Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Mapa Świata
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 10:14
Mapa Świata
~ Mapa Świata ~

Krótki opis
Tłumaczyć chyba nie trzeba ;-) Skrypt po prostu dodaje okno z mapą świata oraz umożliwia wybór i teleportację do nowej lokacji.

UWAGA! Użycie skryptu jest dość problematyczne. Zaleca się dokładne przeczytanie instrukcji (patrz skrypt w demie).

Autor skryptu
Overlord_Dave

Tłumaczenie i poprawki
Ayene [yurika@o2.pl]

Kompatybilność
Tylko VX. Nie powinien wchodzić w kolizję z innymi skryptami.

Skrypt
Zamieszczony w demie wraz z instrukcją...

Demo



Screenshot


Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.

Piszcie w razie problemów.
________________________


 
 
 
Greed 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd: Tokio
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 14:15
Jednak wrzuciłaś ten skrypt Ayene, już myślałem że zapomniałaś albo zaniechałaś tego.
Zrobię z niego dobry (mam nadzieję) użytek. Wielkie dzięki :zeby:
________________________
"Darker than Black"
Może taki jestem.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 17:40
Fajny skrypt, ale nie mogę otworzyć projektu (mam vx 1.02)
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 07 Gru, 2009 19:47
W takim razie nie rozumiem :-/ Również mam 1.02. Widocznie wina leży po stronie polskiego RPG Maker'a. Jutro zainstaluję polską wersję i sprawdzę, czy da radę dostosować projekt ;-)
________________________


 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009 08:13
Sprawdziłam ;-) By uruchomić projekt wystarczy:
1. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonie Game.rvproj w powyższym projekcie.
2. Otworzyć program w notatniku.
3. Zmienić wersję RPGVX 1.02 na RPGVX 1.00

Okazuje się bowiem, że polski mejker ma wersję 1.00, a Ty sprawdzałeś jego wersję na projekcie ściągniętym z forum. Dlatego podało błędną...
Po dokonanej zmianie będziesz mógł wejść w projekt, ale nie uruchomisz testu gry - do tego potrzebujesz biblioteki RGSS202E.dll. Umieść ją po prostu w folderze z grą.
Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Czw 10 Gru, 2009 21:01
Świetnie wygląda. Ładnie można go zmodyfikować. Jestem ciekawa Ayene czy użyłaś tego skryptu w swojej grze, jak tak to pokaż jak to wyszło ^~
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Czw 10 Gru, 2009 21:25
Skrypt jest OK Tylko szkoda że na tej mapie świata nie łapią moby :mrgreen: jak idzie się z jednego punktu do drugiego...
________________________

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 01:08
Kiedy grałam w Chrono Trigger'a, też nie było randomów na mapie świata.
Muszę przyznać, że nie było mi szkoda z tego powodu :lartarin:
Rekompensowałam to sobie walkami w lokacjach, taka jestem sprytna :mrgreen:
________________________

 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 09:10
W sumie masz racje :-P aż tak bardzo to nie przeszkadza

Lartarin napisał/a:
Rekompensowałam to sobie walkami w lokacjach, taka jestem sprytna :mrgreen:
( :lartarin: )
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 10:54
Cytat:
Skrypt jest OK Tylko szkoda że na tej mapie świata nie łapią moby :mrgreen:

Właśnie ten skrypt odpowiada mi najbardziej. W każdej chwili można dodać opcję walki podczas przejścia z jednej lokacji do drugiej... z tego co się orientuję jest takie demko 'Baldur's Gate Travel Demo', w którym autor wprowadził randomowe potworki... jak kto woli ;-)

Cytat:
Jestem ciekawa Ayene czy użyłaś tego skryptu w swojej grze, jak tak to pokaż jak to wyszło ^~

Jestem w trakcie prac ;-) Mogę pokazać, jak to na tę chwilę wygląda... ale nie jest to jeszcze dopieszczone tak, jakbym chciała :-P Brakuje jeszcze opisu miast... niestety dużo przy tym roboty :->

Spoiler:


Hmm... wszystko i tak może się diametralnie zmienić ;-)
________________________


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 13:18
O kurde Aene naprawdę dobrze się to prezentuje ;-) Sama zrobiłaś tą mapkę? :lol:
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009 21:54
Tak, mapkę zrobiłam sama ;-) Postanowiłam odświeżyć nieco jej wygląd, przez to wydaje mi się, że jest bardziej wyrazista. A i dziękuję za słowa uznania dobry człowieku :-P
________________________


 
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 12:02
Wygląda rewelacyjnie i mapa i skrypt. Takie mapy są nawet w profecjonalnych grach rpg więc na pewno skorzystam XD
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 16:27
Ayene napisał/a:
A i dziękuję za słowa uznania dobry człowieku :-P
(Nie dziękuj, w polu odrobisz :-P ) A tak poważnie :-) wystarczy zobaczyć jak wyglądała w pierwszym poście a jak wygląda teraz (Mi się spodobała ) :-P

Pozdrawiam
________________________

 
 
Kable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 116
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 20 Gru, 2009 01:46
Świetny Skrypt xD ale bardziej mnie korci w czym robisz te mapki ?? :PP Samemu w Programie graficznym czy jak to tam jest ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene