Zamknięty przez: Ayene Pią 08 Lip, 2011 09:30 |
Skrypt na usunięcie menu |
Autor |
Wiadomość |
Dżanek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011 16:43
|
|
Skrypt na usunięcie menu
|
Bardzo proszę o skrypt na usunięcie menu. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011 16:57
|
|
|
Usuń ze skryptów Scene_menu i znajdź w scene_map:
" # Switch to menu screen
$scene = Scene_Menu.new" (bodajże 215 i 216 linijka) i usuń to. Tyle. |
________________________
|
|
|
|
Dżanek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 19:10
|
|
|
Dzięki wielkie =] |
|
|
|
Mantiq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 48
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 21:46
|
|
|
Da się również na zdarzeniach.
Typowe zdarzenie-równoległe
<>Warunek:Przycisk B został naciśnięty
<>tu nic niema
koniec |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 22:59
|
|
|
Mantiq napisał/a: | <>Warunek:Przycisk B został naciśnięty
<>tu nic niema
koniec |
Buahahahahahahahahaah!
Tak nic nie zrobisz. Przecież Menu jest wywoływane z poziomu Scene_Map.
Sposób Darkiego, jest dobry tylko, że ja bym nie usuwał zupełnie menu, bo zawsze może się przydać. Usunąłbym tylko linijkę wywołującą menu i opcjonalnie linijkę odpowiadającą za dźwięk.
Albo nie usunął, ale zamienił w komentarz(dodając na początku "#"). |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 09:28
|
|
|
Po co usuwać menu skoro można w zdarzeniu zablokować do niego wejście?
Zamykam. |
________________________
|
|
|
|
|