HBS |
Autor |
Wiadomość |
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:37
|
|
HBS
|
Krótki opis:
Polecam Ten BS!jest to Fajowy Skrypt na Grę Taktyczną
Autor:
rotimikid
Kompatybilność:
RPG Maker XP
Skrypt:
Screeny:
Demo:
materiały znajdziesz w Demie. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:47
|
|
|
Przetestowałem w skrócie.
Może i skrypt fajny, ale zawiera bardzo poważny błąd, można atakować swoich. Ogólnie jak dla mnie kiepsko wygląda. |
________________________
|
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:49
|
|
|
Wiem że można atakować swoich,to też mi się nie podoba spróbuje usunąć tą możliwość ale nie wiem,może Ayene coś na to poradzi. |
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 11:10
|
|
|
W "Scene_Battle" są oryginalnie linijki odpowiadające za atakowanie:
tylko wrogów (broń, atak wymierzony we wrogów, przedmioty bezpośrednio psujące krew wrogom)
tylko sojuszników (atak leczący, przedmioty ratujące swoich)
tylko znokautowanych sojuszników (atak lub przedmiot przywracający zdolność do walki)
tylko użytkownika (każdy atak i przedmiot działający tylko na tego, kto go używa)
Jeśli skasowałeś te linijki, to znajdź je w oryginalnym kodzie i wklej je z niego. |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 11:40
|
|
|
Mateusz SSJ8, Ja cię... ,To nie jest kod który wkleja się zamiast "Scene_Battle" zjeżdżaj do swojego Domu-Marsa |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 12:38
|
|
|
CMS Master, swój ,,dom-marsa" zachowaj dla siebie. Nie interesuje nas to, co masz w szafie.
Mateusz dobrze mówi, chodzi mu oto, że z scene_battle skopiować do bsa... Co prawda trzeba wiedzieć jak i gdzie, ale jak się nie znasz i nie rozumiesz co inni napisali, to daruj sobie takowe posty. |
________________________
|
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 18:51
|
|
|
Sorry,nie zrozumiałem dokładnie. |
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 11:00
|
|
|
A jaki skrypt odpowiada w twoim wypadku za ekran walki, CMS Master? |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 16:43
|
|
|
Wiesz ja używam ten HBS,wg. mnie jest doskonały(nie licząc tej wady;( ):) |
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 14:08
|
|
|
Autor skryptu go udostępnił, to powinien go dopracować. Ayene nie zrobi tego za ciebie. A twoje "zjeżdżaj do swojego Domu-Marsa" (właściwie już samo "zjeżdżaj") pod moim adresem potwierdza upadek Polskiej Sceny RPG Makera.
Cytat: | MENE MENE TEKEL UPHARSIN | . Oto, jak Polska Scena RPG Makera upadła. |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 14:36
|
|
|
Można spróbować tego:
Fragment (około 2275~2786)
Kod: | if Input.trigger?(Input::C)
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
@active_battler.current_action.target_index = @enemy_arrow.index2
end_enemy_select2
if @skill_window != nil
end_skill_select2
end
if @item_window != nil
end_item_select2
end
end |
zamienić na:
Kod: | if Input.trigger?(Input::C)
if $game_temp.actor_hex.include?(@enemy_arrow.index2) and
(@active_battler.current_action.kind == 0 or
(@skill_window != nil && (@skill.scope == 1 or @skill.scope == 2)) or
(@item_window != nil && (@item.scope == 1 or @item.scope == 2)))
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
else
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
@active_battler.current_action.target_index = @enemy_arrow.index2
end_enemy_select2
if @skill_window != nil
end_skill_select2
end
if @item_window != nil
end_item_select2
end
end
end |
Zalecane dokładne testy. |
________________________
|
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 16:02
|
|
|
Dzięki Ayene,wkurzało mnie ta możliwość ataku na swoją drużynę. |
|
|
|
|