Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:16
Spróbuj to:
Spoiler:
Kod:
#===============================================================
# [XP] Unoszące się nazwy zdarzeń
# Skrypt wyświetla na mapie nazwy zdarzeń.
# Skrypt przerobiony z wersji VX na XP by Ayene
# Skrypt przerobiony tak, aby wyświetlał imię bohatera
#--------------------------------------------------------------
# Autor VX: Woratana [woratana@hotmail.com]
# Tłumaczenie i poprawki: Ayene [yurika@o2.pl]
#--------------------------------------------------------------
# Umieść skrypt nad Main
#=================================================================
module Ayene
KOLOR_CZCIONKI = Color.new(0,0,127, 255) # Kolor RGB i przezroczystość 0~255
ROZMIAR_CZCIONKI = 16 # Rozmiar czcionki
NAZWA_CZCIONKI = "Arial" # Czcionka (folder Fonts)
KURSYWA = false # Kursywa (true / false)
POGRUBIENIE = true # Pogrubienie (true / false)
end
class Sprite_Character < RPG::Sprite
#=================================================================
# POCZĄTEK KONFIGURACJI
#=================================================================
FLOAT_NAME_SHOW_ALL = true
# Czy chcesz, aby wyświetlało imię bohatera?
# (true - tak / false - nie)
FLOAT_NAME_X_OFFSET = 10 # Przesunięcie nazwy zdarzenia w poziomie (+ / -)
FLOAT_NAME_Y_OFFSET = 0 # Przesunięcie nazwy zdarzenia w pionie (+ / -)
FLOAT_NAME_Z = 198 # Przesunięcie nazwy zdarzenia nad (+) lub pod (-) inne zdarzenia.
#=================================================================
# KONIEC KONFIGURACJI
#=================================================================
alias wora_floatevn_sprcha_dis dispose
alias wora_floatevn_sprcha_upd update
def dispose
if !@charname_box.nil? and @charname_box.is_a?(Sprite)
@charname_box.bitmap.dispose
@charname_box.dispose
end
wora_floatevn_sprcha_dis
end
def update
wora_floatevn_sprcha_upd
if @character.is_a?(Game_Player)
if @charname_box.nil?
if FLOAT_NAME_SHOW_ALL
@float_charname = $game_party.actors[0].name
@charname_box = Sprite.new
@charname_box.z = FLOAT_NAME_Z
bitmap = Bitmap.new(1,1)
nsize = bitmap.text_size(@float_charname)
bitmap.dispose
@charname_box.bitmap = Bitmap.new(nsize.width, nsize.height)
@charname_box.bitmap.font.color = Ayene::KOLOR_CZCIONKI
@charname_box.bitmap.font.size = Ayene::ROZMIAR_CZCIONKI
@charname_box.bitmap.font.name = Ayene::NAZWA_CZCIONKI
@charname_box.bitmap.font.italic = Ayene::KURSYWA
@charname_box.bitmap.font.bold = Ayene::POGRUBIENIE
@charname_box.bitmap.draw_text(0, 0, nsize.width, nsize.height, @float_charname)
else
@charname_box = 0
end
end
if @charname_box.is_a?(Sprite)
@charname_box.x = self.x - (@charname_box.bitmap.width / 2) + FLOAT_NAME_X_OFFSET
@charname_box.y = self.y - self.oy - @charname_box.bitmap.height + FLOAT_NAME_Y_OFFSET
end
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum