Zamknięty przez: Ayene Sro 31 Sie, 2011 14:49 |
Powarzny problem ze skryptem |
Autor |
Wiadomość |
Zeno3939
Preferowany:
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Rzeszów.Zen
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 10:36
|
|
Powarzny problem ze skryptem
|
Witam . Mam problem . Jest on następujący . chodzę sobie po mapce , zabijam przeciwników ( mam wgrany skrypt walka w czasie rzeczywistym ) i jak oni w demie skryptu znikali po śmierci tak u mnie zostaje coś co można nazwać zjawą . wygląda to mniej więcej tak :
W skrypcie walki nic nie zmieniałem ( bo dopiero zrobiłem reinstal skryptu myśląc że to wina zmian które wprowadziłem [ zmieniłem tylko kolor paska ])
Czy to wina innego skryptu ? mam ich tam kilka :
-Hud ma mapie
- hud ekwipunku na mapie
- "pet"
- Obrazkowy ekran tytułowy
- wybór ekranu
- bieg i skradanie
- skrypt pokazujący wersję gry
- wymagania broni i pancerza
- neo save
- system skoku
- podział przedmiotów w ekwipunku
- odnawianie się hp i mp co level up
- unoszące się nazwy zdarzeń
- pole widzenia
- system otwierania zamków
- dziennik misji
więcej skryptów nie pamiętam , serdecznie nie żałuję ,nie obiecuję poprawy a was userzy forum proszę o pomoc , ratunek itd itd :D
Prosił bym o szybką odpowiedź .
I jak temu zaradzić ?
edit : zapomniałem o porach dnia :D |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 10:56
|
|
|
Na mapie, na której się to dzieje, aktywujesz jakiś przełącznik? |
________________________
|
|
|
|
Zeno3939
Preferowany:
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Rzeszów.Zen
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:15
|
|
|
tak jest ich kilka a mianowicie służą one do :
-"ZS" - tu moderzy gothica wiedzą o co chodzi . Mianowicie ZS jest to obszar na modelu do którego przesyłany jest kod odpowiedzialny za wyświetlenie się tam innnego modelu np: hełmu lub miecza. w moim przypadku to zmiana wyglądu postaci przy nałożeniu zbroi .
- i jeden który nosi numer 9 i nie mam pojęcia do czego jest ( prawdopodobnie była to pauza którą zlikwidowałem ) .
- przełącznik uaktywniający skrypt "pet"
Więcej ich tam nie ma ... A problem zadal zostaje
EDIT : Sprawdziłem na drugiej mapie i tam ten problem nie występuje . Nie występują tam też tak liczne lagi |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:28
|
|
|
Pewnie wadzi któryś z przełączników... możesz sprawdzić kolejno, który 'coś miesza', ewentualnie pozmieniać ich numery. Kiedyś ktoś miał podobny problem, wystarczyło przełącznik usunąć. |
________________________
|
|
|
|
Zeno3939
Preferowany:
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Rzeszów.Zen
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 11:45
|
|
|
działczy !! znaczy chciałem powiedzieć działa :) wielkie dzięki . Ten prowizoryczny ZS nie współgrał . Ale teraz pytanie : czy nie mogę miec na mapie z potworem żadnego przełącznika ? jak tak to strzelę minę : :((( |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 14:14
|
|
|
A spróbowałeś zmienić numer przełącznika? |
________________________
|
|
|
|
Zeno3939
Preferowany:
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Rzeszów.Zen
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011 14:37
|
|
|
temat do zamknięcia . Wszystko działa i śmiga :) |
|
|
|
|