Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 05 Maj, 2012 20:31
Potrzebne materiały
Autor Wiadomość
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 21:46
Potrzebne materiały
Siemka. Wiem, że zamieszczam tyle tematów, ale chciałem teraz prosić o skrypt. Proszę go nie usuwać, ponieważ tutaj będę zamieszczał wszystkie prośby o materiały do gry. Nie będę wtedy zamieszczał na forum tylu tematów.


Co do skryptu. Proszę o skrypt, który robi coś takiego, że broń "żyje". Coś, jak w Fable III tylko, że lvl broni wzrasta wraz z lvl postaci. jeżeli jest taki skrypt to proszę o pomoc i umieszczenie go tutaj, a jeżeli nie ma to, jak by ktoś mógł to również poproszę o napisanie go i umieszczenie tutaj. Oczywiście dam pomógł.
________________________



 
 
kamokeg 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 43
Skąd: Włocławek
Wysłany: Nie 04 Mar, 2012 15:17
Można to łatwo zrobić ale to wymaga dużo broni i przełączników
________________________
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 15:39
Tak wiem, ale chodzi mi właśnie o skrypt. Nie mam na razie czasu się bawić w przełączniki i bronie, a chciałem mieć, jak najszybciej coś zrobione w grze. Proszę jeszcze raz o pomoc głównie do skrypterów i do Ayene :)
________________________



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 07 Mar, 2012 00:03
Nie masz czasu bawić się 'w przełączniki', a ktoś ma za Ciebie 'odwalać' skrypt? No to już jest szczyt wszystkiego. A skrypterzy na robienie czegoś za Ciebie, abyś poszedł na skróty to czas mają? Opracowanie i napisanie skryptu to nie jest pięć minut roboty... Następnym razem zastanów się, o co 'prosisz', bo to co napisałeś, było wyjątkowo głupie.
________________________


 
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Sro 07 Mar, 2012 17:59
Jeśli kogoś uraziłem to sorry. Próbowałem coś z tymi przełącznikami, ale mi nie wychodzi? Czy mógłby ktoś mi pomóc i podpowiedzieć, jak to mam zrobić? Wiem, że potrzebuję wiele broni, ale nie wiem, jak zrobić np. że lvl broni rośnie po "iluś tam" expa. A czy dało by się jakoś zrobić, aby broń zdobywała exp? Tak samo, jak dany bohater?
________________________



 
 
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Czw 08 Mar, 2012 15:08
Można to zrobic na różne sposoby:
oto jeden z nich
Wchodzisz w skrypty
Game_Actor
Linia 525
Klikasz Enter
Wklejasz:

$game_temp.common_event_id = n #Za n wstaw numer Typowego Zdarzenia

Następnie wchodzisz do bazy:
Typowe Zdarzenia
Przechodzi do zdarzenia o numerze który wcześniej wpisałeś
A następnie dodajesz komendy:

Im więcej lvl tym więcej komend
Oczywiście do każdego LVL musisz zrobić osobną broń.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene