Opis:Jest to bardzo ładna i że HUD jest bardzo łatwy w użyciu. Działa na XP i VX.
Autor:br_lemes
Instrukcja: Wklej skrypt nad Main
Kompatybilność: Vx,Xp
Screen:
Spoiler:
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
=begin
HUD Estilo Castlevania
przez br_lemes
To jest dozwolone, wolne od wszelkich zastawów, wykorzystywać, kopiować, modyfikować i / lub
rozpowszechniania kopii tego skryptu pod warunkiem zawiadomienia jest zachowany.
NIE MA GWARANCJI, UŻYTKU NA WŁASNE RYZYKO.
=end
# Estado inicial da HUD
$CTV_DEFAULT = true # widoczny jest true, false nie jest widoczny
$CTV_SWITCH = 1 # Przełącznik ID, że włącza / wyłącza HUD lub 0 oznacza brak
$RMVX = $TEST != nil
class Scene_Map
alias ctvhud_main main
def main
@hud_bg = Sprite.new
@hud_bg.x = 60
@hud_bg.y = 20
if $RMVX
@hud_bg.bitmap = Cache.system("HUD_BG")
else
@hud_bg.bitmap = RPG::Cache.windowskin("HUD_BG")
end
@hud_bg.z += 1
@hud_base = Sprite.new
if $RMVX
@hud_base.bitmap = Cache.system("HUD_Base")
else
@hud_base.bitmap = RPG::Cache.windowskin("HUD_Base")
end
@hud_base.z += 3
@hud_hp = Sprite.new
@hud_hp.bitmap = Bitmap.new(121,15)
@hud_hp.x = 60
@hud_hp.y = 20
@hud_hp.z += 2
@hud_mp = Sprite.new
@hud_mp.bitmap = Bitmap.new(121,15)
@hud_mp.x = 60
@hud_mp.y = 35
@hud_mp.z += 1
@hud_base.z += 2
check_switch
draw_hp
draw_mp
ctvhud_main
@hud_bg.dispose
@hud_hp.dispose
@hud_mp.dispose
@hud_base.dispose
end
def check_switch
if ($CTV_DEFAULT && !$game_switches[$CTV_SWITCH]) or (!$CTV_DEFAULT && $game_switches[$CTV_SWITCH])
@hud_bg.visible = true
@hud_hp.visible = true
@hud_mp.visible = true
@hud_base.visible = true
else
@hud_bg.visible = false
@hud_hp.visible = false
@hud_mp.visible = false
@hud_base.visible = false
end
end
def draw_hp
if $RMVX
if @hud_checkhp == $game_party.members[0].hp then return end
meter = Cache.system("HUD_HP")
cw = meter.width * $game_party.members[0].hp / $game_party.members[0].maxhp
@hud_checkhp = $game_party.members[0].hp
else
if @hud_checkhp == $game_party.actors[0].hp then return end
meter = RPG::Cache.windowskin("HUD_HP")
cw = meter.width * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@hud_checkhp = $game_party.actors[0].hp
end
@hud_hp.bitmap.clear
ch = meter.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
@hud_hp.bitmap.blt(0, 0, meter, src_rect)
end
def draw_mp
if $RMVX
if @hud_checkmp == $game_party.members[0].mp then return end
meter = Cache.system("HUD_MP")
cw = meter.width * $game_party.members[0].mp / $game_party.members[0].maxmp
@hud_checkmp = $game_party.members[0].mp
else
if @hud_checkmp == $game_party.actors[0].sp then return end
meter = RPG::Cache.windowskin("HUD_MP")
cw = meter.width * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@hud_checkmp = $game_party.actors[0].sp
end
@hud_mp.bitmap.clear
ch = meter.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
@hud_mp.bitmap.blt(0, 0, meter, src_rect)
end
alias ctvhud_update update
def update
ctvhud_update
check_switch
draw_hp
draw_mp
@hud_bg.update
@hud_hp.update
@hud_mp.update
@hud_base.update
end
end
Umieść następujące pliki w systemie (RPG Maker VX) lub Windowskins (RPG Maker XP)
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 09:25
Najpierw naucz się,że nie tłumaczy się Tłumaczem Google.Następnie pamiętaj,aby napisać pod jakimi nazwami zapisać grafiki.Trzecie i ostatnie,VX NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK SYSTEM,jest tylko folder "System".
Kiedy zapamiętasz powyższe upomnienia,to możesz już zacząć wrzucać skrypty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum