Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
HBS
Autor Wiadomość
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
  Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:37
HBS
Krótki opis:
Polecam Ten BS!jest to Fajowy Skrypt na Grę Taktyczną

Autor:
rotimikid

Kompatybilność:
RPG Maker XP

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
Brak-Patrz-Demo


Screeny:
Spoiler:



Demo:


materiały znajdziesz w Demie.
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:47
Przetestowałem w skrócie.
Może i skrypt fajny, ale zawiera bardzo poważny błąd, można atakować swoich. Ogólnie jak dla mnie kiepsko wygląda.
________________________

 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012 18:49
Wiem że można atakować swoich,to też mi się nie podoba spróbuje usunąć tą możliwość ale nie wiem,może Ayene coś na to poradzi.
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 11:10
W "Scene_Battle" są oryginalnie linijki odpowiadające za atakowanie:
tylko wrogów (broń, atak wymierzony we wrogów, przedmioty bezpośrednio psujące krew wrogom)
tylko sojuszników (atak leczący, przedmioty ratujące swoich)
tylko znokautowanych sojuszników (atak lub przedmiot przywracający zdolność do walki)
tylko użytkownika (każdy atak i przedmiot działający tylko na tego, kto go używa)
Jeśli skasowałeś te linijki, to znajdź je w oryginalnym kodzie i wklej je z niego.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 11:40
Mateusz SSJ8, Ja cię... :kable: ,To nie jest kod który wkleja się zamiast "Scene_Battle" zjeżdżaj do swojego Domu-Marsa
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 12:38
CMS Master, swój ,,dom-marsa" zachowaj dla siebie. Nie interesuje nas to, co masz w szafie.
Mateusz dobrze mówi, chodzi mu oto, że z scene_battle skopiować do bsa... Co prawda trzeba wiedzieć jak i gdzie, ale jak się nie znasz i nie rozumiesz co inni napisali, to daruj sobie takowe posty.
________________________

 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 18:51
Sorry,nie zrozumiałem dokładnie.
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 11:00
A jaki skrypt odpowiada w twoim wypadku za ekran walki, CMS Master?
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 16:43
Wiesz ja używam ten HBS,wg. mnie jest doskonały(nie licząc tej wady;( ;-( ):)
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 14:08
Autor skryptu go udostępnił, to powinien go dopracować. Ayene nie zrobi tego za ciebie. A twoje "zjeżdżaj do swojego Domu-Marsa" (właściwie już samo "zjeżdżaj") pod moim adresem potwierdza upadek Polskiej Sceny RPG Makera.

Cytat:
MENE MENE TEKEL UPHARSIN
. Oto, jak Polska Scena RPG Makera upadła.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 14:36
Można spróbować tego:
Fragment (około 2275~2786)
Kod:
if Input.trigger?(Input::C)     
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)
        @active_battler.current_action.target_index = @enemy_arrow.index2         
        end_enemy_select2
        if @skill_window != nil
          end_skill_select2
        end
        if @item_window != nil
          end_item_select2
        end       
    end

zamienić na:
Kod:
if Input.trigger?(Input::C)     
      if $game_temp.actor_hex.include?(@enemy_arrow.index2) and     
        (@active_battler.current_action.kind == 0 or
        (@skill_window != nil && (@skill.scope == 1 or @skill.scope == 2)) or
        (@item_window != nil && (@item.scope == 1 or @item.scope == 2)))
        $game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
      else     
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)
        @active_battler.current_action.target_index = @enemy_arrow.index2         
        end_enemy_select2
        if @skill_window != nil
          end_skill_select2
        end
        if @item_window != nil
          end_item_select2
        end   
      end     
    end

Zalecane dokładne testy.
________________________


 
 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 16:02
Dzięki Ayene,wkurzało mnie ta możliwość ataku na swoją drużynę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene