Zamknięty przez: CrasheR Pon 28 Mar, 2011 11:40 |
Byle jaki Job System:P |
Autor |
Wiadomość |
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 10:51
|
|
Byle jaki Job System:P
|
Ponawiam prośbę. Czy znajduje się ktoś na forum kto potrafi używać Ruby? Potrzebuję pewną nową funkcję w menu, a mianowicie Job system. Miałoby to wyglądać mniej więcej jak Itemy z tym jednym małym wyjątkiem, że zamiast itemów można będzie tam za odpowiednią ilość pkt (Dostaje się po walce) zmienić joba. Coś w stylu Job system z FFT. Nie musi być tak rozbudowane :P |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 11:57
|
|
|
A próbowałeś to demo, które wkleiłam powyżej? |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 13:09
|
|
|
Wielkie dzięki działa :P Ayene jesteś wielka.
Ayene, a da się zrobić tak aby nowe klasy dodane zostały po jakimś zdarzeniu? np dzięki pęknięciu kryształu. |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 07:54
|
|
|
A próbowałeś wywołać ten kod? (polecenie 'Script')
Kod: | Character_Class.new_class(a,b)
a = id postaci
b = id klasy, którą chcesz dodać |
|
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011 11:39
|
|
|
Działa:-P
No to teraz biorę się ostro do roboty nad FF III:-P |
________________________
|
|
|
|
|