Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 22 Mar, 2012 22:25
Walka
Autor Wiadomość
matitus09 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 53
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012 10:50
Walka
Cześć!
Chciałem was poprosić o przerobienie pewnego skryptu z RPG Maker Vx na RPG Maker Vx Ace.

Oto on:
Kod:
# ========================================================
#                       ~ Avatary podczas walki ~
#                       Data publikacji: 27.09.2009
#                   Autor: GameBaker [gamebaker.com]           
# ========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

# Skrypt pozwala na wyświetlanie avatarów podczas walki.

# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GameBaker
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI --------------------------------- 

BStatusFaceBar = true
BStatusFaceBarMod = 0

# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end

# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_BattleStatus < Window_Selectable
def gamebaker_drawactorface(i)
actor = $game_party.members[i]
bitmap = Cache.face(actor.face_name)
rect = Rect.new(actor.face_index % 4 * 96,
actor.face_index / 4 * 96, 96, 96)
if self.active
self.contents.blt(i * 96, 0, bitmap, rect, 128)
else
self.contents.blt(i * 96, 0, bitmap, rect, @index == i ? 255 : 128)
end
bitmap.dispose
end

def item_rect(i)
return Rect.new(96 * i, 0, 96, 96) if self.active
return Rect.new(-1,-1,1,1)
end

def refresh
@old_index == @index
self.contents.clear
@item_max = $game_party.members.size
@column_max = @item_max
mod = 96 - (GameBaker::BStatusFaceBarMod * 2)
if GameBaker::BStatusFaceBar
bitmap = Bitmap.new(mod,42)
bitmap.fill_rect(0, 0, mod, 42, Color.new(0,0,0))

for i in 0...@item_max
gamebaker_drawactorface(i)
self.contents.blt(i * 96 + GameBaker::BStatusFaceBarMod,
58, bitmap, Rect.new(0,0,mod,42), 100)
end
bitmap.dispose
else
for i in 0...@item_max
gamebaker_drawactorface(i)
end
end
for i in 0...@item_max
draw_item(i)
end
end

alias_method :gamebaker_statusfaces_index, :index=
def index=(num)
gamebaker_statusfaces_index(num)
refresh if @old_index != @index
end

alias_method :gamebaker_statusfaces_active, :active=
def active=(num)
gamebaker_statusfaces_active(num)
refresh
end

def draw_item(index)
self.contents.font.color = normal_color
actor = $game_party.members[index]
draw_actor_state(actor, index * 96 + 12, 32, 72)
draw_actor_hp(actor, index * 96 + 10, 56, 76)
draw_actor_mp(actor, index * 96 + 10, 74, 76)
end
end

# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------


Link do tematu skryptu:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=1995
________________________
Moja strona:
http://rm-xp.manifo.com/
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 14 Mar, 2012 21:16
Sprawdź to:
Spoiler:

Kod:
class Window_BattleStatus < Window_Selectable
  def item_rect(index)
    rect = Rect.new
    rect.width = contents.width / $game_party.max_battle_members
    rect.height = contents.height
    rect.x = index * rect.width
    rect.y = 0
    return rect
  end
 
  def draw_face(face_name, face_index, dx, dy, enabled = true)
    bitmap = Cache.face(face_name)
    fx = [(96 - item_rect(0).width + 1) / 2, 0].max
    fy = face_index / 4 * 96 + 2
    fw = [item_rect(0).width - 4, 92].min
    rect = Rect.new(fx, fy, fw, 92)
    rect = Rect.new(face_index % 4 * 96 + fx, fy, fw, 92)
    contents.blt(dx, dy, bitmap, rect, enabled ? 255 : translucent_alpha)
    bitmap.dispose
  end
 
  def draw_item(index)
    return if index.nil?
    clear_item(index)   
    actor = $game_party.battle_members[index]
    rect = item_rect(index)
    return if actor.nil?
    draw_actor_face(actor, rect.x+2, rect.y+2, actor.alive?)
    draw_actor_name(actor, rect.x, rect.y, rect.width-8)
    draw_actor_icons(actor, rect.x, line_height*1, rect.width)
    draw_actor_hp(actor, rect.x+2, line_height*2+11, rect.width-4)
    dw = rect.width/2-2
    draw_actor_tp(actor, rect.x+2, line_height*3+3, dw)
    dw = rect.width - rect.width/2 - 2
    draw_actor_mp(actor, rect.x+rect.width/2, line_height*3+3, dw)
  end 
end

________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene