Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: CrasheR
Pon 28 Mar, 2011 11:40
Byle jaki Job System:P
Autor Wiadomość
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
  Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 10:51
Byle jaki Job System:P
Ponawiam prośbę. Czy znajduje się ktoś na forum kto potrafi używać Ruby? Potrzebuję pewną nową funkcję w menu, a mianowicie Job system. Miałoby to wyglądać mniej więcej jak Itemy z tym jednym małym wyjątkiem, że zamiast itemów można będzie tam za odpowiednią ilość pkt (Dostaje się po walce) zmienić joba. Coś w stylu Job system z FFT. Nie musi być tak rozbudowane :P
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 11:41
A próbowałeś tego skryptu? http://www.rpgmakervx.net...showtopic=16242
W razie czego tutaj masz demo :arrow: http://www.megaupload.com/?d=1I29PFDB
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 11:54
Mam coś takiego. Muszę założyć konto?
Spoiler:


> Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 11:57
A próbowałeś to demo, które wkleiłam powyżej? :->
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 13:09
Wielkie dzięki działa :P Ayene jesteś wielka.

Ayene, a da się zrobić tak aby nowe klasy dodane zostały po jakimś zdarzeniu? np dzięki pęknięciu kryształu.
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 07:54
A próbowałeś wywołać ten kod? (polecenie 'Script')
Kod:
Character_Class.new_class(a,b)
a = id postaci
b = id klasy, którą chcesz dodać
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 11:39
Działa:-P

No to teraz biorę się ostro do roboty nad FF III:-P
________________________



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene