Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
NeoFace System
Autor Wiadomość
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 09:39
NeoFace System
NeoFace System
by Woratana,tłumaczenie Vrona

Opis

Dodaje fajny efekt facesetów wychodzących z ramki.Patrz screen.

Screen




Skrypt

Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# NeoFace System v.2.0 [RMVX Script]
#------------------------------------------------------------------------------
# by Woratana [woratana@hotmail.com]
# Spolszczenie: Vrona
# Thaiware RPG Maker Community
# Podziękowania: Rabu
#------------------------------------------------------------------------------
# Wydany: 22/01/2008
# Przetłumaczony: 27/11/2011
# - Umieść w folderze "Faces" swoje grafiki twarzy.

# [Nowe funkcje w wersji 2.0]
# - Automatyczne ustawianie pozycji twarzy (Możesz uzyć jakiegokolwiek rozmiaru faceseta)

# - Wywołaj skrypt "$game_message.side = (number)" aby wybrać tryb wyświetlania twarzy.
# $game_message.side = 0 << domyslny tryb dla RMVX
# $game_message.side = 1 << system NeoFace,wyswietlanie po lewej
# $game_message.side = 2 << system NeoFace,wyswietlanie po prawej
# Standardowy system wybierasz w linijce 57
# THESE NUMBERS & RESULTS ARE DIFFERENT FROM VERSION 1.0 #

# Fixed bug in Show Choice command.
#==============================================================================
#==============================================================================
# Window_Base
#------------------------------------------------------------------------------
#==============================================================================
class Window_Base

def draw_face2(face_name, x, y)
@face.z = 201
@face.bitmap = Cache.face(face_name)
if $game_message.side == 1
@face.mirror = false
@face.x = x + 6
else
@face.mirror = true
@face.x = x + (538 - @face.width)
end
@face.y = y - (@face.width - 123)
@face.opacity = 0 # Change 0 to 255 to turn off face's fade in effect.
end
end

#==============================================================================
# Window_Message
#------------------------------------------------------------------------------
#==============================================================================
class Window_Message

alias msg_ini initialize
def initialize
msg_ini
@face = Sprite.new
$game_message.side = 1 # standardowy system twarzy,patrz linijki 18-20
@default_conx = 0
# Move text left (-) or right (+) when there's face in right side or no face (default: 0)
end

def new_page
contents.clear
if @face.bitmap != nil
@face.bitmap.dispose
end
if $game_message.face_name.empty?
@contents_x = @default_conx
else
name = $game_message.face_name
index = $game_message.face_index
if $game_message.side == 0 ##
draw_face(name, index, 0, 0)
else
draw_face2(name, self.x, self.y)
end
get_x_face
@contents_x = @fx
end
@contents_y = 0
@line_count = 0
@show_fast = false
@line_show_fast = false
@pause_skip = false
contents.font.color = text_color(0)
end

def new_line
if $game_message.face_name.empty?
@contents_x = @default_conx
else
get_x_face
@contents_x = @fx
end
@contents_y += WLH
@line_count += 1
@line_show_fast = false
end

def update
super
update_gold_window
update_number_input_window
update_back_sprite
update_show_fast
if @face.bitmap != nil and @face.opacity < 255
@face.opacity += 20 # Speed up face's fade in by increase this number
end
unless @opening or @closing
if @wait_count > 0
@wait_count -= 1
elsif self.pause
input_pause
elsif self.active
input_choice
elsif @number_input_window.visible
input_number
elsif @text != nil
update_message
elsif continue?
start_message
open
$game_message.visible = true
else
close
if @face.bitmap != nil
@face.bitmap.dispose
end
$game_message.visible = @closing
end
end
end

def start_number_input
digits_max = $game_message.num_input_digits_max
number = $game_variables[$game_message.num_input_variable_id]
@number_input_window.digits_max = digits_max
@number_input_window.number = number
if $game_message.face_name.empty?
@number_input_window.x = x - 23
else
case $game_message.side ##
when 0
@number_input_window.x = (x + 112) - 23
when 1
@number_input_window.x = (x + @face.width) - 23
when 2
@number_input_window.x = x - 23
end
end
@number_input_window.y = y + @contents_y
@number_input_window.active = true
@number_input_window.visible = true
@number_input_window.update
end

def update_cursor
if @index >= 0
if $game_message.face_name.empty?
x = @default_conx
else
get_x_face
x = @fx
end
y = ($game_message.choice_start + @index) * WLH
if $game_message.face_name.empty?
facesize = x
else
facesize = @face.width
end
self.cursor_rect.set(x, y, contents.width - facesize, WLH)
else
self.cursor_rect.empty
end
end

def get_x_face
case $game_message.side
when 0
@fx = 112
when 1
@fx = @face.width
when 2
@fx = @default_conx
else
@fx = @default_conx
end
end



end # Class

#==============================================================================
# Game_Message: + store side variable
#------------------------------------------------------------------------------
#==============================================================================
class Game_Message
attr_accessor :side
end

#==============================================================================
# END NeoFace System
# by Woratana (woratana@hotmail)
#==============================================================================




Skąd mam wziąć facesety do tego?

Są w twierdzówce w folderze "Extra".Jeśli jej nie masz,napisz,wyślę ci ;-) .
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 12:18
Przydałoby się demko :aww: Niemniej cieszę się, że wstawiłeś ten skrypt na forum :->
________________________


 
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 12:20
Są świetne, rozumiem, że to mają być po prostu face z tułowiem?
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 12:20
Będzie problem z facesetami niestandardowymi... Dlatego moja ocena to 6/10
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 12:31
Kiedyś była tu taka mini paczka do VX od jakiegoś tam gościa, w której było ich miliony + odpowiednie charsety...
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 12:37
Wrzuciłam paczkę do materiałów. Dobrze by było, gdyby powstała tam mini baza wszystkich portretów :arrow: http://www.ultimateam.pl/...p?p=67292#67292
________________________


 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 13:58
Paczka którą dał dawidos989 :
http://hostuje.net/file.p...5af406831dbb48c
Są w niej odpowiednie facesety, tułowia itp.
 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011 15:58
Dziękuję Ayene i Finwe za wrzucenie za mnie paczki fecesetów.Na stronie,w której znalazłem skrypt,były te facesety,jednak link wygasł.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene