Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 24 Kwi, 2010 22:19
Nazwa zdarzenia
Autor Wiadomość
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 21:17
Nazwa zdarzenia
Witam ...

Czt ten skrypt
dało by się przerobić tak żeby pokazywał nazwę bohatera ...

Była bym wdzięczne :-D

Za wszelką pomoc dziękuję
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:00
Nazwa bohatera? Czyli że nad głową postaci, którą chodzisz, miałoby widnieć jego imię?
________________________


 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:01
Tak Ayene dokładnie ... nad bohaterem którym chodzisz jego nazwa ..
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:16
Spróbuj to:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================
# [XP] Unoszące się nazwy zdarzeń
# Skrypt wyświetla na mapie nazwy zdarzeń.
# Skrypt przerobiony z wersji VX na XP by Ayene
# Skrypt przerobiony tak, aby wyświetlał imię bohatera
#--------------------------------------------------------------
# Autor VX: Woratana [woratana@hotmail.com]
# Tłumaczenie i poprawki: Ayene [yurika@o2.pl]
#--------------------------------------------------------------
# Umieść skrypt nad Main
#=================================================================
module Ayene   
  KOLOR_CZCIONKI = Color.new(0,0,127, 255)  # Kolor RGB i przezroczystość 0~255
  ROZMIAR_CZCIONKI = 16                     # Rozmiar czcionki
  NAZWA_CZCIONKI = "Arial"                  # Czcionka (folder Fonts)
  KURSYWA = false                           # Kursywa (true / false)
  POGRUBIENIE = true                       # Pogrubienie (true / false)
end

class Sprite_Character < RPG::Sprite
#=================================================================
# POCZĄTEK KONFIGURACJI   
#=================================================================
  FLOAT_NAME_SHOW_ALL = true
  # Czy chcesz, aby wyświetlało imię bohatera?
  # (true - tak / false - nie)
 
  FLOAT_NAME_X_OFFSET = 10 # Przesunięcie nazwy zdarzenia w poziomie (+ / -)
  FLOAT_NAME_Y_OFFSET = 0 # Przesunięcie nazwy zdarzenia w pionie (+ / -)
  FLOAT_NAME_Z = 198 # Przesunięcie nazwy zdarzenia nad (+) lub pod (-) inne zdarzenia.
#=================================================================
# KONIEC KONFIGURACJI
#=================================================================
  alias wora_floatevn_sprcha_dis dispose
  alias wora_floatevn_sprcha_upd update
 
  def dispose
    if !@charname_box.nil? and @charname_box.is_a?(Sprite)
      @charname_box.bitmap.dispose
      @charname_box.dispose
    end
    wora_floatevn_sprcha_dis
  end
 
  def update
    wora_floatevn_sprcha_upd
    if @character.is_a?(Game_Player)
      if @charname_box.nil?
        if FLOAT_NAME_SHOW_ALL           
          @float_charname = $game_party.actors[0].name
          @charname_box = Sprite.new         
          @charname_box.z = FLOAT_NAME_Z
          bitmap = Bitmap.new(1,1)
          nsize = bitmap.text_size(@float_charname)
          bitmap.dispose         
          @charname_box.bitmap = Bitmap.new(nsize.width, nsize.height)
          @charname_box.bitmap.font.color = Ayene::KOLOR_CZCIONKI
          @charname_box.bitmap.font.size = Ayene::ROZMIAR_CZCIONKI
          @charname_box.bitmap.font.name = Ayene::NAZWA_CZCIONKI
          @charname_box.bitmap.font.italic = Ayene::KURSYWA
          @charname_box.bitmap.font.bold = Ayene::POGRUBIENIE         
          @charname_box.bitmap.draw_text(0, 0, nsize.width, nsize.height, @float_charname)           
        else
          @charname_box = 0
        end       
      end
      if @charname_box.is_a?(Sprite)
       @charname_box.x = self.x  - (@charname_box.bitmap.width / 2) + FLOAT_NAME_X_OFFSET
      @charname_box.y = self.y - self.oy - @charname_box.bitmap.height + FLOAT_NAME_Y_OFFSET
      end
    end
  end
end

________________________


 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 22:18
Jak zawsze niezawodna :) dzięki

//temat closed
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene