Zamknięty przez: SaE Sob 15 Wrz, 2012 19:43 |
Walka w czasie rzeczywistym a turowa |
Autor |
Wiadomość |
GrimDeath
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 1
|
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 03:17
|
|
Walka w czasie rzeczywistym a turowa
|
Witam. Mam pytanie, a mianowicie czy istnieje skrypt, który umożliwiłby graczowi wybór między tymi systemami walki na początku gry? Z góry dziękuję |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 08:13
|
|
|
Nie ma skryptu na to, o czym piszesz. Taka opcja nie ma większego sensu. Przy walce w czasie rzeczywistym trzeba przecież ustawiać zdarzenia, których przy turowej walce nie masz. Jeśli uważasz, że Twoja gra nie powstanie bez tego udziwnienia, to stwórz po dwie mapy z każdej. Na jeden ustaw zdarzenia do walki rzeczywistej, na drugiej skonfiguruj losowość walk turowych. Na początku gry daj wybór tekstowy i zapytaj gracza, który chce system i w zależności, który wybierze, to na taką mapę go skieruj. Niemniej, lepiej by było przyjrzeć się, który z systemów jest popularniejszy i ograniczyć się do jednego. |
________________________
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 10:36
|
|
|
Jest jeszcze jedna dziwna opcja... możesz stworzyć przeciwnika, ustawić mu zdarzenia walki w czasie rzeczywistym + zdarzenie rozpoczynające walkę turową
Dziwnie to będzie wyglądało, ale chyba zadziała. Albo będziesz się z nim bił w walce rzeczywistej, albo podejdziesz i naciśniesz Enter (czy spację) i przeniesie cię do walki turowej
Moim zdaniem taki wybór nie miał by sensu, ale jeśli chcesz go dodać to proszę... |
|
|
|
|