Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: SaE Sob 15 Wrz, 2012 19:26 |
Prośba o edycję skryptu |
Autor |
Wiadomość |
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 19:40
|
|
Prośba o edycję skryptu
|
Witam. Najpierw przedstawię swój problem.
W mojej grze, Pokemon Uvopia Version, Pokemony to Makerowscy Bohaterowie. Nie używam starter kita i nie zamierzam tego zmieniać.
I otóż my możemy walczyć 4 pokemonami na raz, a przeciwnik dwoma. Sprawia to że walki są zbyt łatwe. Nie chciałbym jednak ograniczać możliwości posiadania przez nas pokemonów do dwóch, tylko chciałbym wprowadzić możliwość, na początku walki i po tym, jak przeciwnik wystawi nowe pokemony[Potwory] wykluczenia ( NA CZAS WALKI) dwóch bohaterów z drużyny, a po tym jak przeciwnik zmieni swoje potwory [Pokemony] możliwości zmiany tych dwóch wystawionych do walki, z pośród 4 które są w drużynie.
Znalazłem pewien interesujący skrypt:
http://forum.chaos-projec...opic,310.0.html
Uznałem, że mógłby mi on pomóc ten problem rozwiązać. Jednak jako że nie jest on specjalnie pod niego napisany, trzeba go zmodyfikować i tutaj moja prośba.
Co chciałbym:
- żeby była możliwość otwarcia skryptu w trakcie walki( w sensie nie że do menu walki dodaje ten skrypt, tylko że w zdarzeniach walki ustawiam zdarzenie script: cośtam i mi się to otwiera).
- żeby po użyciu skryptu ( tej zmiany bohaterów), gra powracała normalnie do walki.
- żeby po walce skład naszej drużyny wracał do normalności (To znaczy 4 bohaterowie i ci, którzy byli w składzie przed walką).
Z góry dziękuję za pomoc. Wiem, że wiele wymagam, ale chcę za pomocą zdarzeń i skryptów choć częściowo pokonać to, że nie korzystam ze starter kita, a sam w skryptach praktycznie w ogóle nie umiem grzebać. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 07:20
|
|
|
Rozumiem, że problem jest nieaktualny. Przynajmniej kiedyś tak napisałeś.
Problem z modyfikacją polegałby na tym, że wybór postaci musiałby się opierać na oknach, nie scenie. Dlatego dużo przy tym pracy, przy czym skrypt byłby pewnie niekompatybilny z wprowadzonymi już pewnie przez Ciebie modyfikacjami Scene_Battle. |
________________________
|
|
|
|
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 08:03
|
|
|
Taj, Ten problem jest nieaktualny. Natomiast co do problemu, z systemem pływania, przetestuję co mi przesłałaś.:) |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|