Zamknięty przez: Ayene Pią 02 Kwi, 2010 12:56 |
Zmiana nazwy |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 17:37
|
|
Zmiana nazwy
|
Dałoby radę zmienić nazwę zdarzenia, wywołując odpowiedni skrypt w dowolnym momencie?
Jeżeli tak, to poszukuję tego skryptu. >_> |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 17:48
|
|
|
Po co skrypt, nie możesz użyć switchów? :D |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 18:25
|
|
|
O to mu chodzi LostSoul |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 07 Kwi, 2010 12:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 19:34
|
|
|
Działa tylko na mapie, na której jest zdarzenie:
Kod: | $game_map.events[ID zdarzenia].event.name='Nowa nazwa' |
|
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 19:43
|
|
|
Nie działa ;/
Czy ID powinno wyglądać jak np. "036", czy ma to być nazwa zdarzenia, czyli np. "Piotrek"? |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 19:51
|
|
|
A ja Tobie gwarantuję, że działa. Każde zdarzenie ma ID (czyli jakąś liczbę). Jak edytujesz zdarzenie to na samej górze na belce jest podane jego ID po dwukropku. To właśnie te id musisz wpisać w kwadratowym nawiasie. |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 20:10
|
|
|
Ayene, ja to ma być wstawione?
Wywala mi jakiś błąd... |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 20:22
|
|
|
Mi właśnie też wywala błąd i nie wiem dlaczego... |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 20:38
|
|
|
Korzystając z polecenia 'Skrypt' w edycji zdarzeń. |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 21:46
|
|
|
Skrypt nie reaguje, napis pozostaje mimo że wszystko dobrze zapisałem. xD
Być może to przez polską wersję programu >_> |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 22:25
|
|
|
Aha, bo po tym trzeba odświeżyć mapę.
Kod: | $scene = Scene_Map.new |
|
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 23:13
|
|
|
-_- wciąż nic...ech...teraz żałuję że nie mam angielskiej wersji. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 02:22
|
|
|
Sprawdź demo:
|
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 07:46
|
|
|
Teraz działa!
Thx |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 12:22
|
|
|
Działa, dziękujem. :) |
|
|
|
|