Przesunięty przez: Seivoth Sob 02 Cze, 2012 10:45 |
System RPG XP - Wymiar X (Oficjalna Zapowiedź) |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012 00:27
|
|
|
Jakie wy macie magiczne skrypty ! Śliczne menu, po prostu piękne. No i dobrze, że jest ta karcianka, chętnie zarobiłbym trochę złota grając w nią. Niestety jestem idiotą i nie mam pojęcia jakie są zasady. :3
Jedyną rzeczą która wydaje mi się dziwną jest to że trzeba kliknąć SHIFT żeby zagrać. :S |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012 11:56
|
|
|
Klika się SHIFT podchodząc do osoby, z którą chce się grać, bo przecież ona normalnie może prowadzić z graczem rozmowę po wciśnięciu przy niej Enter. Dlatego, gdy masz ochotę na karciankę, to przy przeciwniku wciskasz Shift i wyświetla się wiadomość z wyborem Tak/Nie. Z kolei jeśli nie stoisz przy żadnym przeciwniku i wciśniesz Shift, to wyświetla Tobie dodatkowe menu wyboru kart.
Zasady gry są proste. Każda karta ma statystyki, wypisane w jej górnym lewym rogu. Jak widać jest ich cztery i każda odwzorowuje kierunek "bicia" karty obok. Podobnie jak w wojnie. Wyższa karta wygrywa.
Gdy postawisz kartę, która u góry ma statystykę 1, a nad nią przeciwnik ustawi kartę, która na dole ma 2, to wówczas naszą kartę odwróci (zakoloruje na kolor żółty) i tym samym zdobędzie punkt. Gdy teraz my przystawimy obok jakiejś dowolnej "jego" karty naszą o wyższej statystyce, to "jego" zakoloruje na niebiesko i my otrzymamy punkt.
Dodatkowo, aby nie było to zbyt monotonne, wprowadziliśmy, że część kart ma przyporządkowane żywioły, które mogą reagować z niektórymi polami na planszy. Jeśli postawimy ognistą kartę na polu ognia, to ona zdobędzie plusy do swoich wszystkich statystyk (podrosną o jeden punkt). Z kolei jeśli na tym samym polu postawimy kartę liściastą, to ona uzyska minusy, bo akurat ten żywioł jest wrażliwy na ogień.
Reguł jest jeszcze kilka, część jest zaprezentowana na filmiku. Nie będę ich wymieniać, by nie psuć ewentualnej niespodzianki. Jest jednak rzecz, której filmik nie ukazuje. Po wygranej walce nie pokazuje okna, co dostajemy po wygraniu, co tracimy po przegraniu. Przecież jakieś ryzyko musi być. Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
Fate
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 4 Skąd: Gorzo jest wporzo
|
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 19:32
|
|
|
Ayene rulz nie mam pojęcia co więcej napisać ta, to ma do wszystkiego talent |
|
|
|
Cairax
Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 14
|
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2012 10:16
|
|
|
Co z ta grą?? Nie mogę się doczekać !!!
Wiem ze caly tag team prowadzi teraz wiele projektow na raz !!
ale SYSTEM 2 czyli WYMIAR X to juz naprawe stary temat ciagle czekam na swojego CRAAVa ktory jest przedstawiony jako postac. Bo jak pewnie wiecie gra opiera sie na prawdziwych postaciach z systemu gry fabularnej podobnej do warhammera.
A oto prawdziwy Craav krasnolud (jednooki) ktoremu zrobilem rysunek oczywiscie dostal za to odpowiednia liczbe PD. Jest uzbrojony po uszy z ciekawszych ruchomości aktualnie posiada widoczny z tyłu dwureczny topór magiczny ze smoczymi zdobieniami a także magiczny nagolennik. Ma specjaną umiejetnosc (udzwig-specjal) zeby mogl nosic cala zbroje a takze wypchany po brzegi plecak a czasami do tego potrafi uniesc jeszcze cos specjalnego jak kolezanke z misji itp. Craav pakowal glownie w siłe statystyki nie sa jednak imponujace bo i poziom narazie niski, do tego ma w ogole szczescie ze jeszcze zyje Mistrz Gry nieraz okazal sie miłosierny oczywiscie nie tylko dla niego ale sadze ze postac ta ma swoj niepowtarzalny charakter i moze dlatego...
[ Komentarz dodany przez: Avara: Czw 06 Wrz, 2012 13:22 ]
Cairax, edytuj posty! |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 03 Lut, 2013 19:53
|
|
|
Nowe screeny na dowód, że gra powstaje:
Liczę na komentarze |
________________________
|
|
|
|
Helseth
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 63
|
Wysłany: Pon 04 Lut, 2013 11:21
|
|
|
Mam dwa pytanka odnośnie Twoich ss
- Czy skrypt na komponenty i takie fajne ulepszanie przedmiotów jest gdzieś dostępny?
(2 i 3 ss)
- I z ciekawości co to za czcionka jest? :P |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 19 Kwi, 2013 22:20
|
|
|
Nie, te skrypty nie są dostępne, były tworzone na potrzeby gry. Czcionka to TechnicznaPomoc.
Edit:
Tak sobie myślę, czy warto wydawać demo? Jeśli tak, to jak długie według Was powinno być? |
________________________
|
|
|
|
Behemoth
Preferowany:
Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 23 Skąd: z książki
|
Wysłany: Sob 20 Kwi, 2013 21:06
|
|
|
Ayene, oni Cię olali więc zrób to samo Ja z niecierpliwością czekam na choćby demo. Jeśli jednak zdecydujesz się wydać pełną grę, to max 2h! Plizzzz! |
|
|
|
maniek9
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 7
|
Wysłany: Sob 20 Kwi, 2013 21:23
|
|
|
Behemoth napisał/a: | Ayene, oni Cię olali więc zrób to samo Ja z niecierpliwością czekam na choćby demo. Jeśli jednak zdecydujesz się wydać pełną grę, to max 2h! Plizzzz! |
Tak dobrze zapowiadający się tytuł fabularny z systemem taktycznym NA 2 GODZINY ? XD
Nikt nie mówi, że jeśli gra jest przewidziana na 2 godziny to tragedia i coś złego, ale wiadomo, że raczej każdy kto ogarnia temat ucieszy się z dłuższej gry, ale nawet jeśli wyjdzie coś tak dobrego jak jest tu zapowiadane choć na 2 godziny to i tak będzie to jakiś przebłysk i 2 godziny dooobrego grańska. Przecież te screeny/postaci są kozackie. |
|
|
|
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Nie 21 Kwi, 2013 19:08
|
|
|
Demo musi mieć 15h i dużo krwi, lubimy krew!
Do mośków wyżej - Wymiar X będzie rozległą grą, dlatego Ayene chce ją rozdzielić, względnie wydać demo, bo jeszcze na pełniaka sobie poczekamy. Podejrzewam, że będzie to najdłuższa gra od TagTeamu.
Wydawanie dema to indywidualna kwestia twórcy. Według mnie -jeśli już ma być demo to techniczne na max.30min grania, żeby każdy zapoznał się z czym to się je. |
________________________ http://www.goniecrm.cba.pl http://www.rvstudio.cba.pl |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 21 Kwi, 2013 21:25
|
|
|
Tak, to prawda. Wymiar X będzie rozległą grą, co czasami bywa przytłaczające Ile jeszcze pracy. No nic, majówkę już zaklepałam na tworzenie. Demka jednak nie wydam. Później nikt by nie zagrał w pełniaka Dzięki za opnie. Dobrze że są jeszcze 'motywatorzy'. |
________________________
|
|
|
|
|