Ogłoszenie
Administracja Forum
Zamknięty przez: Ayene Czw 19 Sty, 2012 18:15
Edycja skryptu
Autor
Wiadomość
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 18:53
Edycja skryptu
Witam,mam prośbę,a mianowicie...
Chcę skrypta!
Dokładniej.Ayene kiedyś zmodyfikowała mi skrypt menu obrazkowego Parasite'a,dokładniej dodała opcję "Autorzy".No i ja znowu chcę dodatkową opcję - "Samouczek".Kiliknięcie tej opcji spowoduje wyświetlenia filmu (skrypt na AVI).Tak wiec,przerobi kto ten menus?Nagrodą będzie miejsce w napisach końcowych i "Pomógł".
Tutaj skrypt Parasite'a z opcją "Autorzy":
Spoiler:
Kod: #==============================================================================
# Nowy ekran tytułowy by Parasite
# Tłumaczenie i korekta by Ayene
#------------------------------------------------------------------------------
# Skrypt zmienia wygląd ekranu tytułowego - poszczególne komendy są w postaci
# obrazków, które się podświetlają.
#
# Umieść skrypt nad Main. Konfiguracja poniżej.
#==============================================================================
# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU -------------------------------
module PARA_TITLE_CUSTOM
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI -------------------------------
# Obrazkowy ekran tytułowy (true / false)
IMG_MENU = true
#---Ekran obrazkowy - grafika komend---
# Umieść obrazki w folderze Graphics/System
#( Komenda [ "niepodświetlona" , "podświatlona" ] )
# Nowa gra
IMG_NEWGAME = ["newgame","newgame_active"]
IMG_NEWGAME_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
# wzór na wyśrodkowanie komendy w poziomie: (544 - szerokość obrazka) / 2
IMG_NEWGAME_Y = 180 # Współrzędne pionowe (y)
# Kontynuacja
IMG_CONTINUE = ["continue","continue_active"]
IMG_CONTINUE_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
IMG_CONTINUE_Y = 230 # Współrzędne pionowe (y)
# Autorzy
IMG_CREDITS = ["credits","credits_active"]
IMG_CREDITS_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
IMG_CREDITS_Y = 280 # Współrzędne pionowe (y)
# Koniec
IMG_SHUTDOWN = ["shutdown","shutdown_active"]
IMG_SHUTDOWN_X = 165 # Współrzędne poziome (x)
IMG_SHUTDOWN_Y = 330 # Współrzędne pionowe (y)
# Sposób wyświetlania, gdy nie ma zapisu( 0 - podświetlenie / 1 - brak)
LOAD_DISABLED_TYPE = 1
# Nie ma kontynuuj (nie ma żadnego zapisu)
IMG_CONTINUE_DISABLED = ["continue_disabled","continue_disabled_active"]
# Sposób mieszania ( 0 - normalny / 1 - dodawanie / 2 - odejmowanie )
BLEND_TYPE = 0
#↓---Konfiguracja, gdy nie wybrano ekranu obrazkowego---
# Ukrycie ramki w oknie komend ( true / false )
WINDOW_TRANS = false
# Przezroczystość okna (0 ~ 255)
WINDOW_OPACITY = 160
# Szerokość okna
WINDOW_WIDTH = 172
# Położenie okna ( 0:współrzędne / 1:lewo / 2:środek / 3:prawo )
WINDOW_ALIGN = 3
# Położenie w poziomie (gdy wybrano 'współrzędne')
WINDOW_POS_X = 0
# Pionowe położenie okna ( 0:współrzędne / 1:góra / 2:środek / 3:dół )
WINDOW_VALIGN = 0
# Położenie w pionie (gdy wybrano 'współrzędne')
WINDOW_POS_Y = 88
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI --------------------------------
end
# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^------------------
#==============================================================================
# ■ Scene_Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
#--------------------------------------------------------------------------
# Tworzenie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def create_command_window
s1 = Vocab::new_game
s2 = Vocab::continue
s3 = "Autorzy"
s4 = Vocab::shutdown
w = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_WIDTH
@command_window = Window_Command.new(w, [s1, s2, s3, s4])
@command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
@command_window.y = 288
if @continue_enabled
@command_window.index = 1
else
@command_window.draw_item(1, false)
end
@command_window.openness = 0
if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
@command_window.opacity = 0
@command_window.contents_opacity = 0
create_img_command_window
else
change_window_visual
end
@command_window.open
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zmiana wyglądu okna
#--------------------------------------------------------------------------
def change_window_visual
if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
@command_window.opacity = 0
else
@command_window.back_opacity = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_OPACITY
end
case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_ALIGN
when 0
@command_window.x = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_X
when 1
@command_window.x = 0
when 2
@command_window.x = ( 544 - @command_window.width ) / 2
when 3
@command_window.x = 544 - @command_window.width
end
case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_VALIGN
when 0
@command_window.y = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_Y
when 1
@command_window.y = 0
when 2
@command_window.y = ( 416 - @command_window.height ) / 2
when 3
@command_window.y = 416 - @command_window.height
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Tworzenie obrazkowych komend
#--------------------------------------------------------------------------
def create_img_command_window
sprite1 = Sprite.new
sprite1.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_X
sprite1.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_Y
sprite1.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite2 = Sprite.new
sprite2.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_X
sprite2.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_Y
sprite2.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite3 = Sprite.new
sprite3.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_X
sprite3.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_Y
sprite3.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite4 = Sprite.new
sprite4.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_X
sprite4.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_Y
sprite4.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
@command_sprites = [sprite1, sprite2, sprite3, sprite4]
@command_bitmaps = [PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN]
if @continue_enabled
select_img_item(1)
else
case PARA_TITLE_CUSTOM::LOAD_DISABLED_TYPE
when 0
@command_sprites[1].opacity = 100
when 1
@command_bitmaps[1] = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_DISABLED
end
select_img_item(0)
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Odświeżanie
#--------------------------------------------------------------------------
def update
super
@command_window.update
if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
if Input.repeat?(Input::UP) or Input.repeat?(Input::DOWN)
select_img_item(@command_window.index)
end
end
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
command_new_game
when 1
command_continue
when 2
Sound.play_decision
$scene = Scene_Credits.new
when 3
command_shutdown
end
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Wybór komendy obrazkowej
#--------------------------------------------------------------------------
def select_img_item(index)
case index
when 0
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][1])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
when 1
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][1])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
when 2
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][1])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
when 3
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][1])
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zamknięcie
#--------------------------------------------------------------------------
def dispose_command_window
@command_window.dispose
if @command_sprites != nil
@command_sprites[0].dispose
@command_sprites[1].dispose
@command_sprites[2].dispose
@command_sprites[3].dispose
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Otwarcie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def open_command_window
if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
@command_window.openness = 255
end
@command_window.open
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 255
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zamknięcie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def close_command_window
if not(PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS)
@command_window.close
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 0
end
end
end
# ---------------------------KONIEC SKRYPTU----------------------------------
A tu skrypt na AVI :http://www.rpgmakervx.net...showtopic=25171
Pozdrawiam.
________________________ Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!
Finwe
Preferowany:
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 322 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 19:23
A nie lepiej zrobić na zdarzeniach?
Bo tak to gracz zobaczy, ale nie poklika
Mówię Ci, lepiej jest na zdarzeniach. Co do skryptu.
Edytowanie go jest niezmiernie trudne ( poległem już raz xD )
Więc prośba do bardziej zaawansowanych.
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 19 Gru, 2011 19:53
Finwe
Ale ja chcę taką opcję w menu.A co do zdarzeń,to ja jednak wolę na AVI.
________________________ Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 11:04
Trochę późno, ale dopiero teraz zauważyłam ten temat. To zmodyfikowany skrypt na ekran tytułowy.
Spoiler:
Kod: #==============================================================================
# Nowy ekran tytułowy by Parasite
# Tłumaczenie i korekta by Ayene
#------------------------------------------------------------------------------
# Skrypt zmienia wygląd ekranu tytułowego - poszczególne komendy są w postaci
# obrazków, które się podświetlają.
#
# Umieść skrypt nad Main. Konfiguracja poniżej.
#==============================================================================
# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU -------------------------------
module PARA_TITLE_CUSTOM
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI -------------------------------
# Obrazkowy ekran tytułowy (true / false)
IMG_MENU = true
#---Ekran obrazkowy - grafika komend---
# Umieść obrazki w folderze Graphics/System
#( Komenda [ "niepodświetlona" , "podświatlona" ] )
# Nowa gra
IMG_NEWGAME = ["newgame","newgame_active"]
IMG_NEWGAME_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
# wzór na wyśrodkowanie komendy w poziomie: (544 - szerokość obrazka) / 2
IMG_NEWGAME_Y = 200 # Współrzędne pionowe (y)
# Kontynuacja
IMG_CONTINUE = ["continue","continue_active"]
IMG_CONTINUE_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
IMG_CONTINUE_Y = 240 # Współrzędne pionowe (y)
# Autorzy
IMG_CREDITS = ["credits","credits_active"]
IMG_CREDITS_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
IMG_CREDITS_Y = 280 # Współrzędne pionowe (y)
# Samouczek
IMG_TUTORIAL = ["tutorial","tutorial_active"]
IMG_TUTORIAL_X = 157 # Współrzędne poziome (x)
IMG_TUTORIAL_Y = 320 # Współrzędne pionowe (y)
TUTORIAL_VIDEO = "Black"
TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true
# Koniec
IMG_SHUTDOWN = ["shutdown","shutdown_active"]
IMG_SHUTDOWN_X = 165 # Współrzędne poziome (x)
IMG_SHUTDOWN_Y = 360 # Współrzędne pionowe (y)
# Sposób wyświetlania, gdy nie ma zapisu( 0 - podświetlenie / 1 - brak)
LOAD_DISABLED_TYPE = 1
# Nie ma kontynuuj (nie ma żadnego zapisu)
IMG_CONTINUE_DISABLED = ["continue_disabled","continue_disabled_active"]
# Sposób mieszania ( 0 - normalny / 1 - dodawanie / 2 - odejmowanie )
BLEND_TYPE = 0
#↓---Konfiguracja, gdy nie wybrano ekranu obrazkowego---
# Ukrycie ramki w oknie komend ( true / false )
WINDOW_TRANS = false
# Przezroczystość okna (0 ~ 255)
WINDOW_OPACITY = 160
# Szerokość okna
WINDOW_WIDTH = 172
# Położenie okna ( 0:współrzędne / 1:lewo / 2:środek / 3:prawo )
WINDOW_ALIGN = 3
# Położenie w poziomie (gdy wybrano 'współrzędne')
WINDOW_POS_X = 0
# Pionowe położenie okna ( 0:współrzędne / 1:góra / 2:środek / 3:dół )
WINDOW_VALIGN = 0
# Położenie w pionie (gdy wybrano 'współrzędne')
WINDOW_POS_Y = 88
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI --------------------------------
end
# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^------------------
#==============================================================================
# ■ Scene_Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
#--------------------------------------------------------------------------
# Tworzenie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def create_command_window
s1 = Vocab::new_game
s2 = Vocab::continue
s3 = "Autorzy"
s4 = "Tutorial"
s5 = Vocab::shutdown
w = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_WIDTH
@command_window = Window_Command.new(w, [s1, s2, s3, s4, s5])
@command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
@command_window.y = 238
if @continue_enabled
@command_window.index = 1
else
@command_window.draw_item(1, false)
end
@command_window.openness = 0
if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
@command_window.opacity = 0
@command_window.contents_opacity = 0
create_img_command_window
else
change_window_visual
end
@command_window.open
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zmiana wyglądu okna
#--------------------------------------------------------------------------
def change_window_visual
if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
@command_window.opacity = 0
else
@command_window.back_opacity = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_OPACITY
end
case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_ALIGN
when 0
@command_window.x = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_X
when 1
@command_window.x = 0
when 2
@command_window.x = ( 544 - @command_window.width ) / 2
when 3
@command_window.x = 544 - @command_window.width
end
case PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_VALIGN
when 0
@command_window.y = PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_POS_Y
when 1
@command_window.y = 0
when 2
@command_window.y = ( 416 - @command_window.height ) / 2
when 3
@command_window.y = 416 - @command_window.height
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Tworzenie obrazkowych komend
#--------------------------------------------------------------------------
def create_img_command_window
sprite1 = Sprite.new
sprite1.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_X
sprite1.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME_Y
sprite1.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite2 = Sprite.new
sprite2.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_X
sprite2.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_Y
sprite2.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite3 = Sprite.new
sprite3.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_X
sprite3.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS_Y
sprite3.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite4 = Sprite.new
sprite4.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL_X
sprite4.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL_Y
sprite4.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
sprite5 = Sprite.new
sprite5.x = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_X
sprite5.y = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN_Y
sprite5.blend_type = PARA_TITLE_CUSTOM::BLEND_TYPE
@command_sprites = [sprite1, sprite2, sprite3, sprite4, sprite5]
@command_bitmaps = [PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_NEWGAME, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE,
PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CREDITS, PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_TUTORIAL,
PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_SHUTDOWN]
if @continue_enabled
select_img_item(1)
else
case PARA_TITLE_CUSTOM::LOAD_DISABLED_TYPE
when 0
@command_sprites[1].opacity = 100
when 1
@command_bitmaps[1] = PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_CONTINUE_DISABLED
end
select_img_item(0)
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Odświeżanie
#--------------------------------------------------------------------------
def update
super
@command_window.update
if PARA_TITLE_CUSTOM::IMG_MENU
if Input.repeat?(Input::UP) or Input.repeat?(Input::DOWN)
select_img_item(@command_window.index)
end
end
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
command_new_game
when 1
command_continue
when 2
Sound.play_decision
$scene = Scene_Credits.new
when 3
Sound.play_decision
bgm = RPG::BGM.last
RPG::BGM.stop
Video.fullscreen = PARA_TITLE_CUSTOM::TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN
Video.play(Cache.video(PARA_TITLE_CUSTOM::TUTORIAL_VIDEO))
bgm.play
when 4
command_shutdown
end
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Wybór komendy obrazkowej
#--------------------------------------------------------------------------
def select_img_item(index)
case index
when 0
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][1])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
@command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
when 1
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][1])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
@command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
when 2
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][1])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
@command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
when 3
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][1])
@command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][0])
when 4
@command_sprites[0].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[0][0])
@command_sprites[1].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[1][0])
@command_sprites[2].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[2][0])
@command_sprites[3].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[3][0])
@command_sprites[4].bitmap = Cache.system(@command_bitmaps[4][1])
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zamknięcie
#--------------------------------------------------------------------------
def dispose_command_window
@command_window.dispose
if @command_sprites != nil
@command_sprites[0].dispose
@command_sprites[1].dispose
@command_sprites[2].dispose
@command_sprites[3].dispose
@command_sprites[4].dispose
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Otwarcie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def open_command_window
if PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS
@command_window.openness = 255
end
@command_window.open
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 255
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Zamknięcie okna z komendami
#--------------------------------------------------------------------------
def close_command_window
if not(PARA_TITLE_CUSTOM::WINDOW_TRANS)
@command_window.close
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 0
end
end
end
# ---------------------------KONIEC SKRYPTU----------------------------------
________________________
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 17:46
Thanks Ajen
Gdzie się zmienia nazwę filmiku?
________________________ Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 20:53
W linijkach:
Kod: TUTORIAL_VIDEO = "Black"
TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true
________________________
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012 18:33
Cytat: TUTORIAL_VIDEO_FULLSCREEN = true
A toto co robi?
________________________ Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 14:01
Jeśli true, to film jest na fullscreen
________________________ "Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku