Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 13 Kwi, 2012 20:51
Battlers lub avatar w menu
Autor Wiadomość
XarXs 



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Pon 09 Kwi, 2012 23:20
Battlers lub avatar w menu
Mam takie pytanie, czy da się zrobić, żeby po wejść do menu(tam gdzie jest ekwipunek, plecak ect.) było widać battlera lub avatar.
Wiem, że to trochę głupie pytanie, bo na pewno jest to gdzieś to w forum i na pewno da rade, ale nie mogłem znaleźć mimo wszystko.
Z góry dziękuję.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 17:19
Ma wyświetlać awatar zamiast charactersa?
________________________


 
 
 
XarXs 



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 17:59
tak jest
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:26
Wklej to nad Main:
Spoiler:

Kod:
class Window_MenuStatus < Window_Selectable
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Object Initialization
  #--------------------------------------------------------------------------
  def draw_actor_avatar(actor, x, y)
    bitmap = RPG::Cache.picture("Face_#{actor.id}")
    src_rect = Rect.new(0, 0, bitmap.width, bitmap.height)
    self.contents.blt(x, y, bitmap, src_rect)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Refresh
  #--------------------------------------------------------------------------
  def refresh
    self.contents.clear
    @item_max = $game_party.actors.size
    for i in 0...$game_party.actors.size     
      x = 0
      y = i * 116
      actor = $game_party.actors[i]
      draw_actor_avatar(actor, x, y)
      x = 105
      draw_actor_name(actor, x, y)
      draw_actor_class(actor, x + 144, y)
      draw_actor_level(actor, x, y + 32)
      draw_actor_state(actor, x + 90, y + 32)
      draw_actor_exp(actor, x, y + 64)
      draw_actor_hp(actor, x + 197, y + 32)
      draw_actor_sp(actor, x + 197, y + 64)
    end
  end
end

________________________


 
 
 
XarXs 



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Pią 13 Kwi, 2012 20:23
Wielkie dzięki. Jak zwykle można na ciebie polegać :przytul:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene