Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Łączenie skryptów
Autor Wiadomość
Stasiu96 



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: Pią 31 Sie, 2012 17:28
Łączenie skryptów
Czy mógłby mi ktoś spróbować poprawić te skrypty żeby sie nie gryzły?
http://yanflychannel.word...s/party-system/
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9833
Bo ten na walkę przestaje działaś przy członkach drużyny powyżej 4, nie ważne czy jest ten drugi skrypt czy nie.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 01 Wrz, 2012 15:12
W skrypcie walki znajdź fragment:
Kod:
def create_battlers
    @bitmap = Array.new(4) { Sprite_Battler.new(@viewport1) }
    @cw = []
    @ch = []
    @pattern = []
    @index = []
  for actor in $game_party.members
    draw_battler(actor.character_name, actor.character_index, 100 + actor.index*110, actor.index)
  end
end

zamień go na:
Kod:
def create_battlers
    data = $game_party.battle_members
    @bitmap = Array.new(data.size) { Sprite_Battler.new(@viewport1) }
    @cw = []
    @ch = []
    @pattern = []
    @index = []
    @w = 544 / data.size - data.size * 7
    for actor in data
      draw_battler(actor.character_name, actor.character_index, 100 + actor.index * @w, actor.index)
    end
  end

następnie znajdź:
Kod:
@distance_in_x = @bitmap[y].x - (100 + $game_party.members[y].index*110)

zamień na:
Kod:
@distance_in_x = @bitmap[y].x - (100 + $game_party.members[y].index*@w)
________________________


 
 
 
Stasiu96 



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: Sob 01 Wrz, 2012 22:13
Dzięki Ayene, ale jest jeszcze kilka problemów, po pierwsze ucieczka wywołuje błąd skryptu, po drugie przy większej liczbie bohaterów, np 10 są strasznie zbici jeden na drugim w lewym rogu, a środek i prawa strona są puste, nie było by możliwiśći rozlokowania ich równomiernie?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 08:50
To znajdź jeszcze dwa razy:
Kod:
for y in 0...$game_party.members.size

i zamień na:
Kod:
for y in 0...$game_party.battle_members.size

następnie znajdź:
Kod:
@w = 544 / data.size - data.size * 7

i zamień na:
Kod:
@w = (344 - 12 * 2 + 48) / data.size
________________________


 
 
 
Stasiu96 



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 11:01
Pozamieniałem, pierwsze oba razy, drugie raz, ale ucieczka dalej nie działa. Choć postaci są już rozlokowane odpowiednio.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 16:45
A jaki wyskakuje komunikat przy błędzie?
________________________


 
 
 
Stasiu96 



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 21:28
Script 'BattleManeger' line 218: ArgumentError occurred. invalid value for Integer(): "Maciej"
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 04 Wrz, 2012 09:30
Co to za wartość zmiennej "Maciej"? Najlepiej wrzuć swój projekt na www.mediafire.com i wyślij mi na PW. Inaczej ciężko będzie dojść do tego, co powoduje błąd.
________________________


 
 
 
Stasiu96 



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 19
Wysłany: Wto 04 Wrz, 2012 19:44
Maciej to imię jednego z bohaterów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene