Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 25 Sty, 2012 21:51
Kolor Przedmiotów [VXAce]
~ Kolor Przedmiotów [VXAce] ~
Krótki opis:
Skrypt zmienia kolor nazwy przedmiotu, dzięki czemu możemy stworzyć przedmioty unikalne, legendarne itp.
Autor:
Leongon
Tłumaczenie:
Shadow
Kompatybilność:
RPG Maker VX Ace
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
module IQC_Configs
################################################################################
# Basic Item Quality Colors of Awesome VX v1.1 #
################################################################################
# Author: Leongon #
# Licence: Free for commercial and non-commercial proyects, just credit. #
################################################################################
################################################################################
# Instrukcje # #
################ #
# #
# Ustawianie jakości przedmiotu. --------------------------------------------- #
# #
# Umieść to w notatce w broni,pancerzu,przedmiocie bądź umiejętności: #
# <IQC jakość> #
# PRZYKŁAD: #
# <IQC epic> #
# #
#"jakość" oznacza jakiej jakości jest przedmiot rzadki, epicki czy uber. #
# #
# Przypisywanie jakości Przedmiotom ---------------------------------------- #
# #
# Poniżej w Obszarze Konfiguracji, znajdziesz liste kolorów od 0 do 31. #
# Wprowadź nazwę pomiędzy "" aby stworzyć nowy rodzaj jakości #
# # #
# #
################################################################################
#Obszar konfiguracji #
######################
#
IQC_quality = # Nie ruszaj tej lini.
{ # Nie ruszaj tej lini.
0 => "", #
1 => "", #
2 => "", #
3 => "", #
4 => "", #
5 => "", #
6 => "", #
7 => "", #
8 => "poor", #
9 => "rare", #
10 => "", #
11 => "", #
12 => "", #
13 => "", #
14 => "", #
15 => "", #
16 => "", #
17 => "", #
18 => "", #
19 => "", #
20 => "legendary", #
21 => "", #
22 => "", #
23 => "", #
24 => "uncommon", #
25 => "", #
26 => "", #
27 => "", #
28 => "", #
29 => "", #
30 => "epic", #
31 => "" #
} # Nie ruszaj tej lini.
#
######################
#Koniec konfiguracji #
######################
end
#------------------------------------------------------------------------------
# Nie edytuj kodu poniżej chyba że wiesz co robisz!
#------------------------------------------------------------------------------
module LNR
def get_single_for(note_field,tag_name)
lines = note_field.split("\n")
for line in lines
if line[0,1].eql?("<")
line2=line.split(/[<> ]/)
if line2[1].eql?(tag_name)
return line2[2]
end
end
end
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Window_Base < Window
include LNR
include IQC_Configs
def draw_item_name(item, x, y, enabled = true, width = 172)
return unless item
draw_icon(item.icon_index, x, y, enabled)
if item.note.include?("<IQC ")
quality = get_single_for(item.note,"IQC")
color = text_color(IQC_quality.index(quality).to_i)
else
color = normal_color
end
change_color(color, enabled)
draw_text(x + 24, y, width, line_height, item.name)
end
end
Screeny:
Spoiler:
Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
Wysłany: Pią 27 Sty, 2012 09:10
Skrypt może i przydatny, ale nie jest wystarczający do robienia zestawów. W "Miasteczko Nowoczesne 6" rozwiązania z tego nie zostaną jeszcze przeze mnie użyte, ale zestawy się już pojawią. Kiedyś tutaj dam skrypt na zestaw.
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum