Zamknięty przez: SaE Sob 11 Sie, 2012 00:31 |
RPG Maker VX Ace |
Autor |
Wiadomość |
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:07
|
|
RPG Maker VX Ace
|
Twórcy RPG Makera VX niedługo wydają nowszą i bardziej rozbudowaną wersję tego programu. Planowana data wydania to 15.12.2011 r. Nie wiem jednak, czy jest to premiera światowa.
Podaję link do filmiku z zapowiedzią:
http://www.youtube.com/watch?v=62VDtQSUrkw
W tym temacie możemy się wymieniać nowinkami i opiniami na temat nowego Maker'a.
PS. Wydaje mi się, że ten dział jest odpowiedni na taki temat. Jeśli jednak administracja forum uważa inaczej, to proszę o przeniesienie tematu. |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:43
|
|
|
Przede wszystkim Ace, z tego co słyszałem, będzie miał RGSS3, więc na początku nie będzie na nim można zrobić zbyt wiele. Daję mu gdzieś tak rok aż zaczną wychodzić jakieś konkretne skrypty do niego. |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:48
|
|
|
Ressurection!, ale to wciąż RGSS. Nie różni się wiele. Ruby to Ruby. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:50
|
|
|
Niby wciąż RGSS, ale nie wiadomo, czy będzie kompatybilny z pozostałymi. O to mi chodziło.
W przypadku braku kompatybilności skrypterzy będą musieli sobie kombinować nad tym. |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:52
|
|
|
A czy RGSS i RGSS2, bardzo się różnią? |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
PaayJer
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 86
|
|
|
|
Michu_1999
Preferowany:
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 43
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:57
|
|
|
Jeżeli obsługuje skrypty z VX'a to biore. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 20:18
|
|
|
Melvin, jest skrypt kompatybilności między nimi. Nie różnią się znacznie, oprócz tego, że RGSS2 jest nieco bardziej uproszczony, przejrzysty. |
________________________
|
|
|
|
Michu_1999
Preferowany:
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 43
|
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 11:42
|
|
|
Myślicie że będzie obsługiwał projekty ze zwykłego VX'a (W końcu to też VX). |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 12:12
|
|
|
Wątpię! Jest to bardziej zaawansowana wersja VX'a, więc projekty mogą mieć inne unikalne rozszerzenie |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 19:56
|
|
|
Skrypty się przepisze na RGSS3
Grafiki i materiały się porobi jak będzie trzeba
Projekt się przeniesie na Ace
Trochę chęci i wszystko się da zrobić
Ja czekam, czekam z niecierpliwością na edytor charów i na nowy system tilesetów. Axmundię dokończę w VX, ale dwójkę zrobię już w Asie, na bank
Dojdzie kolejny dział do moderowania... Mam nadzieję już niedługo |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 20:56
|
|
|
Jak naprawdę to będzie takie dobre to chyba rozstanę się z XP. Fajnie by było gdyby tylko dodali tilesetów i jakąś bardziej ludzką rozdzielczość. |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 21:20
|
|
|
Zazombik, rozdzielczość to nie kłopot.
Ja np na XP mam 1650 x 1050. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 21:28
|
|
|
Ja osobiście znam bodaj ze trzy skrypty na jej zmianę...
Fajna byłaby obsługa "grafik HD", rozmiar kafelków, postaci 2x większy, a program skaluje do normalnych wymiarów, dzięki czemu jest mniejsza pikseloza. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
MrBoomGood
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 09:31
|
|
|
Ja też czekam, i doczekać się nie mogę. Niezwykła Podróż i Świat Ciemności zrobię w normalny VX'ie. Ale drugie części już w ACE. Oby to wyszło im fenomenalnie, chciałbym mieć większy wybór Tile, żeby nie szukać po necie tylko TileE, i dobrać dobry do gry. |
|
|
|
|