Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Ikona złotej monety w Menu
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 17 Lip, 2009 11:07
Ikona złotej monety w Menu
~ Ikona złotej monety w Menu ~

Krótki opis
Skrypt dodaje monetę w menu przy liczbie złota (patrz screenshot)

Autor skryptu
MikauSchekzen

Tłumaczenie i przeróbki
Ayene [yurika@o2.pl]

Kompatybilność
Tylko VX

Skrypt

Spoiler:

Kod:
# ==========================================================
#                      ~ Ikona złotej monety w Menu ~
#                       Data publikacji: 17.07.2009
#                          Autor: MikauSchekzen
#               Tłumaczenie i poprawki: Ayene [yurika@o2.pl]
#          Zapraszam na stronę Ultima Forum - http://www.ultimateam.pl
# ==========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ==========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GoldIcon
 
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI ---------------------------------
# poniższa liczba przyporządkowana jest ikonce złota w standardowym pakiecie
# ikonek.
    GoldIconIndex       = 205
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end

# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_Base < Window 
  alias customgoldicon draw_currency_value
  alias added_gold_icon draw_currency_value 
  def draw_currency_value(value, x, y, width)   
    customgoldicon(value , x , y , width)
    draw_icon(GoldIcon::GoldIconIndex , x , y)
  end
end
# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------



Demo
niepotrzebne

Screenshot


Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.

Piszcie w razie problemów.

icon_gold.txt
Pobierz Plik ściągnięto 330 raz(y) 1,48 KB

________________________


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009 09:58
Kurde dobra robota z tym tłumaczeniem skryptów, długo szukałem podobnej stronki mam nadzieję że skryptów przybędzie....duuużo :)
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009 10:01
Przybędzie i to wkrótce :-)
________________________


 
 
 
Ulvran 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 15
Skąd: Otwock
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 19:11
Ja mam swoją własną ikonkę golda i tu nasuwa się pytanie, co zrobić, by podmienić obrazek?
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 06 Lip, 2010 06:40
Podmień skrypt na poniższy:
Spoiler:

Kod:
# ==========================================================
# ~ Ikona złotej monety w Menu ~
# Data publikacji: 17.07.2009
# Autor: MikauSchekzen
# Korekta: Ayene [yurika@o2.pl]
# Zapraszam na stronę Ultima Forum - http://www.ultimateam.pl
# ==========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ==========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GoldIcon
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI ---------------------------------
# poniższa nazwa ikony w folderze Graphics/Pictures
    GoldIconName       = "Gold"
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end

# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_Base < Window
  alias customgoldicon draw_currency_value
  alias added_gold_icon draw_currency_value
  def draw_currency_value(value, x, y, width)   
    customgoldicon(value , x , y , width)   
    bitmap = Cache.picture(GoldIcon::GoldIconName)
    w = bitmap.width
    h = bitmap.height
    self.contents.blt(x, y, bitmap, Rect.new(0, 0, w, h))
    bitmap.dispose
  end
end
# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------


W folderze Graphics/Pictures umieść obrazek z ikoną i nazwij ją Gold.
________________________


 
 
 
Ulvran 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 15
Skąd: Otwock
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 10:06
Dziękuję bardzo :)
 
 
 
Bohun 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 16
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 12:09
A co jeżeli chce, aby ikona monety była animowana??

Zrobiłem coś takiego.

Mam też takie, tylko od razu animowane w wersji gif.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 17:23
Musiałbyś zastosować zupełnie inny skrypt. Spróbuj ten:
Spoiler:

Kod:
# Animacja ikony złota w Menu
# by Ayene
# www.ultimateam.pl

module Ayene
  GOLD_PICTURE = "gold"
end

class Window_Gold < Window_Base
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 160, WLH + 32)
    @frame = 0   
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    cx = contents.text_size(Vocab::gold).width
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(4, 0, 120-cx-2, WLH, $game_party.gold, 2)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(4, 0, 120, WLH, Vocab::gold, 2)
    bitmap = Cache.picture(Ayene::GOLD_PICTURE)   
    src_rect = Rect.new(bitmap.width / 8 * @frame, 0, bitmap.width / 8, bitmap.height)
    self.contents.blt(0, 0, bitmap, src_rect)
    bitmap.dispose     
  end
  def update
    super       
    if Graphics.frame_count % 10 == 0
      @frame == 7 ? @frame = 0 : @frame += 1
      refresh
    end
  end
end



W folderze Graphics/Pictures umieść powyższy obrazek i nazwij go "gold".
________________________


 
 
 
Bohun 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 16
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 18:31
Wielkie dzięki:D
 
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 18:19
Czy mógłby ktoś dać jeszcze raz tą animowaną monetę?Bardzo proszę.
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 18:41
Cytat:
Czy mógłby ktoś dać jeszcze raz tą animowaną monetę?Bardzo proszę.

przykładam się do pytanka :mrgreen:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 10:42
Jaką animowaną monetę? http://www.ultimateam.pl/...p?p=42196#42196
________________________


 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011 19:20
nie Ayene, nam chodziło o gifa monety :mrgreen:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011 20:52
________________________


 
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011 18:31
Dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene