Mam takie pytanie, czy da się zrobić, żeby po wejść do menu(tam gdzie jest ekwipunek, plecak ect.) było widać battlera lub avatar.
Wiem, że to trochę głupie pytanie, bo na pewno jest to gdzieś to w forum i na pewno da rade, ale nie mogłem znaleźć mimo wszystko.
Z góry dziękuję.
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:26
Wklej to nad Main:
Spoiler:
Kod:
class Window_MenuStatus < Window_Selectable
#--------------------------------------------------------------------------
# * Object Initialization
#--------------------------------------------------------------------------
def draw_actor_avatar(actor, x, y)
bitmap = RPG::Cache.picture("Face_#{actor.id}")
src_rect = Rect.new(0, 0, bitmap.width, bitmap.height)
self.contents.blt(x, y, bitmap, src_rect)
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Refresh
#--------------------------------------------------------------------------
def refresh
self.contents.clear
@item_max = $game_party.actors.size
for i in 0...$game_party.actors.size
x = 0
y = i * 116
actor = $game_party.actors[i]
draw_actor_avatar(actor, x, y)
x = 105
draw_actor_name(actor, x, y)
draw_actor_class(actor, x + 144, y)
draw_actor_level(actor, x, y + 32)
draw_actor_state(actor, x + 90, y + 32)
draw_actor_exp(actor, x, y + 64)
draw_actor_hp(actor, x + 197, y + 32)
draw_actor_sp(actor, x + 197, y + 64)
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum