Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Skrypt z biblioteką TRGSSX.dll
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 15:13
Na samym dole skryptu umieść kod:
Kod:
Font.default_size = 18
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 22:10
po wgraniu tego skryptu (to pewnie jego wina) podczas wyborów (choices) pojawiają mi się przy każdym wyborze znowu dwa kwadraciki jak kiedyś przy walce, jeśli komuś chcę się przeszukiwać skrypt (lub zna szybkie rozwiązanie problemu) proszę o odpowiedź - nie zależy mi na czasie więc nie trzeba się spieszyć :)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 22:16
Tak wygląda wybór w projekcie z powyższym skryptem. Jak widać, to nie jest jego wina:
Spoiler:


Najlepiej będzie, jak wkleisz swojego screen'a ;-)
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 22:20
dobra, będę kombinował :D

no kombinowałem, kombinowałem i nic

wcześniej bez skryptu graficznego przed wyborem jest wcięcie (coś a la akapit) - w skrypcie nie ma tego wcięcia i nie może go zinterpretować więc wstawia dwa kwadraciki ;/ jak Ci się chcę Ayene to sprawdź proszę bo ja idę się kimnąć, papa wszystkim :)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 22:32
Prosiłam przecież Ciebie o screenshota ;-) Wklej zrzut z oknem wiadomości (opcja wyboru) i screen wewnątrz zdarzenia, które ten tekst wyświetla.
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 26 Lut, 2010 07:31
Z każdym wyborem wygląda to tak:
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 22:41
nikt nie poszperał, nie wie jak? trudno... czekam dalej :)
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 22:45
A podałbyś ten skrypt co jest u ciebie wklejony ?
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 23:35
Asantos, a mógłbyś zamieścić demo? Jeśli nie chcesz zamieszczać linku tutaj, zawsze możesz mi wysłać na PW.
Na pierwszy rzut oka... wina leży po stronie polskiego mejkera. Ale bez możliwości zajrzenia w Twój projekt nie jestem w stanie nic zrobić - u mnie tego błędu nie ma.
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 14:56
jak zawsze! to wina polskiego "mejkera" - skopiuje wszystko z data (prócz scripts lub system?) do nowego projektu i dodam skrypty z poprzedniego do nowego ręcznie - będzie już działać
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010 08:33
Asantos, a jak inaczej wytłumaczysz to, że skrypt, który jest plug & play działa poprawnie na wersji angielskiej, a na wersji polskiej - nie (gdzie powszechnie wiadomo, że jest zbugowana).
________________________


 
 
 
Kable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 116
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010 13:18
Asantos, Ayene ma racje... Polski Maker jest doszczętnie zły bo to wersja 1.0.0 dlatego występują problemy... nawet po zmianie tego na 1.0.2 dalej będą błędy i musisz monotonie kopiować dlatego polecam Ci angielską wersje... miałem odzielne spolszczenie kiedyś do tego programu ale usunąłem więc dać nie dam...
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010 16:18
tak wiem, ja nie mam już polskiej - bo nie chcę pirata, mam angielskiego od dawna ale "data" miałem jeszcze z polskiego - musiałem tylko 10 minut poświęcić na tłumaczenie "vocab" i jest już w porządku
 
 
Poster27 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 136
Skąd: że znowu
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 11:51
A da się zmienić wielkość czcionki na 27?
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 12:53
tak:
Kod:
Font.default_size = 27

Wpisz to na sam dół skryptu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene