Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Nazwy zdarzeń na mapie [XP]
Autor Wiadomość
MatixEvol 




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: Imionek
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 09:23
Ja mam inny problem z tym skryptem wszystko działa ładnie ale tylko na pozór bo kiedy zdarzenie które jest mało ruchliwe i nazywa się Gnoll Sklepikarz zniknie mi z pola widzenia dokładniej ja pójdę gdzieś dalej to przy samym boku ekranu zostaje kawałek ostatniej litery czyli "z" co dziwne tak się dzieje kiedy oddalam się horyzontalnie w prawa strone od tego zdarzenia kiedy wrócę na miejsce gdzie stoi ten Gnoll napis wraca błyskawicznie nad jego głowę ale to nie koniec bo zrobiłem taki zdarzeniowy battle system w czasie rzeczywistym i kiedy wróg jest pokonany zdarzenie jest przenoszone w róg mapy a następnie usuwane problem w tym że napis zostaje i "przykleja" się do ekranu w miejscu w którym przeciwnik spędzał swoje ostatnie sekundy życia tak jest do puki nie włączymy menu lub coś w tym stylu... ale się rozpisałem :-) mam nadzieję że będzie sie komuś chciało to przeczytać ;-)
 
 
wito35 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 82
Skąd: K.Szen-Lon
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 17:59
Sebastian M. nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ale wyskakuje mi coś takie go:

http://img580.imageshack.us/i/kurcze.png/
________________________
Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 13:07
wklej wszystko jako 1 skrypt jeden pod drugim. :-) może wtedy zadziała. :-)
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 23:04
Sebastian M co do nazwy nad postacią to nie działa może jakieś demko.. :-D
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 14:40
Spoiler:




Ayene help
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 20 Sie, 2010 16:15
To błąd u Ciebie... co to za Window_okno masz?
________________________


 
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Sob 21 Sie, 2010 09:57
Nie wiem
________________________

 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sob 21 Sie, 2010 10:09
sniper07 - ściągnij angielską wersję, albo upewnij się że masz DOBRĄ polską wersję, bo ten błąd jest praktycznie znikąd i na pewno nie jest winą skryptu. :kable:
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 16:19
Mi nie wchodzi . Ja mam polaka może temu .?
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 16:31
Możliwe że temu.
 
 
 
dawidxdf 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 3
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011 22:52
Czeliosss napisał/a:
Bardzo możliwe, że to przez polską wersję, ale nie będe płacił 270 zł za jakiś tam program.


Wiem co jest tego powodem na starcie nie może być przełącznika[ON] auto...

jak ja tak zrobiłem to też tak miałem
 
 
YamahaPL 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 5
Wysłany: Wto 27 Mar, 2012 17:41
Skrypt Nazwy Zdarzen
Skrypt Świetny! A jeśli o polskiego Mejkera to lepiej sobie zhakować angielską wersje i nie będzie trialu :)


:faja:
________________________
YamahaPL - Fuck the tree:D
 
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Sro 28 Mar, 2012 19:41
Można też ściągnąć rgss102e.dll, zmienić jej nazwę na "rgss100j.dll" i wrzucić do projektu.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene