Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 11 Sie, 2012 00:31
RPG Maker VX Ace
Autor Wiadomość
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:07
RPG Maker VX Ace
Twórcy RPG Makera VX niedługo wydają nowszą i bardziej rozbudowaną wersję tego programu. Planowana data wydania to 15.12.2011 r. Nie wiem jednak, czy jest to premiera światowa.

Podaję link do filmiku z zapowiedzią:
http://www.youtube.com/watch?v=62VDtQSUrkw

W tym temacie możemy się wymieniać nowinkami i opiniami na temat nowego Maker'a.


PS. Wydaje mi się, że ten dział jest odpowiedni na taki temat. Jeśli jednak administracja forum uważa inaczej, to proszę o przeniesienie tematu.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:43
Przede wszystkim Ace, z tego co słyszałem, będzie miał RGSS3, więc na początku nie będzie na nim można zrobić zbyt wiele. Daję mu gdzieś tak rok aż zaczną wychodzić jakieś konkretne skrypty do niego.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:48
Ressurection!, ale to wciąż RGSS. Nie różni się wiele. Ruby to Ruby.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:50
Niby wciąż RGSS, ale nie wiadomo, czy będzie kompatybilny z pozostałymi. O to mi chodziło.
W przypadku braku kompatybilności skrypterzy będą musieli sobie kombinować nad tym.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 19:52
A czy RGSS i RGSS2, bardzo się różnią?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:38
po dokładnym sprawdzeniu chyba prawie nie
no może parę nielicznych różnic
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:57
Jeżeli obsługuje skrypty z VX'a to biore.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 20:18
Melvin, jest skrypt kompatybilności między nimi. Nie różnią się znacznie, oprócz tego, że RGSS2 jest nieco bardziej uproszczony, przejrzysty.
________________________


 
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 11:42
Myślicie że będzie obsługiwał projekty ze zwykłego VX'a (W końcu to też VX).
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 12:12
Wątpię! Jest to bardziej zaawansowana wersja VX'a, więc projekty mogą mieć inne unikalne rozszerzenie
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 19:56
Skrypty się przepisze na RGSS3
Grafiki i materiały się porobi jak będzie trzeba
Projekt się przeniesie na Ace
Trochę chęci i wszystko się da zrobić :mrgreen:
Ja czekam, czekam z niecierpliwością na edytor charów i na nowy system tilesetów. Axmundię dokończę w VX, ale dwójkę zrobię już w Asie, na bank :-D
Dojdzie kolejny dział do moderowania... Mam nadzieję już niedługo :aww:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 20:56
Jak naprawdę to będzie takie dobre to chyba rozstanę się z XP. Fajnie by było gdyby tylko dodali tilesetów i jakąś bardziej ludzką rozdzielczość.
________________________



 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 21:20
Zazombik, rozdzielczość to nie kłopot.
Ja np na XP mam 1650 x 1050.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 21:28
Ja osobiście znam bodaj ze trzy skrypty na jej zmianę...
Fajna byłaby obsługa "grafik HD", rozmiar kafelków, postaci 2x większy, a program skaluje do normalnych wymiarów, dzięki czemu jest mniejsza pikseloza.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 09:31
Ja też czekam, i doczekać się nie mogę. Niezwykła Podróż i Świat Ciemności zrobię w normalny VX'ie. Ale drugie części już w ACE. Oby to wyszło im fenomenalnie, chciałbym mieć większy wybór Tile, żeby nie szukać po necie tylko TileE, i dobrać dobry do gry.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene