Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 31 Sie, 2011 14:49
Powarzny problem ze skryptem
Autor Wiadomość
Zeno3939 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Rzeszów.Zen
  Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 10:36
Powarzny problem ze skryptem
Witam . Mam problem . Jest on następujący . chodzę sobie po mapce , zabijam przeciwników ( mam wgrany skrypt walka w czasie rzeczywistym ) i jak oni w demie skryptu znikali po śmierci tak u mnie zostaje coś co można nazwać zjawą . wygląda to mniej więcej tak :


W skrypcie walki nic nie zmieniałem ( bo dopiero zrobiłem reinstal skryptu myśląc że to wina zmian które wprowadziłem [ zmieniłem tylko kolor paska ])
Czy to wina innego skryptu ? mam ich tam kilka :
-Hud ma mapie
- hud ekwipunku na mapie
- "pet"
- Obrazkowy ekran tytułowy
- wybór ekranu
- bieg i skradanie
- skrypt pokazujący wersję gry
- wymagania broni i pancerza
- neo save
- system skoku
- podział przedmiotów w ekwipunku
- odnawianie się hp i mp co level up
- unoszące się nazwy zdarzeń
- pole widzenia
- system otwierania zamków
- dziennik misji
więcej skryptów nie pamiętam , serdecznie nie żałuję ,nie obiecuję poprawy a was userzy forum proszę o pomoc , ratunek itd itd :D
Prosił bym o szybką odpowiedź .
I jak temu zaradzić ?
edit : zapomniałem o porach dnia :D
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 10:56
Na mapie, na której się to dzieje, aktywujesz jakiś przełącznik?
________________________


 
 
 
Zeno3939 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Rzeszów.Zen
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:15
tak jest ich kilka a mianowicie służą one do :
-"ZS" - tu moderzy gothica wiedzą o co chodzi . Mianowicie ZS jest to obszar na modelu do którego przesyłany jest kod odpowiedzialny za wyświetlenie się tam innnego modelu np: hełmu lub miecza. w moim przypadku to zmiana wyglądu postaci przy nałożeniu zbroi .
- i jeden który nosi numer 9 i nie mam pojęcia do czego jest ( prawdopodobnie była to pauza którą zlikwidowałem ) .
- przełącznik uaktywniający skrypt "pet"
Więcej ich tam nie ma ... A problem zadal zostaje ;-(

EDIT : Sprawdziłem na drugiej mapie i tam ten problem nie występuje . Nie występują tam też tak liczne lagi
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:28
Pewnie wadzi któryś z przełączników... możesz sprawdzić kolejno, który 'coś miesza', ewentualnie pozmieniać ich numery. Kiedyś ktoś miał podobny problem, wystarczyło przełącznik usunąć.
________________________


 
 
 
Zeno3939 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Rzeszów.Zen
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:45
działczy !! znaczy chciałem powiedzieć działa :) wielkie dzięki . Ten prowizoryczny ZS nie współgrał . Ale teraz pytanie : czy nie mogę miec na mapie z potworem żadnego przełącznika ? jak tak to strzelę minę : :(((
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 14:14
A spróbowałeś zmienić numer przełącznika?
________________________


 
 
 
Zeno3939 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Rzeszów.Zen
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 14:37
temat do zamknięcia . Wszystko działa i śmiga :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene