Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
HUD Castlevania Style
Autor Wiadomość
pro14ab 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 32
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 16:23
HUD Castlevania Style
Opis:Jest to bardzo ładna i że HUD jest bardzo łatwy w użyciu. Działa na XP i VX.
Autor:br_lemes
Instrukcja: Wklej skrypt nad Main
Kompatybilność: Vx,Xp
Screen:
Spoiler:



Skrypt:

Spoiler:

Kod:
=begin
  HUD Estilo Castlevania
  przez br_lemes

  To jest dozwolone, wolne od wszelkich zastawów, wykorzystywać, kopiować, modyfikować i / lub
   rozpowszechniania kopii tego skryptu pod warunkiem zawiadomienia jest zachowany.
   NIE MA GWARANCJI, UŻYTKU NA WŁASNE RYZYKO.

=end

# Estado inicial da HUD
$CTV_DEFAULT = true # widoczny jest true, false nie jest widoczny
$CTV_SWITCH  = 1    # Przełącznik ID, że włącza / wyłącza HUD lub 0 oznacza brak

$RMVX = $TEST != nil

class Scene_Map
  alias ctvhud_main main
  def main
    @hud_bg = Sprite.new
    @hud_bg.x = 60
    @hud_bg.y = 20
    if $RMVX
      @hud_bg.bitmap = Cache.system("HUD_BG")
    else
      @hud_bg.bitmap = RPG::Cache.windowskin("HUD_BG")
    end
    @hud_bg.z += 1
    @hud_base = Sprite.new
    if $RMVX
      @hud_base.bitmap = Cache.system("HUD_Base")
    else
      @hud_base.bitmap = RPG::Cache.windowskin("HUD_Base") 
    end
    @hud_base.z += 3
    @hud_hp = Sprite.new
    @hud_hp.bitmap = Bitmap.new(121,15)
    @hud_hp.x = 60
    @hud_hp.y = 20
    @hud_hp.z += 2
    @hud_mp = Sprite.new
    @hud_mp.bitmap = Bitmap.new(121,15)
    @hud_mp.x = 60
    @hud_mp.y = 35
    @hud_mp.z += 1
    @hud_base.z += 2
    check_switch
    draw_hp
    draw_mp
    ctvhud_main
    @hud_bg.dispose
    @hud_hp.dispose
    @hud_mp.dispose
    @hud_base.dispose
  end
  def check_switch
    if ($CTV_DEFAULT && !$game_switches[$CTV_SWITCH]) or (!$CTV_DEFAULT && $game_switches[$CTV_SWITCH])
      @hud_bg.visible = true
      @hud_hp.visible = true
      @hud_mp.visible = true
      @hud_base.visible = true
    else
      @hud_bg.visible = false
      @hud_hp.visible = false
      @hud_mp.visible = false
      @hud_base.visible = false
    end
  end
  def draw_hp
    if $RMVX
      if @hud_checkhp == $game_party.members[0].hp then return end
      meter = Cache.system("HUD_HP")
      cw = meter.width  * $game_party.members[0].hp / $game_party.members[0].maxhp
      @hud_checkhp = $game_party.members[0].hp
    else
      if @hud_checkhp == $game_party.actors[0].hp then return end
      meter = RPG::Cache.windowskin("HUD_HP")
      cw = meter.width  * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
      @hud_checkhp = $game_party.actors[0].hp
    end
    @hud_hp.bitmap.clear
    ch = meter.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    @hud_hp.bitmap.blt(0, 0, meter, src_rect)
  end
  def draw_mp
    if $RMVX
      if @hud_checkmp == $game_party.members[0].mp then return end
      meter = Cache.system("HUD_MP")
      cw = meter.width  * $game_party.members[0].mp / $game_party.members[0].maxmp
      @hud_checkmp = $game_party.members[0].mp
    else
      if @hud_checkmp == $game_party.actors[0].sp then return end
      meter = RPG::Cache.windowskin("HUD_MP")
      cw = meter.width  * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
      @hud_checkmp = $game_party.actors[0].sp
    end
    @hud_mp.bitmap.clear
    ch = meter.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    @hud_mp.bitmap.blt(0, 0, meter, src_rect)
  end
  alias ctvhud_update update
  def update
    ctvhud_update
    check_switch
    draw_hp
    draw_mp
    @hud_bg.update
    @hud_hp.update
    @hud_mp.update
    @hud_base.update
  end
end



Umieść następujące pliki w systemie (RPG Maker VX) lub Windowskins (RPG Maker XP)

Spoiler:




________________________
Chcesz wygrać grę wejdzie i zarejestruj się na start dostaniesz 5p.

Kliknij Pajacyka
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 17:01
Fajny ;x Używam go w mojej grze ;) Szkoda, że nie ma paska expa, ale przeżyje się bez tego ;)
 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 09:25


Najpierw naucz się,że nie tłumaczy się Tłumaczem Google.Następnie pamiętaj,aby napisać pod jakimi nazwami zapisać grafiki.Trzecie i ostatnie,VX NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK SYSTEM,jest tylko folder "System".

Kiedy zapamiętasz powyższe upomnienia,to możesz już zacząć wrzucać skrypty.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Thief Silver 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 7
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 13:09
heh....może użyje ale pierw przejże inne HUD
________________________
Mój obecny project:
Elemental Fantasy
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 13:41
Ja osobiście wolę HUD Marlosa Gamy, bo ten nie pokazuje ani expa, ani lvl-a ani innych bajerów...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 04 Gru, 2011 19:28
Jesus!(o Boże bluźnie!)nie podoba mi się...sam w sobie fajny ale nie pasuje do kolorowej grafiki VX-a.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Konfundus 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 39
Skąd: Verra w Helladonie
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 22:30
Da się może jakoś wyłączyć na czas, tak zwanej "Opowieści"? Włączyć dopiero w grze?
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012 10:47
Kod:
$CTV_SWITCH  = 1    # Przełącznik ID, że włącza / wyłącza HUD lub 0 oznacza brak

Czyli kontrolujesz wyświetlanie HUD za pomocą przełącznika nr 1.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene