Krótki opis:
Skrypt umożliwia ustawienie ikon dla poszczególnych poleceń w oknach, np. w menu lub ekranie tytułowym. Może nie być kompatybilny ze skryptami, które wprowadzają własne okna poleceń.
Autor:
Autor: Ayene [yurika@o2.pl]
Kompatybilność:
RPG Maker XP
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
#===================================================================
# Ikony w Oknie Poleceń [XP] / Command Window Icons [XP]
# Autor: Ayene [yurika@o2.pl]
# www.ultimateam.pl
#===================================================================
# Opis:
# Skrypt umożliwia ustawienie ikon dla poszczególnych poleceń w oknach, np.
# w menu lub ekranie tytułowym. Może nie być kompatybilny ze skryptami, które
# wprowadzają własne okna poleceń.
#
# Instrukcja:
# Wklej skrypt nad Main. Konfiguracja poniżej.
#===================================================================
module Ayene
#==============================================================================
# ** Window_Selectable
#==============================================================================
class Window_Selectable < Window_Base
include Ayene
#--------------------------------------------------------------------------
# * Draw Command Icon
# rect : command rect
# text : command text
#--------------------------------------------------------------------------
def draw_command_icon(rect, text)
bitmap = RPG::Cache.icon(ICON_COMMANDS[text])
self.contents.blt(rect.x, 4 + rect.y, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
bitmap.dispose
end
end
#==============================================================================
# ** Window_Command
#==============================================================================
class Window_Command < Window_Selectable
#--------------------------------------------------------------------------
# * Draw Item
# index : item number
# color : text color
#--------------------------------------------------------------------------
def draw_item(index, color)
text = @commands[index]
self.contents.font.color = color
rect = Rect.new(2, 32 * index, self.contents.width - 8, 32)
if ICON_COMMANDS.include?(text)
draw_command_icon(rect, text)
rect.x += 26
end
self.contents.fill_rect(rect, Color.new(0, 0, 0, 0))
self.contents.draw_text(rect, text)
end
end
#==============================================================================
# ** Window_ShopCommand
#==============================================================================
class Window_ShopCommand < Window_Selectable
#--------------------------------------------------------------------------
# * Draw Item
# index : item number
#--------------------------------------------------------------------------
def draw_item(index)
text = @commands[index]
rect = Rect.new(2 + index * 160, 0, 128, 32)
if ICON_COMMANDS.include?(text)
draw_command_icon(rect, text)
rect.x += 26
end
self.contents.draw_text(rect, text)
end
end
Screeny:
Spoiler:
Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum