Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pominięcie strony tytułowej w XP-ku
Autor Wiadomość
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 20:53
u mnie nie działa;/
mimo wersji 1.2
włączam grę na autorunie wywołuje skrypt ale nic się nie pokazuje;s
film podpisany scene1 no ale nic się nie dzieje;( help!
edit:
rozumiem to działa tylko jako scena przed titlem? , a da się jak już włączę grę?
edit: okej już wiem jak zrobić by działało po włączeniu gry , tylko niestety działa twój filmik...narazie nie potrzebuje pomocy, dam znać , dzięki za pomoc.
 
 
Burit0 



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 1
Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010 23:24
a mi smiga wszystko jak nalezy i przed ekrany t. i muzyczka ale mam problem mianowice jak zablokowac wyłaczenie tego intro ? wystarczy ze nacisne enter i odrazu menu g. gry :( moze ktos pomoze ?

z gory thx :)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010 07:21
Znajdź w skrypcie i usuń:
Kod:
# If SPACEBAR is pressed, go to to title screen
     if Input.trigger?(Input::C)
         $scene = Scene_Title.new
     end
________________________


 
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Sro 02 Lut, 2011 19:54
Mi działa ale mam pytanie czy można do intra wstawić muzyczke
________________________
Siemka
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 07 Lut, 2011 12:05
przeczytaj dokładnie cały temat a sie dowiesz ;)
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 10:48
Witam, mam pytanie - czy da się zrobić tak, aby zamiast tych obrazków nas teleportowało do mapy, tam coś będzie się działo, a potem do title'a?
________________________


 
 
 
R.I.P. 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 12:07
Oczywiście na polskiej wersji nie działa? :-(
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 15:34
Eleanor, można użyć tego:
Spoiler:

Kod:
class Scene_Splash
  def main
    if $BTEST
      battle_test
      return
    end
    $data_actors        = load_data("Data/Actors.rxdata")
    $data_classes       = load_data("Data/Classes.rxdata")
    $data_skills        = load_data("Data/Skills.rxdata")
    $data_items         = load_data("Data/Items.rxdata")
    $data_weapons       = load_data("Data/Weapons.rxdata")
    $data_armors        = load_data("Data/Armors.rxdata")
    $data_enemies       = load_data("Data/Enemies.rxdata")
    $data_troops        = load_data("Data/Troops.rxdata")
    $data_states        = load_data("Data/States.rxdata")
    $data_animations    = load_data("Data/Animations.rxdata")
    $data_tilesets      = load_data("Data/Tilesets.rxdata")
    $data_common_events = load_data("Data/CommonEvents.rxdata")
    $data_system        = load_data("Data/System.rxdata")
    $game_system = Game_System.new
    command_new_game
    Graphics.transition
    loop do
      Graphics.update
      Input.update     
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
  end
  def command_new_game
    $game_system.se_play($data_system.decision_se)
    Audio.bgm_stop
    Graphics.frame_count = 0
    $game_temp          = Game_Temp.new
    $game_system        = Game_System.new
    $game_switches      = Game_Switches.new
    $game_variables     = Game_Variables.new
    $game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
    $game_screen        = Game_Screen.new
    $game_actors        = Game_Actors.new
    $game_party         = Game_Party.new
    $game_troop         = Game_Troop.new
    $game_map           = Game_Map.new
    $game_player        = Game_Player.new
    $game_party.setup_starting_members
    $game_map.setup($data_system.start_map_id)
    $game_player.moveto($data_system.start_x, $data_system.start_y)
    $game_player.refresh
    $game_map.autoplay
    $game_map.update
    $scene = Scene_Map.new
  end 
  def battle_test
    $data_actors        = load_data("Data/BT_Actors.rxdata")
    $data_classes       = load_data("Data/BT_Classes.rxdata")
    $data_skills        = load_data("Data/BT_Skills.rxdata")
    $data_items         = load_data("Data/BT_Items.rxdata")
    $data_weapons       = load_data("Data/BT_Weapons.rxdata")
    $data_armors        = load_data("Data/BT_Armors.rxdata")
    $data_enemies       = load_data("Data/BT_Enemies.rxdata")
    $data_troops        = load_data("Data/BT_Troops.rxdata")
    $data_states        = load_data("Data/BT_States.rxdata")
    $data_animations    = load_data("Data/BT_Animations.rxdata")
    $data_tilesets      = load_data("Data/BT_Tilesets.rxdata")
    $data_common_events = load_data("Data/BT_CommonEvents.rxdata")
    $data_system        = load_data("Data/BT_System.rxdata")
    Graphics.frame_count = 0
    $game_temp          = Game_Temp.new
    $game_system        = Game_System.new
    $game_switches      = Game_Switches.new
    $game_variables     = Game_Variables.new
    $game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
    $game_screen        = Game_Screen.new
    $game_actors        = Game_Actors.new
    $game_party         = Game_Party.new
    $game_troop         = Game_Troop.new
    $game_map           = Game_Map.new
    $game_player        = Game_Player.new
    $game_party.setup_battle_test_members
    $game_temp.battle_troop_id = $data_system.test_troop_id
    $game_temp.battle_can_escape = true
    $game_map.battleback_name = $data_system.battleback_name
    $game_system.se_play($data_system.battle_start_se)
    $game_system.bgm_play($game_system.battle_bgm)
    $scene = Scene_Battle.new
  end
end


Oczywiście trzeba zamienić w 'Main' linijkę:
Kod:
$scene = Scene_Title.new

na:
Kod:
$scene = Scene_Splash.new

a na mapie po odegraniu scenki uruchomić polecenie 'Return to title screen' :->
________________________


 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 21:12
Dzięki :) Jeszcze jedno: jak mogę zmienić mapę przed titlem, tzn. jak daję nową grę to nie jest to, co przed titlem, tylko coś innego?
________________________


 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011 22:32
Kod:
$game_map.setup($data_system.start_map_id)
$game_player.moveto($data_system.start_x, $data_system.start_y)

To jest fragment, który odpowiada za umiejscowienie drużyny na mapie, po wciśnięciu nowej gry. Wystarczy, że edytujesz argumenty, np.
Kod:
$game_map.setup(ID)
$game_player.moveto(X, Y)

gdzie ID to Id mapy, a X i Y to współrzędne na tejże mapie.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene