Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 16 Cze, 2012 21:32
Pora dnia automatyka
Autor Wiadomość
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Pią 15 Cze, 2012 21:09
Pora dnia automatyka
Witam jak zrobić by pora dnia się zmieniała automatycznie bo mam skrypt na "noce i dnie" ale jak zrobić by to chodziło automatycznie....


Dziekuje za pomoc :3
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 00:04
Ten skrypt napewno chodzi automatycznie... przynajmniej domyślam się że tak jest bo nie podałeś skryptu
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 08:37
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2128 tu jest skrypt
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 10:26
Przeczytaj instrukcję w skrypcie przecież jest napisane...

# METODA PRZEJŚCIA DNIA W NOC
# 0. Upływ czasu 1.W zależności od liczby kroków 2.Czas realny
METHOD = 1

Jeśli chcesz żeby był czas realny w METHOD = 1 zmień na = 2
________________________

 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 18:26
Ale mi chodzi o to żeby mi ktoś wytłumaczył jaśniej bo nie ogarniam XD
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 18:34
przejdz do linijki w skrypcie gdzie napisane jest:
METHOD = 1

i liczbę 1 zmień na zero pisane liczbą czyli: 0
wtedy czas w grze będzie upływał wraz z czasem grania,
gdybyś zostawił 1 to czas zmienia się wraz z ilością przechodzonych kroków w grze.
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 21:20
A będzie to działało na każdej mapie ?
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012 21:32
Gats, do cholery, przecież sam możesz sprawdzić :!: Rozumiem, że mogłeś nie wiedzieć, jak konfigurować skrypt, ale pytanie o to, czy będzie działać, to już szczyt lenistwa. Sprawdzenie zajmie Tobie mniej czasu, niż pisanie kolejnych postów w tym temacie. Ale w razie jakbyś upierał się przy swoim, temat zamykam.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene