Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 19 Sty, 2012 18:15
Edycja skryptu
Autor Wiadomość
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 18:53
Edycja skryptu
Witam,mam prośbę,a mianowicie...

Chcę skrypta!


Dokładniej.Ayene kiedyś zmodyfikowała mi skrypt menu obrazkowego Parasite'a,dokładniej dodała opcję "Autorzy".No i ja znowu chcę dodatkową opcję - "Samouczek".Kiliknięcie tej opcji spowoduje wyświetlenia filmu (skrypt na AVI).Tak wiec,przerobi kto ten menus?Nagrodą będzie miejsce w napisach końcowych i "Pomógł".

Tutaj skrypt Parasite'a z opcją "Autorzy":

Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Nowy ekran tytułowy by Parasite
# Tłumaczenie i korekta by Ayene
#------------------------------------------------------------------------------
#  Skrypt zmienia wygląd ekranu tytułowego - poszczególne komendy są w postaci
#  obrazków, które się podświetlają.
#
#  Umieść skrypt nad Main. Konfiguracja poniżej.         
#==============================================================================

# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU -------------------------------
module PARA_TITLE_CUSTOM
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI -------------------------------   
  # Obrazkowy ekran tytułowy (true / false)
  IMG_MENU = true

#---Ekran obrazkowy - grafika komend---

  # Umieść obrazki w folderze Graphics/System
  #( Komenda [ "niepodświetlona" , "podświatlona" ] )

  # Nowa gra
  IMG_NEWGAME = ["newgame","newgame_active"]
  IMG_NEWGAME_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  # wzór na wyśrodkowanie komendy w poziomie: (544 - szerokość obrazka) / 2
  IMG_NEWGAME_Y = 180   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Kontynuacja
  IMG_CONTINUE = ["continue","continue_active"]
  IMG_CONTINUE_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_CONTINUE_Y = 230   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Autorzy
  IMG_CREDITS = ["credits","credits_active"]
  IMG_CREDITS_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_CREDITS_Y = 280   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Koniec
  IMG_SHUTDOWN = ["shutdown","shutdown_active"]
  IMG_SHUTDOWN_X = 165   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_SHUTDOWN_Y = 330   # Współrzędne pionowe (y)   
 
  # Sposób wyświetlania, gdy nie ma zapisu( 0 - podświetlenie / 1 - brak)
  LOAD_DISABLED_TYPE = 1
 
  # Nie ma kontynuuj (nie ma żadnego zapisu)
  IMG_CONTINUE_DISABLED = ["continue_disabled","continue_disabled_active"]
 
  # Sposób mieszania ( 0 - normalny / 1 - dodawanie  / 2 - odejmowanie )
  BLEND_TYPE = 0

#↓---Konfiguracja, gdy nie wybrano ekranu obrazkowego---
 
  # Ukrycie ramki w oknie komend ( true / false )
  WINDOW_TRANS = false
  # Przezroczystość okna (0 ~ 255)
  WINDOW_OPACITY = 160

  # Szerokość okna
  WINDOW_WIDTH = 172
  # Położenie okna ( 0:współrzędne / 1:lewo  / 2:środek / 3:prawo )
  WINDOW_ALIGN = 3
  # Położenie w poziomie (gdy wybrano 'współrzędne')
  WINDOW_POS_X = 0
  # Pionowe położenie okna ( 0:współrzędne / 1:góra  / 2:środek / 3:dół )
  WINDOW_VALIGN = 0
  # Położenie w pionie (gdy wybrano 'współrzędne')
  WINDOW_POS_Y = 88
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI --------------------------------
end


# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^------------------
#==============================================================================
# ■ Scene_Title
#==============================================================================

class Scene_Title < Scene_Base
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Tworzenie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_command_window
    s1 = Vocab::new_game
    s2 = Vocab::continue
    s3 = "Autorzy"
    s4 = Vocab::shutdown
    w = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_WIDTH
    @command_window = Window_Command.new(w, [s1, s2, s3, s4])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = 288
    if @continue_enabled                   
      @command_window.index = 1             
    else                                   
      @command_window.draw_item(1, false)   
    end
    @command_window.openness = 0   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU     
      @command_window.opacity = 0
      @command_window.contents_opacity = 0
      create_img_command_window
    else
      change_window_visual
    end
    @command_window.open
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zmiana wyglądu okna
  #--------------------------------------------------------------------------
  def change_window_visual   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
      @command_window.opacity = 0
    else
      @command_window.back_opacity = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_OPACITY
    end   
    case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_ALIGN
      when 0
        @command_window.x = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_X
      when 1
        @command_window.x = 0
      when 2
        @command_window.x = ( 544 - @command_window.width ) / 2
      when 3
        @command_window.x = 544 - @command_window.width
    end
    case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_VALIGN
      when 0
        @command_window.y = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_Y
      when 1
        @command_window.y = 0
      when 2
        @command_window.y = ( 416 - @command_window.height ) / 2
      when 3
        @command_window.y = 416 - @command_window.height
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Tworzenie obrazkowych komend
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_img_command_window   
    sprite1 = Sprite.new
    sprite1.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_X
    sprite1.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_Y
    sprite1.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite2 = Sprite.new
    sprite2.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_X
    sprite2.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_Y
    sprite2.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite3 = Sprite.new
    sprite3.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_X
    sprite3.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_Y
    sprite3.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite4 = Sprite.new
    sprite4.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_X
    sprite4.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_Y
    sprite4.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE   
    @command_sprites = [sprite1, sprite2, sprite3, sprite4]   
    @command_bitmaps = [PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN]
    if @continue_enabled                   
      select_img_item(1)                   
    else                                   
      case PARA_TITLE_CUSTOM::LOAD_DISABLED_TYPE
        when 0
          @command_sprites[1].opacity = 100
        when 1
          @command_bitmaps[1] = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_DISABLED
      end
      select_img_item(0)                   
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Odświeżanie
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    super
    @command_window.update
    if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
      if Input.repeat?(Input::UP) or Input.repeat?(Input::DOWN)       
        select_img_item(@command_window.index)
      end
    end
    if Input.trigger?(Input::C)
      case @command_window.index
      when 0   
        command_new_game
      when 1   
        command_continue
      when 2
        Sound.play_decision
        $scene = Scene_Credits.new
      when 3   
        command_shutdown
      end
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Wybór komendy obrazkowej
  #--------------------------------------------------------------------------
  def select_img_item(index)
    case index
    when 0
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][1])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
    when 1
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][1])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
    when 2
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][1])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
    when 3
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][1])
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zamknięcie
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_command_window
    @command_window.dispose
    if @command_sprites != nil
      @command_sprites[0].dispose
      @command_sprites[1].dispose
      @command_sprites[2].dispose
      @command_sprites[3].dispose
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Otwarcie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def open_command_window   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
      @command_window.openness = 255
    end
    @command_window.open
    begin
      @command_window.update
      Graphics.update
    end until @command_window.openness == 255
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zamknięcie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def close_command_window   
    if not(PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS)
      @command_window.close
      begin
        @command_window.update
        Graphics.update
      end until @command_window.openness == 0
    end
  end
end
# ---------------------------KONIEC SKRYPTU----------------------------------



A tu skrypt na AVI :http://www.rpgmakervx.net...showtopic=25171

Pozdrawiam.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 19:23
A nie lepiej zrobić na zdarzeniach?
Bo tak to gracz zobaczy, ale nie poklika :lol2:
Mówię Ci, lepiej jest na zdarzeniach. Co do skryptu.
Edytowanie go jest niezmiernie trudne ( poległem już raz xD )
Więc prośba do bardziej zaawansowanych.
 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 19:53
Finwe

Ale ja chcę taką opcję w menu.A co do zdarzeń,to ja jednak wolę na AVI.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 11:04
Trochę późno, ale dopiero teraz zauważyłam ten temat. To zmodyfikowany skrypt na ekran tytułowy.
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Nowy ekran tytułowy by Parasite
# Tłumaczenie i korekta by Ayene
#------------------------------------------------------------------------------
#  Skrypt zmienia wygląd ekranu tytułowego - poszczególne komendy są w postaci
#  obrazków, które się podświetlają.
#
#  Umieść skrypt nad Main. Konfiguracja poniżej.         
#==============================================================================

# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU -------------------------------
module PARA_TITLE_CUSTOM
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI -------------------------------   
  # Obrazkowy ekran tytułowy &#65288;true / false&#65289;
  IMG_MENU = true

#---Ekran obrazkowy - grafika komend---

  # Umieść obrazki w folderze Graphics/System
  #&#65288; Komenda [ "niepodświetlona" , "podświatlona" ] &#65289;

  # Nowa gra
  IMG_NEWGAME = ["newgame","newgame_active"]
  IMG_NEWGAME_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  # wzór na wyśrodkowanie komendy w poziomie: (544 - szerokość obrazka) / 2
  IMG_NEWGAME_Y = 200   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Kontynuacja
  IMG_CONTINUE = ["continue","continue_active"]
  IMG_CONTINUE_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_CONTINUE_Y = 240   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Autorzy
  IMG_CREDITS = ["credits","credits_active"]
  IMG_CREDITS_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_CREDITS_Y = 280   # Współrzędne pionowe (y)
 
  # Samouczek
  IMG_TUTORIAL = ["tutorial","tutorial_active"]
  IMG_TUTORIAL_X = 157   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_TUTORIAL_Y = 320   # Współrzędne pionowe (y)
 
  TUTORIAL_VIDEO = "Black"
  TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true
 
  # Koniec
  IMG_SHUTDOWN = ["shutdown","shutdown_active"]
  IMG_SHUTDOWN_X = 165   # Współrzędne poziome (x)
  IMG_SHUTDOWN_Y = 360   # Współrzędne pionowe (y)   
 
  # Sposób wyświetlania, gdy nie ma zapisu&#65288; 0 - podświetlenie / 1 - brak&#65289;
  LOAD_DISABLED_TYPE = 1
 
  # Nie ma kontynuuj (nie ma żadnego zapisu)
  IMG_CONTINUE_DISABLED = ["continue_disabled","continue_disabled_active"]
 
  # Sposób mieszania &#65288; 0 - normalny / 1 - dodawanie  / 2 - odejmowanie &#65289;
  BLEND_TYPE = 0

#&#8595;---Konfiguracja, gdy nie wybrano ekranu obrazkowego---
 
  # Ukrycie ramki w oknie komend &#65288; true / false &#65289;
  WINDOW_TRANS = false
  # Przezroczystość okna (0 ~ 255)
  WINDOW_OPACITY = 160

  # Szerokość okna
  WINDOW_WIDTH = 172
  # Położenie okna &#65288; 0:współrzędne / 1:lewo  / 2:środek / 3:prawo &#65289;
  WINDOW_ALIGN = 3
  # Położenie w poziomie (gdy wybrano 'współrzędne')
  WINDOW_POS_X = 0
  # Pionowe położenie okna &#65288; 0:współrzędne / 1:góra  / 2:środek / 3:dół &#65289;
  WINDOW_VALIGN = 0
  # Położenie w pionie (gdy wybrano 'współrzędne')
  WINDOW_POS_Y = 88
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI --------------------------------
end


# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^------------------
#==============================================================================
# &#9632; Scene_Title
#==============================================================================

class Scene_Title < Scene_Base
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Tworzenie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_command_window
    s1 = Vocab::new_game
    s2 = Vocab::continue
    s3 = "Autorzy"
    s4 = "Tutorial"
    s5 = Vocab::shutdown
    w = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_WIDTH
    @command_window = Window_Command.new(w, [s1, s2, s3, s4, s5])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = 238
    if @continue_enabled                   
      @command_window.index = 1             
    else                                   
      @command_window.draw_item(1, false)   
    end
    @command_window.openness = 0   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU     
      @command_window.opacity = 0
      @command_window.contents_opacity = 0
      create_img_command_window
    else
      change_window_visual
    end
    @command_window.open
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zmiana wyglądu okna
  #--------------------------------------------------------------------------
  def change_window_visual   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
      @command_window.opacity = 0
    else
      @command_window.back_opacity = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_OPACITY
    end   
    case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_ALIGN
      when 0
        @command_window.x = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_X
      when 1
        @command_window.x = 0
      when 2
        @command_window.x = ( 544 - @command_window.width ) / 2
      when 3
        @command_window.x = 544 - @command_window.width
    end
    case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_VALIGN
      when 0
        @command_window.y = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_Y
      when 1
        @command_window.y = 0
      when 2
        @command_window.y = ( 416 - @command_window.height ) / 2
      when 3
        @command_window.y = 416 - @command_window.height
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Tworzenie obrazkowych komend
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_img_command_window   
    sprite1 = Sprite.new
    sprite1.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_X
    sprite1.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_Y
    sprite1.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite2 = Sprite.new
    sprite2.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_X
    sprite2.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_Y
    sprite2.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite3 = Sprite.new
    sprite3.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_X
    sprite3.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_Y
    sprite3.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite4 = Sprite.new
    sprite4.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL_X
    sprite4.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL_Y
    sprite4.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
    sprite5 = Sprite.new
    sprite5.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_X
    sprite5.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_Y
    sprite5.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE   
    @command_sprites = [sprite1, sprite2, sprite3, sprite4, sprite5]   
    @command_bitmaps = [PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE,
    PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL,
    PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN]
    if @continue_enabled                   
      select_img_item(1)                   
    else                                   
      case PARA_TITLE_CUSTOM::LOAD_DISABLED_TYPE
        when 0
          @command_sprites[1].opacity = 100
        when 1
          @command_bitmaps[1] = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_DISABLED
      end
      select_img_item(0)                   
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Odświeżanie
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    super
    @command_window.update
    if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
      if Input.repeat?(Input::UP) or Input.repeat?(Input::DOWN)       
        select_img_item(@command_window.index)
      end
    end
    if Input.trigger?(Input::C)
      case @command_window.index
      when 0   
        command_new_game
      when 1   
        command_continue
      when 2
        Sound.play_decision
        $scene = Scene_Credits.new
      when 3
        Sound.play_decision
        bgm = RPG::BGM.last
        RPG::BGM.stop
        Video.fullscreen = PARA_TITLE_CUSTOM::TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN       
        Video.play(Cache.video(PARA_TITLE_CUSTOM::TUTORIAL_VIDEO))
        bgm.play       
      when 4   
        command_shutdown
      end
    end       
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Wybór komendy obrazkowej
  #--------------------------------------------------------------------------
  def select_img_item(index)
    case index
    when 0
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][1])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
      @command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
    when 1
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][1])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
      @command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
    when 2
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][1])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
      @command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
    when 3
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][1])
      @command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
    when 4
      @command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
      @command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
      @command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
      @command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
      @command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][1])
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zamknięcie
  #--------------------------------------------------------------------------
  def dispose_command_window
    @command_window.dispose
    if @command_sprites != nil
      @command_sprites[0].dispose
      @command_sprites[1].dispose
      @command_sprites[2].dispose
      @command_sprites[3].dispose
      @command_sprites[4].dispose
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Otwarcie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def open_command_window   
    if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
      @command_window.openness = 255
    end
    @command_window.open
    begin
      @command_window.update
      Graphics.update
    end until @command_window.openness == 255
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # Zamknięcie okna z komendami
  #--------------------------------------------------------------------------
  def close_command_window   
    if not(PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS)
      @command_window.close
      begin
        @command_window.update
        Graphics.update
      end until @command_window.openness == 0
    end
  end
end
# ---------------------------KONIEC SKRYPTU----------------------------------

________________________


 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 17:46
Thanks Ajen :-o

Gdzie się zmienia nazwę filmiku?
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 20:53
W linijkach:
Kod:
TUTORIAL_VIDEO = "Black"
TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true
________________________


 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012 18:33
Cytat:
TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true


A toto co robi?
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 14:01
Jeśli true, to film jest na fullscreen :-P
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene