[Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru |
Autor |
Wiadomość |
Preki
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:05
|
|
[Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru
|
Z ARCHIWUM TSUKURU
Jest to scenowy action-RPG opowiadający mniej więcej wydarzenia ze września 2009 roku, przede wszystkim "spamthirowe wojny", bombowce, i wiele innych akcji mających miejsce w tamtym czasie. W grze pojawi się większość najbardziej aktywnych postaci scenowych, jak tych i mniej aktywnych, momentami można natknąć się na bohaterów polskich gier RMowych. Gracz wciela się w rolę pewnej podróżniczki, która została zaatakowana przez nieznanych sprawców w lesie i uratowana przez dwóch scenowiczów mieszkających w mieście Eremia*. Jednak tym samym została wciągnięta w intrygi dziejące się w naszej krainie RPG Makera...
Prawie jak Green Levithan Dragon Quest, nie? ;)
FICZERY:
-dynamiczny ABS wymagający dużej zręczności
-minigry dla urozmaicenia rozgrywki
-prawdziwe postacie scenowe i nawiązania do polskich stron RM
-pięć różnych rodzajów przeciwników oraz aż dziesięciu bossów różniących się sposobem walki
TRAILER:
http://www.youtube.com/watch?v=XKbvr9zivpY
Trochę zdeaktualizowany, i niedopracowany, ale jest.
PS. W grze nie ująłem Ultimy, ponieważ gdy powstawał zarys fabularny gry, to nawet nie wiedziałem o jej istnieniu |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:40
|
|
|
Spoko, może lepiej że nie ma ultimy. Za dużo by było rzeczy do parodiowania Rozumiem, że fabułka powstała przed Spamthirowym Czołgiem. Nie wszystkie pewnie rzeczy będę dla nie zrozumiałe, ale i tak z przyjemnością zagram. Ten ABS to podobny jak w grze konkursowej dałeś? |
________________________
|
|
|
|
Preki
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:47
|
|
|
ABS jest dużo szybszy tutaj, wrogowie się odnawiają na mapach, gdyż wiele lokacji odwiedzamy wiele razy podczas gry. Według co niektórych (np. testera) gra ma okrutny poziom trudności . Wszyscy wrogowie poruszają się z tą samą prędkością co gracz. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:52
|
|
|
Jak będzie można zapisywać na każdym etapie gry, to gra będzie do przejścia. Patrząc na trailer, faktycznie niektóre sceny wydają się być ekstremalne. Fajna inicjatywa z grą scenową. Trzymam kciuki |
________________________
|
|
|
|
Preki
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 14:53
|
|
|
Cytat: | Jak będzie można zapisywać na każdym etapie gry, to gra będzie do przejścia. |
Poza walkami z bossami będzie można grę zapisać gdziekolwiek |
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 15:00
|
|
|
Ważne jest to, aby przy prawidłowym trafieniu, było ono zaliczane. W kocie nindży działo się różnie ^^ |
________________________
|
|
|
|
Preki
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 15:09
|
|
|
Tu właśnie tak jest, nad tym ABS więcej siedziałem. Ten w NINJA-CAT to była ultra-szybka prowizorka |
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 16:00
|
|
|
Będę w to grał panie. Mam trochę zastój z tsukuru to się dowiem trochę faktów dzięki tej grze buhuhhuhahah
Zrób bardziej extremalny trailer pokaż sporo bossów żeby to było dynamiczne jak trailer z alter aila genesis bo na razie wali trochę wioską ten trailer xd Chodzi o to, żeby więcej pokazywać i różnych akcji i bossów i skilli - zmień trailer wiele na tym zyskasz. Dodaj jakąś mocną kopiąca zadek muzykę. Najlepiej niech trwa z 2 do 2-30 max Półtora jak dla mnie OK |
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 16:30
|
|
|
Cytat: | bo na razie wali trochę wioską | Wydało się...
Cytat: | Dodaj jakąś mocną kopiąca zadek muzykę | Dobra, dobra, to nie moja sprawa ^@^
Trailer jest bardzo przemyślany i pokazuje to, co powinien. Muzyka w żaden sposób od niego nie odstrasza, więc wszystko jest tak, jak należy. |
________________________
|
|
|
|
Nhadala
Pomogła: 12 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 197 Skąd: Klam
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 00:37
|
|
|
A na koniec i tak dostaniesz opinię, że super gra, ale mi się nie podoba Albo, że jest za trudna na najłatwiejszym poziomie Mnie tam łapie, ale jak dostanę nowego kompa to pogram bo na linuksie nie ma szans. Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 16:02
|
|
|
JA LUBIĘ siekane rzeźnie na nesa. Rozpoznałem np: wybuchy z contry itp. rzeczy naprawdę super, że dodano klimat nesa. |
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 19:54
|
|
|
Kolejna niezła gierka Preka . ABS wygląda na dobry, ale czy będą jakie skill'e? |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 20:00
|
|
|
Nhadala napisał/a: | A na koniec i tak dostaniesz opinię, że super gra, ale mi się nie podoba Albo, że jest za trudna na najłatwiejszym poziomie Mnie tam łapie, ale jak dostanę nowego kompa to pogram bo na linuksie nie ma szans. Pozdrawiam. |
Jak to 2k3 (a tak mniemam że jest z racji tego że większość gier Prekiego jest pod tą wersję), to spokojnie pod Pingwinkiem odpalisz z pomocą Wine ;). MIDI też da się uzyskać, ale tu już zapraszam na PW bo nie chcę offtopa robić. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Preki
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 21:21
|
|
|
Cytat: | ale czy będą jakie skill'e? |
Będą, jako takie, ale będą.
Cytat: | to spokojnie pod Pingwinkiem odpalisz z pomocą Wine |
Nie użyłem Powermode, go ahead |
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 09:12
|
|
|
Zastanawiam się, czy w ogóle je zrobisz, bo ja napisałem ABS do RPG Makera XP w RGSS. Pisałem skrypt TYLKO jeden raz i w obu częściach "Miasteczko Nowoczesne 4" nie tylko działa przez cała grę, ale jeszcze można go włączać i wyłączać. Natomiast w starszym nie masz takiej możliwości, więc moim zdaniem, jeśli masz już dość męczenia się z ABSem, to zawsze możesz zrobić w fazówce. |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
|