Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale to wszystko przecież da się bez problemu zrobić za pomocą zwyczajnych zmiennych...?
Dajesz+1 za każde użycie owego przedmiotu a gdy wartość (czyt. zmienna) wyniesie więcej lub będzie równa po prostu zabierasz przedmiot następnie zerujesz zmienną dla przedmiotu i po sprawie....
Wprawdzie dawno nie zagłębiłem się w temat zmiennych (zazwyczaj zostawiam tego typu rzeczy pod koniec) lecz jeśli się nie mylę wszystko powinno być tak jak powiedziałem...
Skrypt traktowałbym raczej jako ostateczność by za bardzo nie zwiększać wymagań (większość skryptów Ruby zazwyczaj powoduje obciążenie "płynności" projektu przez co automatycznie słabszy sprzęt zaczyna "mulić" go) pomijając już interakcję z innymi skryptami która może później okazać się kłopotliwa, ale jak mówiłem - co ja tam wiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum