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end 
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 36 * 0, 34)
    draw_equip_map(@data[1], 36 * 2, 34)
    draw_equip_map(@data[2], 36 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 36 * 1, 34)
    draw_equip_map(@data[4], 36 * 2, 34 * 2)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias ayene_start start
  def start   
    @actor = $game_party.members[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true 
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    ayene_start
  end
 
  alias ayene_terminate terminate
  def terminate
    ayene_terminate
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true 
    else
      @eqmap.visible = false     
    end 
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end 
end 

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Game_Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end



A zamiast HUDa w folderze Pictures umieść poniższy obrazek:
________________________


 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011 07:58
Dzięki Ayene na ciebie zawsze mogę liczyć ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene