Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kolor Przedmiotów [VXAce]
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 25 Sty, 2012 21:51
Kolor Przedmiotów [VXAce]
~ Kolor Przedmiotów [VXAce] ~


Krótki opis:
Skrypt zmienia kolor nazwy przedmiotu, dzięki czemu możemy stworzyć przedmioty unikalne, legendarne itp.

Autor:
Leongon

Tłumaczenie:
Shadow

Kompatybilność:
RPG Maker VX Ace

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
module IQC_Configs
################################################################################
#                  Basic Item Quality Colors of Awesome VX v1.1                #
################################################################################
# Author: Leongon                                                              #
# Licence: Free for commercial and non-commercial proyects, just credit.       #           
################################################################################

################################################################################
# Instrukcje #                                                                 #
################                                                               #
#                                                                              #
# Ustawianie jakości przedmiotu. --------------------------------------------- #
#                                                                              #
# Umieść to w notatce w broni,pancerzu,przedmiocie bądź umiejętności:          #
# <IQC jakość>                                                                 #
#  PRZYKŁAD:                                                                   #
# <IQC epic>                                                                   #
#                                                                              #
#"jakość" oznacza jakiej jakości jest przedmiot rzadki, epicki czy uber.       #
#                                                                              #
# Przypisywanie jakości Przedmiotom   ---------------------------------------- #
#                                                                              #
# Poniżej w Obszarze Konfiguracji, znajdziesz liste kolorów od 0 do 31.        #
# Wprowadź nazwę pomiędzy "" aby stworzyć nowy rodzaj jakości                  #
#                                                                              #                                                   #
#                                                                              #
################################################################################
#Obszar konfiguracji #
######################
                     #
  IQC_quality =      # Nie ruszaj tej lini.
  {                  # Nie ruszaj tej lini.
  0 => "",           #
  1 => "",           #
  2 => "",           #
  3 => "",           #
  4 => "",           #
  5 => "",           #
  6 => "",           #
  7 => "",           #
  8 => "poor",       #
  9 => "rare",       #
  10 => "",          #
  11 => "",          #
  12 => "",          #
  13 => "",          #
  14 => "",          #
  15 => "",          #
  16 => "",          #
  17 => "",          #
  18 => "",          #
  19 => "",          #
  20 => "legendary", #
  21 => "",          #
  22 => "",          #
  23 => "",          #
  24 => "uncommon",  #
  25 => "",          #
  26 => "",          #
  27 => "",          #
  28 => "",          #
  29 => "",          #
  30 => "epic",      #
  31 => ""           #
  }                  # Nie ruszaj tej lini.
                     #
######################
#Koniec konfiguracji #
######################
end

#------------------------------------------------------------------------------
# Nie edytuj kodu poniżej chyba że wiesz co robisz!                           
#------------------------------------------------------------------------------
module LNR
  def get_single_for(note_field,tag_name)
    lines = note_field.split("\n")
    for line in lines
      if line[0,1].eql?("<")
        line2=line.split(/[<> ]/)
        if line2[1].eql?(tag_name)
          return line2[2]
        end
      end
    end
  end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Window_Base < Window
  include LNR
  include IQC_Configs 
  def draw_item_name(item, x, y, enabled = true, width = 172)
    return unless item
    draw_icon(item.icon_index, x, y, enabled)
    if item.note.include?("<IQC ")
      quality = get_single_for(item.note,"IQC")
      color = text_color(IQC_quality.index(quality).to_i)
    else
      color = normal_color
    end
    change_color(color, enabled)
    draw_text(x + 24, y, width, line_height, item.name)
  end 
end


Screeny:
Spoiler:



Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
________________________


 
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 27 Sty, 2012 09:10
Skrypt może i przydatny, ale nie jest wystarczający do robienia zestawów. W "Miasteczko Nowoczesne 6" rozwiązania z tego nie zostaną jeszcze przeze mnie użyte, ale zestawy się już pojawią. Kiedyś tutaj dam skrypt na zestaw.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Pią 27 Sty, 2012 16:52
@up: Twoją wypowiedź da się skwitować tylko tak: :kable:
Dobrze że wrzuciłaś skrypt, bo ta wersja z zamianą fragmentu mi nie działała.
________________________



 
 
Reloaded 




Preferowany:
RPG Maker 2000

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Czw 08 Mar, 2012 14:59
Skrypt się przyda :)

P.S. Czy możesz odbanowac IP 95.5*.150.242? (drodzy pseudo-hackerzy, telnet mam wyłączony :lol2: )
________________________
Darmowe domeny
Spoiler:


 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 09:44
Użyję!Dzięki,szukałem takiego.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene