Rozdawanie punktów co poziom |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:17
|
|
|
Na pewno wstawiałeś już jakieś zdarzenia (events) na mapie.
|
________________________
|
|
|
|
RtaMag2
Preferowany:
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Piechy
|
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:24
|
|
|
Dzięki wszystko spoko już jest ale jeszcze jest jeden problem jak rozdam staty i wyłoncze rozdawanie i przejde dalej do gry to mi się ukazuje błąd
?????? 'Skrypt' ? 497 ??? NoMethodError ????????
undefined method ' update ' for nil:NilClass |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
RtaMag2
Preferowany:
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Piechy
|
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:31
|
|
|
Dziękuję już wszystko jest dobrze |
________________________
|
|
|
|
damian0151@wp.pl
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 5
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 22:24
|
|
|
Witam, Ja zupełnie nie wiem jak to zrobić. Wkleiłem to na sam dół w dział "Main" i nic, tylko jakiś błąd mi wyskakuje ja próbuje włączyć gre.
Bardzo proszę o dokładne wytłumaczenie co mam robić.
Z góry dziękuje :) |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
damian0151@wp.pl
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 5
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 10:48
|
|
|
Już wszystko jest ok, dziękuje za pomoc :) |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:42
|
|
|
Ej mam taki problem gdy wygram walkę ze stworkiem to mam rozdawanie pkt a ja chcem żeby było tylko jak np. pogadam z gościem.
Ale zdarzenie już zrobiłem tylko ten koniec walki. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:53
|
|
|
To wpisz
Kod: | $scene = Scene_Points.new |
|
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:57
|
|
|
W skrypcie tak?
Mam tu już i dalej jest tak.
PS:Mam rozdawanie pkt po walce. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 20:01
|
|
|
Znajdź w skrypcie wszystkie:
Kod: | $scene = Scene_Points.new |
(linjijka ~452) i je usuń.
Potem stwórz zdarzenie (człowiek, z którym rozmowa wywoła przyznawanie punktów), i jako komendę wybierz script (ostatnia zakładka), w okienku wpisz ten sam kod który usunąłeś w skrypcie. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 20:08
|
|
|
Dzięki działa już. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 20:27
|
|
|
A mam pytanie czy dało by się usunąć ten plus w rogu, bo to psuje klimat. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 20:29
|
|
|
Znajdź to (pod koniec skryptu):
Cytat: | #====================================================================
class Scene_Map
#====================================================================
alias main_sds_later main
def main
main_sds_later
@notify.dispose if @notify != nil
end
alias upd_sds_later update
def update
check_icon if BlizzCFG::DISPLAY_ICON
upd_sds_later
if BlizzCFG::AUTOMATIC_MAP_CALL &&
$game_party.actors.any? {|actor| actor.points > 0}
$scene = Scene_Points.new
end
end
def check_icon
if $game_party.actors.any? {|actor| actor.points > 0}
if @notify == nil
@notify = RPG::Sprite.new
else
@notify.bitmap = Bitmap.new(24, 24)
@notify.bitmap.fill_rect(0, 0, 24, 24, Color.new(255, 255, 255))
@notify.bitmap.fill_rect(22, 1, 2, 23, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.fill_rect(1, 22, 23, 2, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.set_pixel(23, 0, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.set_pixel(0, 23, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.fill_rect(2, 2, 20, 20, Color.new(0, 0, 224))
@notify.bitmap.fill_rect(4, 10, 16, 4, Color.new(255, 255, 255))
@notify.bitmap.fill_rect(10, 4, 4, 16, Color.new(255, 255, 255))
@notify.opacity = BlizzCFG::ICON_DATA[2]
end
@notify.x, @notify.y = BlizzCFG::ICON_DATA[0, 2]
@notify.z = 5000
@notify.blink_on
end
@notify.update
end
end |
Jeśli nie chcesz plusika, usuń całość. Ale polecam zmodyfikować kolory (te zera) w taki sposób, żeby było wystarczająco klimatycznie. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 20:33
|
|
|
Ej możecie pomóc bo nie mam napisów wogóle w grze nawet menu. |
|
|
|
|