Pytania i Odpowiedzi |
Autor |
Wiadomość |
Abercjusz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 89 Skąd: Aeitlan
|
Wysłany: Sob 28 Sty, 2012 20:40
|
|
|
Aha...naprawdę ze mną... |
________________________ ~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
|
|
|
|
Justi
Preferowany:
Dołączyła: 03 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 23:31
|
|
Postacie elfów
|
Ja chciałabym zapytać czy znacie jakieś strony na których są postacie elfów. Znalazłam już kilka na tym forum i kilku anglojęzycznych , ale może ktoś wie gdzie jest więcej. |
|
|
|
szczaw11
Preferowany:
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 20
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 14:24
|
|
|
Co oznaczają poszczególne literki przy atrybutach ?
Te A,B,C,D,E,F ? Bo widziałem na forum ale nie wiem gdzie to zapomniałem o co chodzi. |
________________________ Aktualnie tworzę :
- brak nazwy z powodu braku kreatywności. |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 16:27
|
|
|
Wytrzymałość potwora na dany atrybut... |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 09:12
|
|
|
Justi
- najlepiej szukać w gogle wpisujemy RPG VX ...
tam gdzie kropki nazwa czego szukamy np. rpg vx character elf |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
Tsukuyomi
Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Sob 09 Cze, 2012 13:12
|
|
|
Pisałem już to, ale... Moze mi ktoś podać screeny z tego jak zrobić questa? Pleas...! |
________________________ Tsukuyomi |
|
|
|
ahateon
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 24
|
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012 11:24
|
|
Typowe zdarzenia równoległe
|
Mam 2 typowe równoległe zdarzenia: "Dzień i noc" oraz "Pogoda".
Czy istnieje możliwość wyłączenia ich na niektórych mapach
(chodzi mi głównie o mapy typu dom)?
Jeśli tak to proszę o pomoc. |
|
|
|
Tsukuyomi
Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 16:05
|
|
|
Jak zrobić tak, aby po wejściu przez drzwi było wnętrze domu? :) PROSZĘ PRZECZYTAĆ TO GŁOŚNO!!! ;p |
________________________ Tsukuyomi |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 19:08
|
|
|
Tsukuyomi,
chodzi ci o widok tilesetu bez bezpośredniego teleportu do kolejnej mapy - budynku? Większość się z tego śmieje(z tego co napisałeś) w tym ty(...Ale nie bd odpowiadał za zachowania x'ów), jest na to skrypt z tego co pamiętam, ale nie jestem pewny, zawsze możesz połączyć tilesety i robić
ahateon,
Istnieje taka możliwość. Parallel w budynku wyłączający wszystko z tych zdarzeń...
|
________________________
|
|
|
|
Seba2500
Preferowany:
Dołączył: 15 Cze 2012 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 20 Cze, 2012 20:18
|
|
|
F przy atrybutach oznacza maksymalną odporność na daną rzecz(magię lub inne) |
________________________
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Sro 20 Cze, 2012 20:51
|
|
|
Cytat: | F przy atrybutach oznacza maksymalną odporność na daną rzecz(magię lub inne) | Tak jakby, F to absorbcja ^^ |
________________________
|
|
|
|
Namatsarut
Preferowany:
Dołączył: 22 Cze 2012 Posty: 10
|
Wysłany: Nie 08 Lip, 2012 19:52
|
|
|
Jak zrobić umiejętność pasywną która powoduje że mamy włączone uderzenia krytyczne? Czyli taką że jak nauczymy się tej umiejętności to jej się nie używa tylko jest cały czas włączona.
Ps: Co zrobić aby gdy nacisnę przycisk A pojawiła się wiadomość |
________________________
Nie bądż lama, pomóż.
http://r14.bloodwars.interia.pl/r.php?r=82089
Kliknij i zostań honorowym wampirem. |
|
|
|
Aesen
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
|
Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 12:54
|
|
|
Mam to
Kod: | class Scene_Title < Scene_Base
def create_command_window
s1 = Vocab::new_game
s2 = Vocab::continue
s3 = "Autorzy"
s4 = Vocab::shutdown
@command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2, s3, s4])
@command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
@command_window.y = 268
if @continue_enabled # If continue is enabled
@command_window.index = 1 # Move cursor over command
else # If disabled
@command_window.draw_item(1, false) # Make command semi-transparent
end
@command_window.openness = 0
@command_window.open
end
def update
super
@command_window.update
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0 #New game
command_new_game
when 1 # Continue
command_continue
when 2
command_credits
when 3 # Shutdown
command_shutdown
end
end
end
def command_credits
Sound.play_decision
$scene = Scene_Credits.new
end
end
|
I co zrobic , ze jak nacisne autorzy to mi wyskoczy tekst ? |
|
|
|
Ozpl
Preferowany:
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 11
|
Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 11:04
|
|
|
Czy jest możliwość, aby w dialogach wyświetlała się grafika bohatera na podstawie ID, czy można wybrać tylko konkretny? Jeżeli to drugie, to kłóci mi się to z Wyborem Postaci, bo nie wiem jak ustawić, by wyświetlała się grafika bohatera o ID 1, de facto, wybranego przez gracza... |
________________________ 'Niektórzy codziennie udowadniają, że ich mózgi służą tylko do koordynacji ruchowej..." |
|
|
|
Laura
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 28 Wrz 2012 Posty: 49
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012 13:03
|
|
|
Witajcie jestem nowa i dopiero zaczynam zabawę z tym programem i mam pytanie czy da się obracać przedmiotami tymi co nic nie robią i tymi co coś robią np kufer |
|
|
|
|