Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 15 Wrz, 2012 19:35
Komórki
Autor Wiadomość
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 14:07
Komórki
Czy istnieje możliwość zwiększenia ilości komórek przy tworzeniu animacji?(standardowy max to 16)
Przy okazji... by nie robić większej ilości tematów:Dodałem ostatnio pewien plik SE do projektu, przy animacji słychać go wyraźniej niż inne dźwięki(ok 5x głośniej od np. blow1)lecz w trakcie walki tego dźwięku jakby nie ma- co może być przyczyną?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 20:41
Piszesz bardzo ogólnikowo. O którą "ilość komórek" Tobie chodzi? Przy tworzeniu animacji w bazie danych w zakładce Animations?
Co do SE o jakiej animacji piszesz? Czy w walce używasz tej samej? Możliwe, że w pierwszym przypadku odtwarzasz SE przez zdarzenie i przy wyborze zaznaczasz głośność 100, a w animacji, której używasz podczas walki (bo umiejętności wykorzystują animacje) masz tę głośność zmniejszoną. Używasz jakiegoś skryptu na zmianę głośności muzyki i efektów?
________________________


 
 
 
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 20:54
Yhym- fakt- piszę o battle animations- tyczy się to 1 i 2 drugiego pytania
Co do SE- jest to plik mp3- głos pewnej osoby :używałem nawet programu by zwiększyć głośność tego SE- i przy teście animacji, to właśnie SE było 5x głośniejsze od innych SE- w czasie walki słychać go nawet nie było ,gdy podczas drugiej próby zrobiłem i użyłem drugą umiejętność mającą wyłączyć BGM chwilę przed użyciem umiejętności,z animacją zawierającą to
właśnie SE...- odtwarzać SE przez zdarzenie? chodzi ci o typowe zdarzenie podczas tworzenia animacji?

Jeszcze raz wracam do pytania 2:podczas tworzenia battle animation- mamy klatki i komórki, wybieramy grafike1 i grafike 2- na jednej klatce możemy nałozyć max 16 komórek- czyli np 16 slashów/iców itd- chodzi mi o to, czy nie ma sposobu zwiększenia ilości tych komórek- gdyż potrzebuję tego do tworzenia zjawiskowych.. hmm skilli.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 21:08
Odpowiadając na drugie pytanie. Nie jest to możliwe, przynajmniej nie znam takiego sposobu. Wymagałoby to crackowania programu.

Co do pierwszego pytania, raczej się nie rozumiemy. Jeśli nie używasz skryptów na zmniejszenie głośności dźwięków podczas gry (zazwyczaj mają tę funkcję skrypty na opcje gry), to nie jest możliwe, że SE jest raz głośniejsze raz cichsze skoro ustawiasz mu w animacjach określoną głośność.
________________________


 
 
 
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Sro 08 Sie, 2012 21:10
Chyba jestem źle rozumiany... zrobię zdjęcie i na nim spróbuję wytłumaczyć mój problem.


http://imageshack.us/phot.../tataattaa.png/

SE dodane- działa tylko podczas próby animacji, podczas walki nie działa

Mam jeszcze jedno- ostatnie pytanie,czy w standardowym vx'ie bez użycia skryptów(a jeśli z to już sobie poszukam) da się zrobić zdarzenie, gdzie po uruchomieniu przełącznika(w trakcie gry)- zmieniła by się mapa- w sensie 1 kwadrat wody zostałby zastąpiony np 1 kwadratem (tile) lodu- jest to możliwe?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 09:28
Jeżeli ma to być autotile to nie da rady bez skryptów. Ale jeżeli ma to być zwykły klocek 32na32 to wystarczy wrzucić ten tile na inny, np. E, tamten ustawić jako grafika zdarzenia i po zmianie przełącznika zmienić grafikę tego zdarzenia na grafikę z Tile E. Rozwiązanie to jest skuteczne tylko pod wcześniej wymienionym warunkiem (że to nie autotile), no i gdy klocków tych nie jest za dużo, gdyż ustawienie zdarzeń dla większości mapy mijałoby się z celem.

Co do SE. Ile bit rate'ów ma ten SE?
________________________


 
 
 
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 14:48
Dzięki wielkie :-D Se-bitrate-128 kbps
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 17:32
Pewnie mp3 jest uszkodzone. A inny dźwięk zamiast tego działa?
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene