Mapa Świata |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
Greed
Preferowany:
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 42 Skąd: Tokio
|
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 14:15
|
|
|
Jednak wrzuciłaś ten skrypt Ayene, już myślałem że zapomniałaś albo zaniechałaś tego.
Zrobię z niego dobry (mam nadzieję) użytek. Wielkie dzięki |
________________________ "Darker than Black"
Może taki jestem. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 17:40
|
|
|
Fajny skrypt, ale nie mogę otworzyć projektu (mam vx 1.02) |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 19:47
|
|
|
W takim razie nie rozumiem Również mam 1.02. Widocznie wina leży po stronie polskiego RPG Maker'a. Jutro zainstaluję polską wersję i sprawdzę, czy da radę dostosować projekt |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009 08:13
|
|
|
Sprawdziłam By uruchomić projekt wystarczy:
1. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonie Game.rvproj w powyższym projekcie.
2. Otworzyć program w notatniku.
3. Zmienić wersję RPGVX 1.02 na RPGVX 1.00
Okazuje się bowiem, że polski mejker ma wersję 1.00, a Ty sprawdzałeś jego wersję na projekcie ściągniętym z forum. Dlatego podało błędną...
Po dokonanej zmianie będziesz mógł wejść w projekt, ale nie uruchomisz testu gry - do tego potrzebujesz biblioteki RGSS202E.dll. Umieść ją po prostu w folderze z grą.
Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Czw 10 Gru, 2009 21:01
|
|
|
Świetnie wygląda. Ładnie można go zmodyfikować. Jestem ciekawa Ayene czy użyłaś tego skryptu w swojej grze, jak tak to pokaż jak to wyszło ^~ |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Czw 10 Gru, 2009 21:25
|
|
|
Skrypt jest OK Tylko szkoda że na tej mapie świata nie łapią moby jak idzie się z jednego punktu do drugiego... |
________________________
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 01:08
|
|
|
Kiedy grałam w Chrono Trigger'a, też nie było randomów na mapie świata.
Muszę przyznać, że nie było mi szkoda z tego powodu
Rekompensowałam to sobie walkami w lokacjach, taka jestem sprytna |
________________________
|
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 09:10
|
|
|
W sumie masz racje aż tak bardzo to nie przeszkadza
Lartarin napisał/a: | Rekompensowałam to sobie walkami w lokacjach, taka jestem sprytna | ( ) |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 10:54
|
|
|
Cytat: | Skrypt jest OK Tylko szkoda że na tej mapie świata nie łapią moby |
Właśnie ten skrypt odpowiada mi najbardziej. W każdej chwili można dodać opcję walki podczas przejścia z jednej lokacji do drugiej... z tego co się orientuję jest takie demko 'Baldur's Gate Travel Demo', w którym autor wprowadził randomowe potworki... jak kto woli
Cytat: | Jestem ciekawa Ayene czy użyłaś tego skryptu w swojej grze, jak tak to pokaż jak to wyszło ^~ |
Jestem w trakcie prac Mogę pokazać, jak to na tę chwilę wygląda... ale nie jest to jeszcze dopieszczone tak, jakbym chciała Brakuje jeszcze opisu miast... niestety dużo przy tym roboty
Hmm... wszystko i tak może się diametralnie zmienić |
________________________
|
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 13:18
|
|
|
O kurde Aene naprawdę dobrze się to prezentuje Sama zrobiłaś tą mapkę? |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009 21:54
|
|
|
Tak, mapkę zrobiłam sama Postanowiłam odświeżyć nieco jej wygląd, przez to wydaje mi się, że jest bardziej wyrazista. A i dziękuję za słowa uznania dobry człowieku |
________________________
|
|
|
|
Cyklop
Nagrody:
Ranga RM:
Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 54 Skąd: ???
|
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 12:02
|
|
|
Wygląda rewelacyjnie i mapa i skrypt. Takie mapy są nawet w profecjonalnych grach rpg więc na pewno skorzystam XD |
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 16:27
|
|
|
Ayene napisał/a: | A i dziękuję za słowa uznania dobry człowieku | (Nie dziękuj, w polu odrobisz ) A tak poważnie wystarczy zobaczyć jak wyglądała w pierwszym poście a jak wygląda teraz (Mi się spodobała )
Pozdrawiam |
________________________
|
|
|
|
Kable
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 116 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 20 Gru, 2009 01:46
|
|
|
Świetny Skrypt xD ale bardziej mnie korci w czym robisz te mapki ?? :PP Samemu w Programie graficznym czy jak to tam jest ^^ |
|
|
|
|